AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hard! ook maar besteld

Referentie nummer: 299651

maak er maar wat moois van, ben niks minder gewend dan ook van jullie :p

Now Foods, Magnesium Oxide poeder, 8 oz (227 g)
http://www.nowfoods.com/Supplements...ls/Calcium-Magnesium-Pure-Powders/M003205.htm
Aan aanbod toevoegen aub ;)

Ben aan het denken van eens COP (Creatinol-O-Phosphate) te proberen nadat ik een artikel gelezen heb waarbij het samen met Beta Alanine genoemd werd (en ik vind BA super :p). Ik weet dat het 2 verschillende dingen zijn maar mn aandacht is getrokken, zeker nadat ik er nog meer positievs over las. Ik merk dat jullie het al in "Hard!" zitten hebben. Hoeveel ervan zit er in 1 dosering "Hard!"?

Laatst bewerkt:
Van waar komt jullie citrulline malaat , huismerk ?

Ik wil er bestellen , wil alleen zeker weten over de grondstof , dat ze niet uit japan komt oid ...

probeer de nieuwe serieus, ik had eerst ook vaker de superior choco, was er ook gek op. maar de nieuwe is echt nog lekkerder en beter van structuur ( ja ok wel iets meer koolhydraten en iets minder eiwit ) maarja dat is redelijk miereneukerij.

Dank je, voor het compliment!:) Klinkt een beetje arrogant maar Micellar Casein Perfection is volgens mij ook de best smakende Micellar Casein die er is.:zuip:Elke dag weer een traktatie:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:08 ----------

Is er nog nieuws over eiwitten uit eieren? van b&f merk

Nee, nog niet. Gaat denk ik moelijk worden:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:09 ----------

Low-carb Vital Drink is echt een goed product, je hoeft echt een mini-scheutje in een beker te doen en de smaak is alsnog heel sterk. Heb nu aardbei en multifruit, de multifruit vind ik wel iets lekkerder.

Hier, dit is een bodempje van halve cm van de vital drink aardbei:

http://oi39.tinypic.com/6tll44.jpg

Heeft iemand btw nog een pro shaker voor me, heb er nog niet genoeg?

:o

Vaste klant:D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:11 ----------

Hard! ook maar besteld

Referentie nummer: 299651

maak er maar wat moois van, ben niks minder gewend dan ook van jullie :p

Dank je, voor de bestelling!:) De hele inpaktafel staat al weer helemaal vol met Hard! De jongens raken er hier niet over uitgesproken:D
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:12 ----------

Now Foods, Magnesium Oxide poeder, 8 oz (227 g)
http://www.nowfoods.com/Supplements...ls/Calcium-Magnesium-Pure-Powders/M003205.htm
Aan aanbod toevoegen aub ;)

Ben aan het denken van eens COP (Creatinol-O-Phosphate) te proberen nadat ik een artikel gelezen heb waarbij het samen met Beta Alanine genoemd werd (en ik vind BA super :p). Ik weet dat het 2 verschillende dingen zijn maar mn aandacht is getrokken, zeker nadat ik er nog meer positievs over las. Ik merk dat jullie het al in "Hard!" zitten hebben. Hoeveel ervan zit er in 1 dosering "Hard!"?

500mg per scoop dus dat zou je nog iets kunnen aanvullen:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:13 ----------

Van waar komt jullie citrulline malaat , huismerk ?

Ik wil er bestellen , wil alleen zeker weten over de grondstof , dat ze niet uit japan komt oid ...

We bestellen eigenlijk alles tegenwoordig bij onze producent in de EU:)

Bij een producent in de EU, en waar haalt deze zijn grondstoffen dan als jullie dit weten?

Referentie van de bestelling : 12782143

Is deze gelukt ? Pc viel uit :D

Dank je, voor het compliment!:) Klinkt een beetje arrogant maar Micellar Casein Perfection is volgens mij ook de best smakende Micellar Casein die er is.:zuip:Elke dag weer een traktatie:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:08 ----------

Nee, nog niet. Gaat denk ik moelijk worden:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:09 ----------

Vaste klant:D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:11 ----------

Dank je, voor de bestelling!:) De hele inpaktafel staat al weer helemaal vol met Hard! De jongens raken er hier niet over uitgesproken:D
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:12 ----------

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:13 ----------

We bestellen eigenlijk alles tegenwoordig bij onze producent in de EU:)

Wou gewoon zeker weten van de zuiverheid , of je ons dat kon garanderen , sinds die kernramp in japan , zijn veel mensen paranoia als iets uit japan komt ...

Bij een producent in de EU, en waar haalt deze zijn grondstoffen dan als jullie dit weten?

Dat is natuurlijk bedrijfsinformatie, maar onze producent werkt volgens de hoogste ISO normen en daar valt natuurlijk met het HACCP ook de leveranciers onder. :)

Referentie van de bestelling : 12782143

Is deze gelukt ? Pc viel uit :D

Ik denk het niet want het ref nummer bestaat uit 6 cijfers. :D

-Leon

Zouden jullie dan ook COP poeder puur kunnen toevoegen aan jullie assortiment? :p Jullie hebben al veel poedertjes en pilletjes appart dus waarom ook niet COP:D. Ik heb al gemerkt dat het moeilijk te verkrijgen is ook & vrij duur, zeker bij hogere dosering, dus moesten jullie het kunnen leveren, zou geweldig zijn. Omdat het zo duur lijkt te zijn zou ik het liefst ook hebben dat jullie er met jullie eigen merk uit brengen, dat is vaak wat goedkoper :p.

Goeie stof om over na te denken bij jullie volgende vergadering :P

Zouden jullie dan ook COP poeder puur kunnen toevoegen aan jullie assortiment? :p Jullie hebben al veel poedertjes en pilletjes appart dus waarom ook niet COP:D. Ik heb al gemerkt dat het moeilijk te verkrijgen is ook & vrij duur, zeker bij hogere dosering, dus moesten jullie het kunnen leveren, zou geweldig zijn. Omdat het zo duur lijkt te zijn zou ik het liefst ook hebben dat jullie er met jullie eigen merk uit brengen, dat is vaak wat goedkoper :p.

Goeie stof om over na te denken bij jullie volgende vergadering :P

+1 :D Lijkt me een geweldige toevoeging aan het assortiment. :D.

op 14 nov had Palmpje al naar deze gevraagd:

[Link niet meer beschikbaar]

en er zou naar gekeken worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index1159.html#post6294223

Ik ben benieuwd of hier al nieuws over is. Die lijkt ook niet te duur op die site 15$ voor 50 servings van 2 gram
Is idd al veel goedkoper dan op sites waar ik gekeken had maar toch liever een potje met wat meer inhoud 300-500g, wat de prijs bovendien nog wat zou kunnen verlagen per gram. Als aangeraden dosering vind ik vanalles van 2 tot 6g, dus zo'n potje van 100g zou bij 6g/dag amper 16 dagen meegaan. Maar zo te zien is er toch wel zeker intresse voor, dus B&F, jullie weten wat jullie te doen staat :D:p

Hoeveel creapure creatine zit in er in 1 scoop hard?

Komen d'r ooit B&F sweaters?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven