MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Toch maar besloten om zelf een post workout samen te stellen.
Vroeg me af of jullie peptopro binnenkort in de aanbieding gaan doen? Anders wacht ik even daar op, voordat ik weer eens een actie mis :roflol:

Zet bij die mannen maar paar potjes Hard! neer dan staat het er volgende week al. :D :whip:

Hard! is trouwens ook echt een bestseller! Gaat top! :)

Tip voor iedereen die moeite heeft met het schepje vinden:
Zoek het met behulp van een mes... Gegarandeerd snel gevonden (Spreek nu uit ervaring):D
Thanks B&F Shop!

Graag gedaan en jij ook bedankt voor je bestelling!

Net een kleine bestelling geplaatst voor mijn vriendin. :p.

Referentienummer: 297431

Waren multivitaminen en probiotica. :p

Edit: Damn iemand is hard aan het werken daar. :p.

Mails aangekregen

Uw bestelling bij body en fitshop: 19u26
Uw bestelling is verzonden: 19u26

Zelfde minuut al bevestiging dat het verzonden is. :p

Sorry! To fast to handle! :D

Hey B&F,

Toch maar besloten om zelf een post workout samen te stellen.
Vroeg me af of jullie peptopro binnenkort in de aanbieding gaan doen? Anders wacht ik even daar op, voordat ik weer eens een actie mis :roflol:

Ik ga morgen even naar de weekaanbiedingen kijken. :)

-Leon

Kunnen jullie mij vertellen waarom er zoveel kleurstof in producten als 1MR, Noxipro, Amino X etc. zitten?

Het lijkt me nergens goed voor, het schrikt mij in ieder geval af. Lijkt me dat veel mensen die zulke producten ook erg met voeding en gezondheid bezig zijn en daarom liever geen stoffen als aspartaam (alhoewel dat mee schijnt te vallen), kleurstoffen of andere rotzooi in hun sups hebben..

Bij jullie huismerk valt dat gelukkig heel erg mee! :thumb:

Kunnen jullie mij vertellen waarom er zoveel kleurstof in producten als 1MR, Noxipro, Amino X etc. zitten?

Het lijkt me nergens goed voor, het schrikt mij in ieder geval af. Lijkt me dat veel mensen die zulke producten ook erg met voeding en gezondheid bezig zijn en daarom liever geen stoffen als aspartaam (alhoewel dat mee schijnt te vallen), kleurstoffen of andere rotzooi in hun sups hebben..

Bij jullie huismerk valt dat gelukkig heel erg mee! :thumb:

Smaak etc. Is keuze van de merken zelf. Wij doen dat liever zo min mogelijk inderdaad. :)

Leon even een vraagje. Ik heb de 8 billion Acidophilus besteld, moeten deze in de koelkast na opening aangezien het probiotica is? Of kan dit geen kwaad?

http://bodyenfitshop.nl/probiotica/now-foods/8-billion-acidophilus

En btw heb je mijn PM gelezen? :P.

Gewoon voor het geval dat in de koelkast. Nee geen pm gezien? :(

-Leon

:cheer:Proficiat jongens ! Al dat harde werken word beloond top
** Persbericht **

23m258k.jpg

Start nieuwbouw Bodyenfitshop.nl

Na een lange voorbereiding is gestart met de bouw van het nieuwe bedrijfspand van internetbedrijf Bodyenfitshop.nl, het onder architectuur ontworpen pand zal direct aan de A7 bij Heerenveen worden gerealiseerd. Rond mei 2012 zullen de 25 medewerkers het pand met ruim 3.000 M2 magazijn- en kantoorruimte en 1750 palletplaatsen in gebruik kunnen nemen. Het nieuwe pand zal aan de hoogste eisen voldoen welke een servicegericht internetbedrijf als Bodyenfitshop.nl heeft. Bodyenfitshop.nl zal verder als enige sportvoedingsleverancier alle certificeringen voeren wat betreft veiligheid, hygiëne en betrouwbaarheid. (o.a. Iso 9001, keurmerk veilige internetwinkel etc.).

9i9pv5.jpg

Krijgen jullie ook een nieuw goodie systeem? Bij een andere webshop kan je zelfs gratis producten kiezen als cadeau :o

Btw: jullie isolaat is 5 euro goedkoper geworden?

Gratis producten? kan hier toch ook

Gefeliciteerd Leon, verdient!

Iemand al eens caliper gekocht van bodyenfitshopnl ?

Wat zijn de ervaringen ?

Iemand al eens caliper gekocht van bodyenfitshopnl ?

Wat zijn de ervaringen ?

Dat moeten er heel veel zijn aangezien het ook een goodie is. :D Het is een prima product. Ik merk alleen vaak dat de persoon niet weet hoe hij moet meten, dus ik raad altijd aan om 3x te meten en vervolgens daarvan het gemiddelde te nemen,

-Leon

Top!
Gister nog ff snel besteld rond 21.45 uur, en jawel vanochtend om 10.00 uur stond de postbode op de stoep :)
Met natuurlijk het potje Hard! erin :D

Dat moeten er heel veel zijn aangezien het ook een goodie is. :D Het is een prima product. Ik merk alleen vaak dat de persoon niet weet hoe hij moet meten, dus ik raad altijd aan om 3x te meten en vervolgens daarvan het gemiddelde te nemen,

-Leon

Tnx voor snelle respons , zal binnenkort bestelling plaatsen.
Nog verder aan het kijken voor sups ;)

Top!
Gister nog ff snel besteld rond 21.45 uur, en jawel vanochtend om 10.00 uur stond de postbode op de stoep :)
Met natuurlijk het potje Hard! erin :D

Tnx voor snelle respons , zal binnenkort bestelling plaatsen.
Nog verder aan het kijken voor sups ;)

Bedankt! :)

Viel me wel op dat er (een) chick(s) voor de deur staan/staat :titty:

Goed bezig mannen, groot pand met supps, dikke auto en groupies!

Haha, helaas alleen voor de tekening. Ik kom gewoon nog steeds op mijn fietsje! ;)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven