MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en fit,

Heb net een bestelling bij jullie geplaatst referentie 298053. Ik wou alleen vragen of de verzend mogelijkheid nog aangepast kan worden? Ik had het liever via TNT Pakjegemak (ben de optie vergeten aan te vinken). Is dit nog mogelijk om te wijzigen?

Probeer te bellen, je hebt een kans dat ze het morgenochtend pas gaan lezen.

Hey B&F, ik vroeg me af, waarom is de "Di-Creatine Malate - US patent" in verhouding goedkoper dan gewone monohydraat?

Bestelling binnen, alleen een beetje jammer dat ik de verkeerde smaak heb gekregen van No-xplode shots, i.p.v. apple heb ik blue raz gekregen! Volgende x beter opletten a.u.b.! ;)

Ik neem nu elke dag 1 multivit + 3 Omega-3 capsules. Ik neem die 4 pillen samen. Echter is mijn urine echt donkergeel als ik ongeveer twee uur later naar de wc moet gaan. Heeft nog iemand dat en wat wil dat zeggen?

dat je te weinig drinkt, smorgens is dat trouwens vaak zo omdat je hele nacht geen vocht krijgt

Fel-gele urine kan ook door een te grote dosis (water-oplosbare) vitaminen komen die je dan gewoon weer uitplast..

Is er ergens een orderhistorie op de site? Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel geld ik al aan sups heb uitgegeven.

:o

Nog niet. Deze functie komt wel op de nieuwe website. :)

Toch maar een potje Hard! besteld. Ik ben zeer benieuwd!

FUAARK!

Bedankt voor je bestelling! :)

Bestelling geplaatst, zoals iedereen was ik ook benieuwd naar Hard!

Heb bij opmerking gevraagd op One More Rep samples ipv Noxi Pro. Zal wel goedkomen denk ik.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 18:40 ----------

Dit... is veel geld haha

Als we nog 1.M.R hebben liggen dan komt dat zeker in orde. :)

Body en fit,

Heb net een bestelling bij jullie geplaatst referentie 298053. Ik wou alleen vragen of de verzend mogelijkheid nog aangepast kan worden? Ik had het liever via TNT Pakjegemak (ben de optie vergeten aan te vinken). Is dit nog mogelijk om te wijzigen?

Nee, helaas. Dan kan je inderdaad beter gelijk even bellen. :)

Hey B&F, ik vroeg me af, waarom is de "Di-Creatine Malate - US patent" in verhouding goedkoper dan gewone monohydraat?

Bedoel je tussen 2 specifieke producten?

Bestelling binnen, alleen een beetje jammer dat ik de verkeerde smaak heb gekregen van No-xplode shots, i.p.v. apple heb ik blue raz gekregen! Volgende x beter opletten a.u.b.! ;)

Oeps! Laat mij even weten wanneer je weer een bestelling doet. Regel ik het voor je + goedmaker! :)

Ik neem nu elke dag 1 multivit + 3 Omega-3 capsules. Ik neem die 4 pillen samen. Echter is mijn urine echt donkergeel als ik ongeveer twee uur later naar de wc moet gaan. Heeft nog iemand dat en wat wil dat zeggen?

Je drink dan te weinig. :)

-Leon

Met welke zoetstoffen is whey perfection gezoet?
Bij isolaat perfection staat sucralose en acesulfame-k, is dit nog steeds zo?

Ik heb namelijk die samplepack van de miscelair casein perfection, en ze zijn niet lekker. Maar ik heb ontdekt hoe dat komt. Ze zijn alleen gezoet met sucralose.

Nou had ik van de week een pot nevela gekocht en dat is zoetstof met alleen sucralose. Op een gegeven moment zaten er 7 ruime theelepels van dat spul in mijn 7 granen ontbijt en het was nog niet zoet. Toen heb ik een theelepel van het spul in mijn mond gegooid, ook niet zoet!

Conclusie, ik ervaar heel sucralose niet als zoet. Ook de miscelair caseine wordt super lekker als ik er ander zoetstof in gooi.

Als er de whey varianten nu ook alleen met sucralose zijn gezoet dan stap ik over naar een ander merk :)

Met welke zoetstoffen is whey perfection gezoet?
Bij isolaat perfection staat sucralose en acesulfame-k, is dit nog steeds zo?

Ik heb namelijk die samplepack van de miscelair casein perfection, en ze zijn niet lekker. Maar ik heb ontdekt hoe dat komt. Ze zijn alleen gezoet met sucralose.

Nou had ik van de week een pot nevela gekocht en dat is zoetstof met alleen sucralose. Op een gegeven moment zaten er 7 ruime theelepels van dat spul in mijn 7 granen ontbijt en het was nog niet zoet. Toen heb ik een theelepel van het spul in mijn mond gegooid, ook niet zoet!

Conclusie, ik ervaar heel sucralose niet als zoet. Ook de miscelair caseine wordt super lekker als ik er ander zoetstof in gooi.

Als er de whey varianten nu ook alleen met sucralose zijn gezoet dan stap ik over naar een ander merk :)

Zit inderdaad ook gewoon in de Whey Perfection. :)

-Leon

Gisteren mijn pakket ontvangen die ik zondag besteld had (betaald met overschrijving).
Spijtig genoeg ontbrak 1 besteld product.
Onmiddellijk contact opgenomen met Body en Fit die me beloofden het ontbrekende onmiddellijk na te sturen.
5 min. later kreeg ik al een mail dat mijn bestelling verzonden was.
Knap!

Kijk dat is nou best zwaar klote te noemen:mad: op het moment dat ik de B&F bodybuilding vitamine pack wilde bestellen (omdat ik tevreden was over de pillen en deze nu 5 maanden lang had gebruikt) was het nergens meer te vinden op de site, helaas heb ik toen de duurdere en m.i. minder kwalitatieve vitaminepillen (Ref 297819) besteld!!
Ook jullie eigen merk weightgainers was nergens te vinden.
Wat is dat eigenlijk voor gekkigheid dat een artikel ineens wordt weggehaald en dan later weer word terug geplaatst.

Kijk dat is nou best zwaar klote te noemen:mad: op het moment dat ik de B&F bodybuilding vitamine pack wilde bestellen (omdat ik tevreden was over de pillen en deze nu 5 maanden lang had gebruikt) was het nergens meer te vinden op de site, helaas heb ik toen de duurdere en m.i. minder kwalitatieve vitaminepillen (Ref 297819) besteld!!
Wat is dat eigenlijk voor gekkigheid dat een artikel ineens wordt weggehaald en dan later weer word terug geplaatst.

Ik zie jou vaak alleen maar zeiken en klagen in dit topic, maak je is niet zo druk om alles vent. Bestel lekker de volgende keer die andere.

Gisteren mijn pakket ontvangen die ik zondag besteld had (betaald met overschrijving).
Spijtig genoeg ontbrak 1 besteld product.
Onmiddellijk contact opgenomen met Body en Fit die me beloofden het ontbrekende onmiddellijk na te sturen.
5 min. later kreeg ik al een mail dat mijn bestelling verzonden was.
Knap!

Dank je! We doen ons best. :)

Zoiets heet uitverkocht? :) Nu hebben we weer een hoeveelheid binnen.

En weightgainer max is helemaal uit ons assortiment. Daarom stond deze ook bij de Op=Op.

-Leon

Ik zie jou vaak alleen maar zeiken en klagen in dit topic, maak je is niet zo druk om alles vent. Bestel lekker de volgende keer die andere.

Oja is dat zo dacht dat ik nu al een paar jaar een gewaardeerde body en fitshop klant ben, dus houd je commentaar over zeiken en klagen effe achterwege allistair, het is gewoon zeer vervelend om steeds te moeten wisselen van merk met een hogere prijs en als ik daar iets over wil zeggen is dat mijn recht!
Weet je je hebt gelijk volgende keer gewoon supdradyn weer kopen bij de etos, tja en mijn aminozuren kan ik ook wel ergens anders kopen toch, oja en mijn preworkoutje en testboostertjes kan ook allemaal, hoef ik ook niet meer te zeiken en te klagen in dit topic als er eens iets fout gaat bij B&F.
:D

Oja is dat zo dacht dat ik nu al een paar jaar een gewaardeerde body en fitshop klant ben, dus houd je commentaar over zeiken en klagen effe achterwege allistair, het is gewoon zeer vervelend om steeds te moeten wisselen van merk met een hogere prijs en als ik daar iets over wil zeggen is dat mijn recht!
Weet je je hebt gelijk volgende keer gewoon supdradyn weer kopen bij de etos, tja en mijn aminozuren kan ik ook wel ergens anders kopen toch, oja en mijn preworkoutje en testboostertjes kan ook allemaal, hoef ik ook niet meer te zeiken en te klagen in dit topic als er eens iets fout gaat bij B&F.

Wel een terechte commentaar. Snap niet hoe b&f het kon laten gebeuren dat een product uitverkocht is! Hoe kan dat nu? Heb ik echt nog nooit meegemaakt :0

Serieus, doe toch even normaal :)

Prima, scheelt ze een hoop gemierenneuk van jou kant.

Tuurlijk is dat jouw recht, maar volgende keer gewoon even contact met mij opnemen dan kan ik je even precies vertellen hoe of wat. Dan had ik je ook kunnen vertellen wanneer deze weer binnen is zodat ik hem direct naar je kon sturen. :)

Doe ik graag! :)

-Leon

Leon Leon, vandaag even met de bus langs Heerenveen gegaan en raad eens welk bord ik zag staan? Geweldig, ik kwam vanaf Groningen en kon hem goed zien staan :thumbs: Ziet er goed uit ouwe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven