AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F,

Ik zat gister weer eens te knoeien en te kloten met dextrose+peptopro in de kleedkamer en toen kwam ik op een idee!

Om iets vergelijkbaars als de pillenbox te maken alleen dan voor poeder.
Een bakje dat makkelijk schoon te maken en af te drogen is en waar je de poeder makkelijk uit giet via een smalle opening, zodat je niet morst.

Kan je thuis je bakje vullen en dan meenemen, en leeggieten in je shaker.
Heb je niet dat je van die plastic zakjes of de hele pot mee moet nemen.

Ik snap best dat ze die shit wel bij de blokker ofzo hebben maar lijkt me een leuke goodie haha.

Leuk idee, we zullen er eens naar kijken. :)

-Leon

Hey Hulkies,

Net bestelling geplaatst, (ref 2978190 wilde eigenlijk B&F 's bodybuilding vitamine pack á14,90 kopen maar kon ze nergens op de website vinden?
zijn ze uit het assortiment?

Een bakje dat makkelijk schoon te maken en af te drogen is en waar je de poeder makkelijk uit giet via een smalle opening, zodat je niet morst.

Ik snap best dat ze die shit wel bij de blokker ofzo hebben maar lijkt me een leuke goodie haha.
Mee eens, dat is volgens mij een hele goede optie om nog wat extra reclame te maken voor bodyenfitshop.. Ik gebruik nu een klein bakje ter grootte van een analoge camera-filmrol-houder.. Maar mooie nieuwe goed afsluitbare zou ik wel uitkiezen als kado!

B&F,

Ik zat gister weer eens te knoeien en te kloten met dextrose+peptopro in de kleedkamer en toen kwam ik op een idee!

Je kan toch alles van te voren in je shakebeker doen en dan na de training doe je er wat water bij? Zo doe ik het in ieder geval.

@B&F: Is er al meer bekend over aantal mg omega 3 vetzuren in de caps?

Je kan toch alles van te voren in je shakebeker doen en dan na de training doe je er wat water bij? Zo doe ik het in ieder geval.
Ik eet op mijn werk 500 gram kwark vermengd met havermoutpoeder. Met zo'n apart bakje kan ik de kwark-verpakking dicht houden tot ik ga eten, en dan het poeder erdoor roeren. Wat betreft die shake-beker heb je gelijk.

Wanneer komt stealth van vpx sports weer binnen ?

weer een bestelling ;)

B&F,

Haha waanzinnig idee. Volgens mij hebben meer mensen hier interesse in als dit komt! Ik wel. Leuk meegedacht;)

Pakketje weer in goede orde ontvangen, zie dat zon beetje alle verpakkingen nu vernieuwd en mooi shiny zijn :) Ziet er goed uit!

Thanks voor extra samples :)

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Is er ergens een orderhistorie op de site? Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel geld ik al aan sups heb uitgegeven.

:o

Toch maar een potje Hard! besteld. Ik ben zeer benieuwd!

FUAARK!

Bestelling geplaatst, zoals iedereen was ik ook benieuwd naar Hard!

Heb bij opmerking gevraagd op One More Rep samples ipv Noxi Pro. Zal wel goedkomen denk ik.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 18:40 ----------

Meeste mensen willen dat juist niet weten denk ik ;)

Dit... is veel geld haha

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

Body en fit,

Heb net een bestelling bij jullie geplaatst referentie 298053. Ik wou alleen vragen of de verzend mogelijkheid nog aangepast kan worden? Ik had het liever via TNT Pakjegemak (ben de optie vergeten aan te vinken). Is dit nog mogelijk om te wijzigen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven