Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden jullie dan ook COP poeder puur kunnen toevoegen aan jullie assortiment? :p Jullie hebben al veel poedertjes en pilletjes appart dus waarom ook niet COP:D. Ik heb al gemerkt dat het moeilijk te verkrijgen is ook & vrij duur, zeker bij hogere dosering, dus moesten jullie het kunnen leveren, zou geweldig zijn. Omdat het zo duur lijkt te zijn zou ik het liefst ook hebben dat jullie er met jullie eigen merk uit brengen, dat is vaak wat goedkoper :p.

Goeie stof om over na te denken bij jullie volgende vergadering :P

+1 :D Lijkt me een geweldige toevoeging aan het assortiment. :D.

op 14 nov had Palmpje al naar deze gevraagd:

[Link niet meer beschikbaar]

en er zou naar gekeken worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index1159.html#post6294223

Ik ben benieuwd of hier al nieuws over is. Die lijkt ook niet te duur op die site 15$ voor 50 servings van 2 gram

Is idd al veel goedkoper dan op sites waar ik gekeken had maar toch liever een potje met wat meer inhoud 300-500g, wat de prijs bovendien nog wat zou kunnen verlagen per gram. Als aangeraden dosering vind ik vanalles van 2 tot 6g, dus zo'n potje van 100g zou bij 6g/dag amper 16 dagen meegaan. Maar zo te zien is er toch wel zeker intresse voor, dus B&F, jullie weten wat jullie te doen staat :D:p

We zijn er nog mee bezig beste mannen. Zoiets gebeurd niet in 1 weekje. :)

Komen d'r ooit B&F sweaters?

Het zijn dingen welke we in het nieuwe pand zullen gaan invoeren. :) Ook het idee van meer kleding. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 16:17 ----------

Hoeveel creapure creatine zit in er in 1 scoop hard?

Ik kan natuurlijk niet de exacte formule gaan vrijgeven, maar ga maar uit van ongeveer 2 gram. :)

-Leon

Oke, thanks :thumbs:

Wat is de verhouding citrulline en malaat in jullie huismerk ?

CitruPure Caps - Citrulline Malaat ?

Net 10 lbs Whey Perfection Cappuchino besteld :)
1 sample en ik ben helemaal om!

Ik heb al een tijdje een pot ALC pure in mijn bezit, maar het poeder is helemaal hard geworden. Kan dat kwaad?

Zijn er nog dexaprine samples? Ik zag ze toenet namelijk niet meer staan

Verkopen jullie geen Psyllium Husk meer in poedervorm? :( In pilvorm is het er nog wel.

Net 10 lbs Whey Perfection Cappuchino besteld :)
1 sample en ik ben helemaal om!

Ik heb al een tijdje een pot ALC pure in mijn bezit, maar het poeder is helemaal hard geworden. Kan dat kwaad?

Nee kan geen kwaad. Je kan het beter wel volgende keer strakker afsluiten. :)

Zijn er nog dexaprine samples? Ik zag ze toenet namelijk niet meer staan

Nee helaas. :( Wel NoxiPro. :)

Verkopen jullie geen Psyllium Husk meer in poedervorm? :( In pilvorm is het er nog wel.

Op dit moment niet helaas. :)

-Leon

hey B&F, jullie zouden mij nog noxipro sampletje nasturen wat jullie waren vergeten bij laatste bestelling maar heb nog niks binnen, update?

Visolie 1000 mg
EPA (Eicosapentaeenzuur) 180 mg
DHA (Docosahexaeenzuur) 120 mg

Of bedoelde je wat anders? :)

-Leon

Bedankt, maar dat had ik dus al gevonden. Ik wou graag het aantal mg omega 3 vetzuren willen weten. Als ik het zo bekijk dan zou het 700mg zijn toch?

Er zou navraag worden gedaan bij de producent, vandaar dat ik rekening hield met lange wachttijd tot feedback.

Bedankt, maar dat had ik dus al gevonden. Ik wou graag het aantal mg omega 3 vetzuren willen weten. Als ik het zo bekijk dan zou het 700mg zijn toch?

Er zou navraag worden gedaan bij de producent, vandaar dat ik rekening hield met lange wachttijd tot feedback.

Ik heb je vraag even doorgestuurd naar Ilco. Hij komt er morgen op terug. :)

-Leon

Ik had die nieuwe shake beker gratis erbij gekregen en binnen 1 week zat er een dikke scheur in en lekte die. Iemand dit ook gehad? Of ben ik gewoon raar met mijn beker omgegaan.
Hopen dat de actie nog geldt wantheb al nieuwe bestelling die onderweg is en die beker is echt mooi

Heb bij mijn bestelling de gewone shaker gekregen ipv de proshaker. Kan ik deze bij mijn volgende bestelling, waarschijnlijk december, extra meekrijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven