Zouden jullie dan ook COP poeder puur kunnen toevoegen aan jullie assortiment?Jullie hebben al veel poedertjes en pilletjes appart dus waarom ook niet COP
. Ik heb al gemerkt dat het moeilijk te verkrijgen is ook & vrij duur, zeker bij hogere dosering, dus moesten jullie het kunnen leveren, zou geweldig zijn. Omdat het zo duur lijkt te zijn zou ik het liefst ook hebben dat jullie er met jullie eigen merk uit brengen, dat is vaak wat goedkoper
.
Goeie stof om over na te denken bij jullie volgende vergadering![]()
+1Lijkt me een geweldige toevoeging aan het assortiment.
.
op 14 nov had Palmpje al naar deze gevraagd:
[Link niet meer beschikbaar]
en er zou naar gekeken worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index1159.html#post6294223
Ik ben benieuwd of hier al nieuws over is. Die lijkt ook niet te duur op die site 15$ voor 50 servings van 2 gram
Is idd al veel goedkoper dan op sites waar ik gekeken had maar toch liever een potje met wat meer inhoud 300-500g, wat de prijs bovendien nog wat zou kunnen verlagen per gram. Als aangeraden dosering vind ik vanalles van 2 tot 6g, dus zo'n potje van 100g zou bij 6g/dag amper 16 dagen meegaan. Maar zo te zien is er toch wel zeker intresse voor, dus B&F, jullie weten wat jullie te doen staat![]()
We zijn er nog mee bezig beste mannen. Zoiets gebeurd niet in 1 weekje.

Het zijn dingen welke we in het nieuwe pand zullen gaan invoeren.
Ook het idee van meer kleding. 
-Leon
---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 16:17 ----------
Hoeveel creapure creatine zit in er in 1 scoop hard?
Ik kan natuurlijk niet de exacte formule gaan vrijgeven, maar ga maar uit van ongeveer 2 gram.

-Leon

Jullie hebben al veel poedertjes en pilletjes appart dus waarom ook niet COP
. Ik heb al gemerkt dat het moeilijk te verkrijgen is ook & vrij duur, zeker bij hogere dosering, dus moesten jullie het kunnen leveren, zou geweldig zijn. Omdat het zo duur lijkt te zijn zou ik het liefst ook hebben dat jullie er met jullie eigen merk uit brengen, dat is vaak wat goedkoper
In pilvorm is het er nog wel.