AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Standaard brengen ze hem bij me buurman ! :D buurman komt hem dan netjes brengen als een van ons thuis is :)

Jah, laatst hadden ze net geleverd en kwam ik thuis aan. De buurman ging juist een briefje steken aan onze deur om te zeggen dat er dus een pakketje bij hem stond. Hij meteen naar binnen en kwam hij weer buiten met zo'n megapakket (3x whey van 4,5kg casseine/perfection/mix). :D

Ik heb gisteren een bestelling bij jullie geplaatst en als 2e cadeau de shake beker pro gekozen. Ik heb vandaag netjes mijn bestelling ontvangen alleen heb ik een bidon gekregen ipv een shakebeker. Ik had liever de shakebeker.

Referentienummer: 297806

Ga ik even in orde maken! :) Kan je zien welk inpaksticker code er op je factuur staat?

Whoah, zoiets had ik nooit verwacht van een internetshop. Jullie doen echte goede zaken. :thumbs:
Gefelicteerd!
Wanneer is dit klaar? Kom daar graag eens langs. :D

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 19:07 ----------

Is die BMW 5-serie voor de deur nog een fantasie of....? :D:D:D

Fantasie voor mij.. :( :D

Zopas 2 potjes HARD! besteld, hebben jullie al nieuws over die COP van Primaforce want zou het graag combineren met HARD!
Jullie gingen daarvoor kijken

Thx,
Greetz

Nog niet. :)

Ik wil graag wat Whey bestellen via de B&F shop, maar ik kan nergens aangeven of zien wanneer ze zullen langskomen. Ik woon op een appartement dus is het nogal moeilijk dat af te leveren als ik niet thuis ben.

Kan ik dit op één of andere manier zien of aangeven?

Helaas hebben we nog niet die mogelijkheid, maar de PostNL is met een nieuwe service bezig waarin je dit zelf kan aangeven. :)

-Leon

De dosis b&f vit-d van 1500iu, is die wetenschappelijk ondersteund? Want zie veel verschil in dosissen afhankelijk van merk etc.?

Grtz

en wat zijn de nieuwe weekaanbiedingen?

Net weer een pot whey isolaat gekocht. Aardbei, lekker fris!

Komt er nog een nieuwe smaak voor de whey isolaat? Ik heb ze nu allemaal toch al een paar keer gehad. Zelf vind ik de koffiesmaken van Whey Perfection heerlijk, maar omdat ik lactose-intolerant houdt ik het liever bij isolaat.

Een koffiesmaak met ook daadwerkelijk een vleugje caffeine zou trouwens een fantastische vervanger zijn voor mijn bakje in de ochtend of voor de training. :D

Net weer een pot whey isolaat gekocht. Aardbei, lekker fris!

Komt er nog een nieuwe smaak voor de whey isolaat? Ik heb ze nu allemaal toch al een paar keer gehad. Zelf vind ik de koffiesmaken van Whey Perfection heerlijk, maar omdat ik lactose-intolerant houdt ik het liever bij isolaat.

Een koffiesmaak met ook daadwerkelijk een vleugje caffeine zou trouwens een fantastische vervanger zijn voor mijn bakje in de ochtend of voor de training. :D

Geen slecht idee. We zullen er eens naar kijken! :)

-Leon

Hey B&F shop.

Laatst had ik een sample van een of andere pre workout pil die je in de ochtend in moet nemen. Werkte als een tierelier en was echt geen placebo effect want ik heb ervaring met dat soort dingen. Ik weet niet meer hoe die heet en kan hem ook niet vinden op jullie site. Ik kreeg hem bij bestelling nummer 290677 met jullie preworkout powder (wat ik trouwens ook geweldig vind).

Hey B&F shop.

Laatst had ik een sample van een of andere pre workout pil die je in de ochtend in moet nemen. Werkte als een tierelier en was echt geen placebo effect want ik heb ervaring met dat soort dingen. Ik weet niet meer hoe die heet en kan hem ook niet vinden op jullie site. Ik kreeg hem bij bestelling nummer 290677 met jullie preworkout powder (wat ik trouwens ook geweldig vind).

http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/iforce-nutrition/dexaprine

Deze? :p

ik wist helemaal niet dat er zoveel mensen bij jullie werkten ...

Waren de noxipro samples op? Had voor een sample gevraagd ipv 3e cadeau bij mijn bestelling van 120,- maar kreeg m er niet bij :(

Bestelling binnen en lekker veel samples !
Maar jullie hebben me weer No Xplode gegeven ipv No Xplode 2.0 ='( dat is al de 2e keer xD
referentienr: 298423

Bestelling binnen en lekker veel samples !
Maar jullie hebben me weer No Xplode gegeven ipv No Xplode 2.0 ='( dat is al de 2e keer xD
referentienr: 298423

Geef ons even een belletje op de zaak. Regelt een collega dit direct voor je. :) (Kreeg de p.m niet door :( )

-Leon

Juist voor de 1ste keer Whey besteld:

1 Afslank Eiwit * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 2000 Gram (71 Shakes) Banana Milkshake 34,90 34,90
+ Whey Perfection sampling
+ Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!

Hopelijk bevalt het me

Ik kom om 14u thuis, Whey staat klaar in de gang :eek:

Nog nooit zo een snelle service meegemaakt vanuit het buitenland. Ik ga nog bij B&F bestellen!

P.S. Alleen dom dat ik bij de bestelling niet naar de smaak heb gekeken en nu heb ik banaan, wat ik normaal gezien walgelijk vind, maar de smaak valt nog mee. :o

Moet toch maar weer eens vermelden dat de service van B&F echt super goed is! Echt een super groot verschil met de andere supplementenwinkels.

Misschien een idee voor in de (nabije) toekomst: een klein winkeltje openen in Amsterdam. Echt heel erg veel sportscholen hier en vergeleken met de andere zijn jullie zeker het goedkoopste dus dan denk ik dat de keuze snel gemaakt zal zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven