AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

heb me deze week via B&F de Thisilyn Cleanse van Natures Way aangeschaft.
Het is een drie-fasen zuiveringskuur.
Is er iemand die met het gebruik bekend is ?
Dien ik vanaf dag 1 alledrie capsules in te nemen of moet ik na gebruik van de caps van fase 1 (tot ie op is) aan fase twee beginnen en hierna pas aan fase drie...
Want dan doe ik er veel langer over.
Volgens de engelstalige uitleg zou de kuur zo'n een 15 dagen inbeslagnemen.

Wat ik eruit begrepen heb is dat ik 's morgens 1 caps. van fase 1 inneem.
Even later 3 caps. van fase 2.
In de vooravond 1 caps. van fase 1.
Wat later 3 caps. van fase 2.
Bij het slapen gaan 2 a 3 caps. van fase 3.
En dit gedurende 15 dagen.
Klopt mijn redenering :scratch:

Groet,

Daniell.

fase 1
1 capsule in de ochtend en 1 capsule 's avonds - 15 dagen

fase 2
3 capsules in de ochtend en 3 capsules 's avonds - 15 dagen

fase3
2 capsules voor het slapen

fase 1 en fase 2 dus steeds samen in de ochtend en zou ik dan in de vooravond doen. Fase 3 dan voor slapen, de laatste 10 dagen.:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 11:04 ----------

Jammer dat er geen samples zijn van Hard! denk dat er dan heel veel mensen direct overtuigd zouden zijn. :D.

Eventueel geen idee om zelf een deel zakjes te vullen en dan bij de bestellingen te steken? Bedoel van die kleine afsluitbare zakjes.

ohu4d3.jpg

Zou op zich wel kunnen maar omdat we die dan zelf zouden moeten vullen is dat denk ik voor de hygiene niet zo'n heel goed idee. We hadden bij de Hard! bewust gekozen voor een heel scherpe prijs en geen samples. (samples zijn in aardig duur in verhouding om te laten maken en bij minimale marge moet je daarvan iets meenemen in de prijs). Misschien dat we alsnog beslissen om het wel te doen, zoals het er nu uitziet worden de aantallen zo groot dat de kosten ook over veel meer verpakkingen verdeeld kunnen worden. Een andere optie is de heel scherpe intro-prijs handhaven. Wat klanten ook zullen waarderen denk ik. Jullie mening?

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 11:05 ----------

Capsule is 500mg dus ik gok 4.5 mg, niks om je druk om te maken dus.

Dank je, helemaal mee eens:)

Antwoord B&F :

fase 1

fase 2

fase3

fase 1 en fase 2 dus steeds samen in de ochtend en zou ik dan in de vooravond doen. Fase 3 dan voor slapen, de laatste 10 dagen.:)

Hey Ilco/Leon,

bedankt voor de info.
Fase 1 en 2 dus steeds samen en aan fase 3 beginnen tien dagen voor einde kuur.
Weet niet wat me te wachten staat...hi hi... :toilet:

Thanks,

Daniell.

In dat geval zou ik ook de introprijs handhaven. :D. Die is immers schitterend. denk dat iedereen die hard nu al gekocht en getest heeft ook wel voor die keuze zou stemmen. De samples zijn vooral interessant voor mensen die hem willen testen voor het kopen. :p. Is een moeilijke keuze om te maken.

Cellmass nt trial serving eens meegekocht, vorige zomer stond hij ook in de op=op maar toen was ik helaas te laat :(

Antwoord B&F :

fase 1

fase 2

fase3

Hey Ilco/Leon,

bedankt voor de info.
Fase 1 en 2 dus steeds samen en aan fase 3 beginnen tien dagen voor einde kuur.
Weet niet wat me te wachten staat...hi hi... :toilet:

Thanks,

Daniell.

Ok, altijd goed!:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:32 ----------

Is ook mijn gedachte:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:35 ----------

In dat geval zou ik ook de introprijs handhaven. :D. Die is immers schitterend. denk dat iedereen die hard nu al gekocht en getest heeft ook wel voor die keuze zou stemmen. De samples zijn vooral interessant voor mensen die hem willen testen voor het kopen. :p. Is een moeilijke keuze om te maken.

Ja, je hebt gelijk. Ik vind het wel lastig:rolleyes:, die intro-prijs zal weegt in mijn gedachte iets zwaarder. We zullen er intern nog maar even over in discussie moeten:D

Dag B&F,

De mdoubleyou gloves heb ik op tijd ontvangen. Alleen toen ik wilde gaan trainen en de handschoenen om wilde doen bleek dat bij 1 van de handschoenen de afsluiting (of hoe je dat ook noemt) voor de helft gescheurd was waardoor de handschoen los zit. Een fabrieksfout waarschijnlijk. Ik kan er wel een foto van maken want ik kan het niet echt zo goed beschrijven..

Laatst bewerkt:
Muscle & Diet pack + dexaprine een no go of gewoon aan te raden...

weer wat besteld, er mag natuurlijk altijd iets moois bij (hehe) :p

Referentie nummer: 299064

Hard! zeker aan te raden voor iedereen. Echt top pwo met 1 maatschep ging ik knetterhard (motivatie van 6/10 na 9,5/10 gegaan) en erg lekkere pomp.

• Like
Waarderingen: B&F

Nog niet kunnen doen. Ik zit nu niet op de zaak. Maandag weer. En dan:zuip:

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 19:40 ----------

Muscle & Diet pack + dexaprine een no go of gewoon aan te raden...

Kan zeker heel goed. Muscle & Diet Pack bevat geen stimulanten dus een uitstekende combinatie die elkaar alleen maar aanvult.:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 19:41 ----------

Hard! zeker aan te raden voor iedereen. Echt top pwo met 1 maatschep ging ik knetterhard (motivatie van 6/10 na 9,5/10 gegaan) en erg lekkere pomp.

Wow! Dank je, voor de complimenten:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 19:41 ----------

weer wat besteld, er mag natuurlijk altijd iets moois bij (hehe) :p

Referentie nummer: 299064

Dank je, voor de bestelling! We gaan het weer netjes voor elkaar maken voor je:)

Jeejjj vandaag Hard! binnengekregen, ben benieuwd!! PW power doet t iig altijd erg goed!!

Ik twijfel om Hard! te bestellen, geen één pre workout werkt meer bij mij. Iemand anders die dat ook had en waarbij Hard! wel werkte?

Ik twijfel om Hard! te bestellen, geen één pre workout werkt meer bij mij. Iemand anders die dat ook had en waarbij Hard! wel werkte?

ik heb precies hetzelfde, reageer nergens op dus weet ook nog niet of ik het zal bestellen. Eerste reacties zijn in ieder geval goed, en ingrediënten zien er sowieso goed! ik wacht ook nog even af

Voor de mensen waarbij de stimulanten niet meer werken.., misschien wat minder ervan nemen?
Probeer gewoon max 2x per week iets aan pw te nemen en je zult, denk ik, beter reageren.

Op zaterdag word er bezorgd, maar betekend dat ook dat wanneer ik op vrijdag vóór 22:00u bestel, ik het zaterdag in huis heb?

Jeejjj vandaag Hard! binnengekregen, ben benieuwd!! PW power doet t iig altijd erg goed!!

Dank je!:) Hard! gaat echt knallen, ik hoor eigenlijk van iedereen dat er niets tegenop kan:) Ben benieuwd wat je vindt..

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 11:01 ----------

Voor de mensen waarbij de stimulanten niet meer werken.., misschien wat minder ervan nemen?
Probeer gewoon max 2x per week iets aan pw te nemen en je zult, denk ik, beter reageren.

Juist advies. Dank je:)

Hebben jullie een product dat te vergelijken is met Mega Grow van XXL? want het liefst bestel ik gewoon bij jullie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven