MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister voor het eerst noxipro gebruikt en meteen wat pr's verbroken! ik merkte alleen dat ik van noxi een koude neus kreeg, heel raar

Ik zou inderdaad zeker voor de Magnificent gaan:) Vergelijk de ingredienten maar even met het product dan je eerder had;)

Fuaarrkk verkopen jullie geen superior michelar caseine choco meer? Ik gebruik dat spul al jaren, het is het enige eiwitproduct dát niet zo een sterke smaak had maar gewoon echt top was.

Gister voor het eerst noxipro gebruikt en meteen wat pr's verbroken! ik merkte alleen dat ik van noxi een koude neus kreeg, heel raar

Noxipro is en blijft een heftig product:), koude neus zou ik zo ook niet weten.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 13:43 ----------

Fuaarrkk verkopen jullie geen superior michelar caseine choco meer? Ik gebruik dat spul al jaren, het is het enige eiwitproduct dát niet zo een sterke smaak had maar gewoon echt top was.

We hebben nu de nieuwe Micellar Casein Perfection.:) Die is echt heerlijk.

Beschikbaar in de volgende smaken:
Vanilla Milkshake
Banana Milkshake
Berry Blast
Cookies & Cream
Strawberry Milkshake
Chocolate Milkshake

Noxipro is en blijft een heftig product:), koude neus zou ik zo ook niet weten.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 13:43 ----------

We hebben nu de nieuwe Micellar Casein Perfection.:) Die is echt heerlijk.

Beschikbaar in de volgende smaken:
Vanilla Milkshake
Banana Milkshake
Berry Blast
Cookies & Cream
Strawberry Milkshake
Chocolate Milkshake

Heb je niet nog wat potjes in t magazijn liggen van de superior choco? Mag via pm. Was gewoon erg gesteld op dat product.

Heb je niet nog wat potjes in t magazijn liggen van de superior choco? Mag via pm. Was gewoon erg gesteld op dat product.

probeer de nieuwe serieus, ik had eerst ook vaker de superior choco, was er ook gek op. maar de nieuwe is echt nog lekkerder en beter van structuur ( ja ok wel iets meer koolhydraten en iets minder eiwit ) maarja dat is redelijk miereneukerij.

Voor het eerst Isolaat Perfection gekocht, is wel even wennen, vooral die nasmaak een beetje weird. Maar ja, alles een keertje proberen he. :rolleyes:

Ben op zoek naar een sup. Maar damn al die keuze die jullie hebben.
Neem nu al in de ochtend Whey ... Na de training neem ik soort van PRO 85 ( Kan beide gratis krijgen op het werk , dus handig )

Maar zou nog een sup willen nemen , wellicht best een pre WO ... tips iemand ?
Vitaminen wss ook...

Neem nu al in de ochtend Whey ... Na de training neem ik soort van PRO 85 ( Kan beide gratis krijgen op het werk , dus handig )

Vitaminen wss ook...
Iets van Hard!, NoxiPro, Maximize, No-Xplode (allemaal op de aanbieding met boekje erbij) zijn prima Pre-workouts man. Ze werken allemaal ook erg goed. Ik weet niet precies welke vitamines je zoekt, maar die van Alive! zijn erg goed en de huismerk Vitamines zien er ook erg goed uit.

Ik zat eerder te denken aan de Muscle & Diet pack, die is het meest compleet en het best gedoseerd in mijn ogen :)

Vitaminen wss ook...

waar werk jij en zoeken ze nog mensen? haha
wel relax man gratis whey op je job :P

tnx zal eens checkn ;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 18:31 ----------

Ik zat eerder te denken aan de Muscle & Diet pack, die is het meest compleet en het best gedoseerd in mijn ogen :)

Tnx

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 18:32 ----------

waar werk jij en zoeken ze nog mensen? haha
wel relax man gratis whey op je job :P

Werk in gym dus smorgens shakeje om dag te beginnen met onbijt en pro 85na WO e :D:p

Maar is van maximize ; heb liever iets anders , denk dat maximize meer merk dan resultaat is :)

tnx zal eens checkn ;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 18:31 ----------

Tnx

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 18:32 ----------

Werk in gym dus smorgens shakeje om dag te beginnen met onbijt en pro 85na WO e :D:p

Maar is van maximize ; heb liever iets anders , denk dat maximize meer merk dan resultaat is :)

Maximize is volgens mij ook een Belgisch merk. Net zoals Performance beide merken vind ik persoonlijk echt erg duur. En ook meer gericht op duursporten. Misschien eens je baas proberen te overtuigen dat ze huismerk van B&F verkopen daar? :p. Dan kan je elke ochtend en na de training Whey Perfection drinken :zuip:

Is er nog nieuws over eiwitten uit eieren? van b&f merk

Low-carb Vital Drink is echt een goed product, je hoeft echt een mini-scheutje in een beker te doen en de smaak is alsnog heel sterk. Heb nu aardbei en multifruit, de multifruit vind ik wel iets lekkerder.

Hier, dit is een bodempje van halve cm van de vital drink aardbei:

6tll44.jpg

Heeft iemand btw nog een pro shaker voor me, heb er nog niet genoeg?

:o

Low-carb Vital Drink is echt een goed product, je hoeft echt een mini-scheutje in een beker te doen en de smaak is alsnog heel sterk. Heb nu aardbei en multifruit, de multifruit vind ik wel iets lekkerder.

Hier, dit is een bodempje van halve cm van de vital drink aardbei:

http://oi39.tinypic.com/6tll44.jpg

Heeft iemand btw nog een pro shaker voor me, heb er nog niet genoeg?

:o

Nice. :D. Ik heb de banaan/kers. Die is ook echt lekker. :D. Echt een zalig product. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven