Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb bij mijn bestelling de gewone shaker gekregen ipv de proshaker. Kan ik deze bij mijn volgende bestelling, waarschijnlijk december, extra meekrijgen?

Excuses en zeker. Ik kan deze ook voor je nasturen als je dat wilt:) Dan graag even je referentienummer doorgeven aan mijn.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 09:27 ----------

Ik had die nieuwe shake beker gratis erbij gekregen en binnen 1 week zat er een dikke scheur in en lekte die. Iemand dit ook gehad? Of ben ik gewoon raar met mijn beker omgegaan.
Hopen dat de actie nog geldt wantheb al nieuwe bestelling die onderweg is en die beker is echt mooi

Nee, we hebben het meer vernomen van klanten maar het vreemde is dat we het zelf niet kunnen constateren. (misschien een gevallen doos of iets dergelijks) De actie loopt nog dus bij je bestelling kun je gewoon voor een Gratis Shaker Pro kiezen!:)

Voorstel om op te nemen in jullie aanbod: KADOBONS!

Altijd handig met de aankomende feestdagen. Ken toch wel menige mensen die hiermee zeer tevreden zouden zijn! :D

De Kadobon is inderdaad wel een idee.:) Waar we ook al vaker mee hebben zitten "worstelen". We gaan over naar een nieuw bureau voor onze website e.d. Misschien dat zij ons hier even mee op het juiste pad kunnen zetten met een leuk idee.:)

Is dat een gezonde bonbon??:p

Of bedoel je kadobonnen??:o

België <-> Nederland hé :D
Sorry voor de 'boerkespraat'...

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 12:54 ----------

De Kadobon is inderdaad wel een idee.:) Waar we ook al vaker mee hebben zitten "worstelen". We gaan over naar een nieuw bureau voor onze website e.d. Misschien dat zij ons hier even mee op het juiste pad kunnen zetten met een leuk idee.:)

Lijkt me relatief eenvoudig. Op heel wat sites werkt men bij het bestellen al met een soort actiecode.
Invullen en hup... onmiddellijk korting...

Net maar even een bestelling gedaan voor de eiwitjes en Hard!..
Ben benieuwd..

Heb een uur terug mijn pakje ontvangen. :o

Er zat een potje Star! in ipv Hard!. En had 24 Variety Sachets (2x 12 smaken) besteld. Kreeg 2 keer dezelfde doos. Dus 4 x 6 smaken.:mad:

Email gestuurd met bovenstaand gegeven en zie hier,

Hallo

Stuur je gelijk nog een doos met 12 verschillende smaken op en een pot hard! Het teveel gestuurde mag je houden J

Met vriendelijke groeten

Helemaal top daar!!!!:D

Net maar even een bestelling gedaan voor de eiwitjes en Hard!..
Ben benieuwd..

Bedankt voor je bestelling!

Heb een uur terug mijn pakje ontvangen. :o

Er zat een potje Star! in ipv Hard!. En had 24 Variety Sachets (2x 12 smaken) besteld. Kreeg 2 keer dezelfde doos. Dus 4 x 6 smaken.:mad:

Email gestuurd met bovenstaand gegeven en zie hier,

Hallo

Stuur je gelijk nog een doos met 12 verschillende smaken op en een pot hard! Het teveel gestuurde mag je houden J

Met vriendelijke groeten

Helemaal top daar!!!!:D

Zo hoort het! :)

-Leon

De oude BCAA van B&F is verdwenen?? BCAA Pure Muscle bedoel ik dan? Er is nu enkel die Micronized.

Ik zou graag de oude willen :cool:

Kan ik deze nog bestellen op een manier?

We zijn er mee bezig. Hij is nu helaas niet te bestellen. :)

-Leon

Wie o wie raad wat het is :D

2djxvzr.jpg

Crack V3 of animal rage. :D

-Leon

Larson drink je het zo op tijdens de training? Toch best een grote hoeveelheid niet? :p

Larson drink je het zo op tijdens de training? Toch best een grote hoeveelheid niet? :p

Neuh, tijdens de training heb ik gewoon water. Dit spul drink ik de rest vd dag, vul gewoon steeds een beker en die gaat dan langzaam op, waarnaar ik 'm weer bijvul. Zo kom ik een stuk makkelijker aan 4l water per dag.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven