XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon Leon, vandaag even met de bus langs Heerenveen gegaan en raad eens welk bord ik zag staan? Geweldig, ik kwam vanaf Groningen en kon hem goed zien staan :thumbs: Ziet er goed uit ouwe

Haha, dank je wel maatje! We zijn er dan ook supertrots op! :)

** Persbericht **

23m258k.jpg

Start nieuwbouw Bodyenfitshop.nl

Na een lange voorbereiding is gestart met de bouw van het nieuwe bedrijfspand van internetbedrijf Bodyenfitshop.nl, het onder architectuur ontworpen pand zal direct aan de A7 bij Heerenveen worden gerealiseerd. Rond mei 2012 zullen de 25 medewerkers het pand met ruim 3.000 M2 magazijn- en kantoorruimte en 1750 palletplaatsen in gebruik kunnen nemen. Het nieuwe pand zal aan de hoogste eisen voldoen welke een servicegericht internetbedrijf als Bodyenfitshop.nl heeft. Bodyenfitshop.nl zal verder als enige sportvoedingsleverancier alle certificeringen voeren wat betreft veiligheid, hygiëne en betrouwbaarheid. (o.a. Iso 9001, keurmerk veilige internetwinkel etc.).

9i9pv5.jpg

Oeps! Laat mij even weten wanneer je weer een bestelling doet. Regel ik het voor je + goedmaker! :)

-Leon

Dankjewel! De volgende keer bestel ik voor m'n verjaardag dus dit 'foutje' komt dan wel goed uit haha!:D Ik contact je als ik ga bestellen.

Mooie service van b&f! :)

Dankjewel! De volgende keer bestel ik voor m'n verjaardag dus dit 'foutje' komt dan wel goed uit haha!:D Ik contact je als ik ga bestellen.

Mooie service van b&f! :)

Dat betwijfel ik. Mijn urine is altijd doorschijnend/waterig. Het is enkel iets na die vitaminen + omega-3 dat ik het heb. De rest van de dag is het terug normaal..

Dan raad ik aan om de vitamine tablet eerst even door de helft te breken. :) Zo te horen krijg je teveel in 1x binnen. :)

-Leon

Net pakje gaan afhalen op het postkantoor. :D.

Alles weer in bovenperfecte staat in orde. :D.

Net eventjes een bestelling gedaan:

1 Mammoth 2500 (Interactive Nutrition) 1x 4400 gram (Kassakorting van toepassing!) Chocolate 39,90 39,90
1 Jack3D (USP Labs) 45 doseringen (Kassakorting van toepassing!) + MuscleMag twv 8,00 euro! Fruit Punch 24,90 24,90
1 Guaranteed Muscle Stack * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x Per Combi Vanilla Milkshake (Whey Perfection), Sweet & Fresh Orange (ANABOLIC WMS) 49,90 49,90
1 BCAA Pure Caps * (Body & Fit Sportsnutrition) 200 capsules Weekaanbieding! 12,50 12,50
1 PeptoPro * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 500 Gram/50 doseringen Neutraal 27,00 27,00
1 GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN (Optimum Nutrition) 2x 2270 gram (Kassakorting van toepassing!) Vanilla (GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN), Chocolade (GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN) 89,90 89,90
1 No Xplode 2.0 (BSN) 1x 1125 Gram (50 Doses) (Kassakorting van toepassing!) Fruit Punch 44,90 44,90
1 Liver Detoxifier * (Now Foods) 2x 90 capsules 29,90 29,90
1 6TH Gear Creatine Complex (Stacker 2) 1x 1125 Gram (Kassakorting van toepassing!) Orange 27,90 27,90
+ Dexaprine iForce sampling
+ Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!
+ Wrist Wraps Luxe t.w.v. 7,50 euro

Referentienummer: 298423
:meal: Mogen altijd extra samples of goodies bij :cheer:

Daaaamn kerel, heb je geld teveel ofzo

je had veel beter, een andere als mammoth 2500 kunnen kopen, net zoals die GOLD standard 100% whey, liever de B&F Whey/isolaat perfection :o

Is niet alleen voor mij :D
Die mammoth & whey gold zijn bv al voor iemand anders ^^

Ik heb gisteren een bestelling bij jullie geplaatst en als 2e cadeau de shake beker pro gekozen. Ik heb vandaag netjes mijn bestelling ontvangen alleen heb ik een bidon gekregen ipv een shakebeker. Ik had liever de shakebeker.

Referentienummer: 297806

Whoah, zoiets had ik nooit verwacht van een internetshop. Jullie doen echte goede zaken. :thumbs:
Gefelicteerd!
Wanneer is dit klaar? Kom daar graag eens langs. :D

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 19:07 ----------

Is die BMW 5-serie voor de deur nog een fantasie of....? :D:D:D

Zopas 2 potjes HARD! besteld, hebben jullie al nieuws over die COP van Primaforce want zou het graag combineren met HARD!
Jullie gingen daarvoor kijken

Thx,
Greetz

Ik wil graag wat Whey bestellen via de B&F shop, maar ik kan nergens aangeven of zien wanneer ze zullen langskomen. Ik woon op een appartement dus is het nogal moeilijk dat af te leveren als ik niet thuis ben.

Kan ik dit op één of andere manier zien of aangeven?

Ik wil graag wat Whey bestellen via de B&F shop, maar ik kan nergens aangeven of zien wanneer ze zullen langskomen. Ik woon op een appartement dus is het nogal moeilijk dat af te leveren als ik niet thuis ben.

Kan ik dit op één of andere manier zien of aangeven?

als je 2x niet thuis bent laten ze een briefje achter, dan kun je het ophalen op het postkantoor.

Juist voor de 1ste keer Whey besteld:

1 Afslank Eiwit * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 2000 Gram (71 Shakes) Banana Milkshake 34,90 34,90
+ Whey Perfection sampling
+ Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!

Hopelijk bevalt het me :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven