Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet toch maar weer eens vermelden dat de service van B&F echt super goed is! Echt een super groot verschil met de andere supplementenwinkels.

Misschien een idee voor in de (nabije) toekomst: een klein winkeltje openen in Amsterdam. Echt heel erg veel sportscholen hier en vergeleken met de andere zijn jullie zeker het goedkoopste dus dan denk ik dat de keuze snel gemaakt zal zijn!

Thanks ! Wie weet voor de toekomst! Eerst maar eens ons eigen pand! haha :D

-Leon

Zat een beetje te experimenteren met smaken. Had zojuist MC Perfection Cookies & Cream gemixt met Whey Perfection Vanilla. Was echt heerlijk!

:D

Ik heb gisteren een bestelling bij jullie geplaatst en als 2e cadeau de shake beker pro gekozen. Ik heb vandaag netjes mijn bestelling ontvangen alleen heb ik een bidon gekregen ipv een shakebeker. Ik had liever de shakebeker.

Referentienummer: 297806

Ga ik even in orde maken! :) Kan je zien welk inpaksticker code er op je factuur staat?

Inpaksticker code op de factuur?

Ik zie alleen een klantnummer en referentienummer

Referentienummer: 297806
Klantnummer: 136931

Gr Theo.

Wat ik bedoelde is dat je voor 100 servings creatine Monohydraat 15 euro betaalt, terwijl je voor 15 euro 166 servings hebt van de di-creatine-malate US patent. Waarom is die "geavanceerde" whey duurder dan een gewone standaard monohydraat?

Goedkoper bedoel je ;)

Magnificent is heerlijk!! :D

Dag, ik heb een vraag over 1MR pre wokrout, bij de vorige aanbieding had ik hem gehald, en hij werkte echt perfect! Maar heb gehoord dat er een nieuwe formule is, en bepaalde stoffen eruit zin gehaald en dat het minder werkt dan de ouwe formule.

Mijn vraag is, is 1mr van jullie nog de ouwe versie of hebben jullie ook de nieuwe formule?

Want ik was gek op die ouwe, want ik had een dosis van een maat gekregen die had hem uit VS gehaald en was de nieuwe formule, voelde veel minder en minder rkachtig erop.

Ik hoor het van jullie Body en
Fit

(y)

Zat een beetje te experimenteren met smaken. Had zojuist MC Perfection Cookies & Cream gemixt met Whey Perfection Vanilla. Was echt heerlijk!

:D

Vanilla & Cookies, daar had ik nog niet aan gedacht. Zal het ook eens proberen:zuip:

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 18:53 ----------

Dank je!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 18:54 ----------

Dag, ik heb een vraag over 1MR pre wokrout, bij de vorige aanbieding had ik hem gehald, en hij werkte echt perfect! Maar heb gehoord dat er een nieuwe formule is, en bepaalde stoffen eruit zin gehaald en dat het minder werkt dan de ouwe formule.

Mijn vraag is, is 1mr van jullie nog de ouwe versie of hebben jullie ook de nieuwe formule?

Want ik was gek op die ouwe, want ik had een dosis van een maat gekregen die had hem uit VS gehaald en was de nieuwe formule, voelde veel minder en minder rkachtig erop.

Ik hoor het van jullie Body en
Fit

(y)

We hebben inderdaad net de nieuwe formule binnen. Volgens mij is de formule wereldwijd aangepast (helaas). :rolleyes:

Gisteravond rond 19.00 a 20.00 uur besteld dacht ik. En vanmiddag rond 3 stond het voor de deur :)

MC perfection chocolade is echt super btw, net nesquick maar dan iets dikker, lekker vol gevoel voor het slapen :)

Green Tea Slank - Ultra Pure

staat dat er 0,9% cafein inzit, hoeveel mg is dat dan?

Capsule is 500mg dus ik gok 4.5 mg, niks om je druk om te maken dus.

** Persbericht **

23m258k.jpg

Start nieuwbouw Bodyenfitshop.nl

Na een lange voorbereiding is gestart met de bouw van het nieuwe bedrijfspand van internetbedrijf Bodyenfitshop.nl, het onder architectuur ontworpen pand zal direct aan de A7 bij Heerenveen worden gerealiseerd. Rond mei 2012 zullen de 25 medewerkers het pand met ruim 3.000 M2 magazijn- en kantoorruimte en 1750 palletplaatsen in gebruik kunnen nemen. Het nieuwe pand zal aan de hoogste eisen voldoen welke een servicegericht internetbedrijf als Bodyenfitshop.nl heeft. Bodyenfitshop.nl zal verder als enige sportvoedingsleverancier alle certificeringen voeren wat betreft veiligheid, hygiëne en betrouwbaarheid. (o.a. Iso 9001, keurmerk veilige internetwinkel etc.).

9i9pv5.jpg

Nu nog een superopening organiseren, waarbij DBB'ers worden uitgenodigt om een kijkje te komen nemen. Inclusief goodybag natuurlijk. :p

Jammer dat er geen samples zijn van Hard! denk dat er dan heel veel mensen direct overtuigd zouden zijn. :D.

Eventueel geen idee om zelf een deel zakjes te vullen en dan bij de bestellingen te steken? Bedoel van die kleine afsluitbare zakjes.

ohu4d3.jpg

die zakjes komen denk ik veel mensen bekend voor alleen vragen ze zich af waar nou van haha :')

Dat betwijfel ik. Mijn urine is altijd doorschijnend/waterig. Het is enkel iets na die vitaminen + omega-3 dat ik het heb. De rest van de dag is het terug normaal..

Bij een hooggedoseerde inname aan vitamine C is dat best normaal hoor. Kan geen kwaad.
Heb het zelf ook voor.

Om dit te vermijden (verminderen) is veel drinken dus inderdaad de boodschap.

Groet, Daniell.

Hey,

heb me deze week via B&F de Thisilyn Cleanse van Natures Way aangeschaft.
Het is een drie-fasen zuiveringskuur.
Is er iemand die met het gebruik bekend is ?
Dien ik vanaf dag 1 alledrie capsules in te nemen of moet ik na gebruik van de caps van fase 1 (tot ie op is) aan fase twee beginnen en hierna pas aan fase drie...
Want dan doe ik er veel langer over.
Volgens de engelstalige uitleg zou de kuur zo'n een 15 dagen inbeslagnemen.

Wat ik eruit begrepen heb is dat ik 's morgens 1 caps. van fase 1 inneem.
Even later 3 caps. van fase 2.
In de vooravond 1 caps. van fase 1.
Wat later 3 caps. van fase 2.
Bij het slapen gaan 2 a 3 caps. van fase 3.
En dit gedurende 15 dagen.
Klopt mijn redenering :scratch:

Groet,

Daniell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven