Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nog niets, helaas. :)

Die supercreatine, waarom is dat maar voor een maandje? Is de dosering zo hoog? dat hoeft toch totaal niet voor crea? ik doe met 'normale' creatine wel 3 maanden terwijl dat 500 gram is

Komt omdat er meerdere creatine soorten inzitten en hogere dosering inderdaad.

Al nieuws over de muscle protect? De smaak al kunnen perfectioneren? :D

Nog druk meebezig. :D

Vandaag nog een klantje voor jullie gewonnen. :D
Collega van me vroeg of ik een site wist waar je goede kwaliteit eiwitten kon bestellen voor een goede prijs. Ik heb jullie dus even goed aangeprezen (overdrijven was niet nodig) en hij heeft op het werk meteen nog een bestelling geplaatst. Als hij tevreden is (waar ik niet aan twijfel) blijft hij bij jullie. Dacht dat jullie dit wel leuk vonden om te horen!
Geen dank geen dank. :D

Haha, top! Dank je wel! :D

@ the ace, had laatst een gesprek met een vriend van een vriend over het bestellen van eiwitten en stuff... hij bestelde bij bodylab ik bij b&f. Nu heb ik van mijn vriend vernomen dat hij ondertussen ook reeds een bestelling plaatste bij b&f. :D

Mond tot mond reclame is de beste reclame. En die komt vanzelf als de service/het product/de prijs goed is.

klopt,

zag laatst in de gym ook al wat ecto's naar mijn bidon staren en tegelijkertijd wat in hun telefoon typen, dus zal vast goed komen :)

Top! :D

-Leon

maar omdat er meerdere soorten creatines in zitten betekend toch niet dat de dosering omhoog moet?

maar omdat er meerdere soorten creatines in zitten betekend toch niet dat de dosering omhoog moet?

Lijkt me gewoon omdat er naast verschillende creatines ook nog een hoop andere ingrediënten inzitten. Super creatine
"Super Creatine bevat naast de werkzame ingredienten ook 15 gram unieke koolhydraten per serving voor prestatie, energie en herstel;"

Zojuist een pot whey en jack3d besteld.
Kijk er naar uit

Laatst bewerkt:
hoop dat jullie snel met COP in pure poeder komen, zie dat het al in hard en de super creatine zit, jammer genoeg hou ik niet zo van pre-made blends, ik maak altijd mijn eigen blend :D dus zodra jullie hier een datum voor hebben zeker meteen laten weten.

Vandaag weer m'n bestelling binnen, met agmatine.
Ben benieuwd, morgen maar is proberen.

Lijkt me gewoon omdat er naast verschillende creatines ook nog een hoop andere ingrediënten inzitten. Super creatine
"Super Creatine bevat naast de werkzame ingredienten ook 15 gram unieke koolhydraten per serving voor prestatie, energie en herstel;"

Klopt:) Super Creatine bevat naast de 7 Creatine soorten ook een heleboel andere werkzame stoffen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 08:51 ----------

Zojuist een pot whey en jack3d besteld.
Kijk er naar uit

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 08:52 ----------

hoop dat jullie snel met COP in pure poeder komen, zie dat het al in hard en de super creatine zit, jammer genoeg hou ik niet zo van pre-made blends, ik maak altijd mijn eigen blend :D dus zodra jullie hier een datum voor hebben zeker meteen laten weten.

Zal niet heel snel zijn maar we hebben de vraag voor er al uitgedaan naar onze producent.:)

Heb bij mijn bestelling de gewone shaker gekregen ipv de proshaker. Kan ik deze bij mijn volgende bestelling, waarschijnlijk december, extra meekrijgen?

Heb een uur terug mijn pakje ontvangen. :o

Er zat een potje Star! in ipv Hard!. En had 24 Variety Sachets (2x 12 smaken) besteld. Kreeg 2 keer dezelfde doos. Dus 4 x 6 smaken.:mad:

Email gestuurd met bovenstaand gegeven en zie hier,

Hallo

Stuur je gelijk nog een doos met 12 verschillende smaken op en een pot hard! Het teveel gestuurde mag je houden J

Met vriendelijke groeten

Helemaal top daar!!!!:D

Er is eergisterenavond toch meer mis gegaan. Waren jullie aan het bier of zo? :bierbang:

Ook ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen. Op de factuur zit een sticker waarop staat "Ingepakt & Gocontroleerd." Jammer alleen dat er een bidon bij zit, in plaats van de op de factuur vermelde shaker pro. :grumble:

Wellicht een idee om de verantwoordelijke medewerker te vertellen dat het plakken van zo'n sticker alleen bijdraagd aan de kwaliteit van het proces, wanneer er ook daadwerkelijk wordt gecontroleerd. Dit echter niet voordat de medewerker in kwestie passend is bestraft. Ik zou zeggen: "schop 'm voor ze klote!" :eek:;)

Nasturen hoeft niet hoor. Ik vermeld het liever bij een volgende bestelling. :)

Er is eergisterenavond toch meer mis gegaan. Waren jullie aan het bier of zo? :bierbang:

Ook ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen. Op de factuur zit een sticker waarop staat "Ingepakt & Gocontroleerd." Jammer alleen dat er een bidon bij zit, in plaats van de op de factuur vermelde shaker pro. :grumble:

Wellicht een idee om de verantwoordelijke medewerker te vertellen dat het plakken van zo'n sticker alleen bijdraagd aan de kwaliteit van het proces, wanneer er ook daadwerkelijk wordt gecontroleerd. Dit echter niet voordat de medewerker in kwestie passend is bestraft. Ik zou zeggen: "schop 'm voor ze klote!" :eek:;)

Nasturen hoeft niet hoor. Ik vermeld het liever bij een volgende bestelling. :)

Je zou het bijna wel denken inderdaad:rolleyes: We doen er werkelijk alles aan wat in onze macht ligt om fouten te voorkomen. Ik snap je frustratie ook direct. Vergeet het bij een volgende order niet te vermelden dna komt het weer helemaal goed.:) Als er iets is dan kun je mij hier altijd direct bereiken. Excuses, voor het ongemak!!!

Je zou het bijna wel denken inderdaad:rolleyes: We doen er werkelijk alles aan wat in onze macht ligt om fouten te voorkomen. Ik snap je frustratie ook direct. Vergeet het bij een volgende order niet te vermelden dna komt het weer helemaal goed.:) Als er iets is dan kun je mij hier altijd direct bereiken. Excuses, voor het ongemak!!!

Is goed joh :thumbs: Ik ben dol op jullie! (no homo);)

Eerste keer in ik weet niet hoeveel bestellingen dat er wat mis gaat. Kan gebeuren :) Alleen opvallend dat het meerdere keren op een avond lijkt te zijn gebeurd.

De frustratie die je waarnam komt vanuit mijn professionele achtergrond: het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Je kunt je misschien voorstellen dat het gebeuren eergisterenavond voor mij een beetje 'schelden in de kerk is.' Zal ik een keer langskomen en jullie optimaliseren? :p

Helaas nog geen Shakebeker ontvangen. Wordt deze nog wel verzonden of moet ik dit even aangeven bij mijn volgende bestelling?

Deze moet je als het goed is morgen hebben. laat het mij maar even weten.:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 12:53 ----------

Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik moet binnenkort toch weer een bestelling plaatsen op B&F, zal ik anders bij mijn bestelling vermelden dat ik nog een Shakebeker tegoed heb en dat op DBB met jou besproken heb?

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 12:53 ----------

Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik moet binnenkort toch weer een bestelling plaatsen op B&F, zal ik anders bij mijn bestelling vermelden dat ik nog een Shakebeker tegoed heb en dat op DBB met jou besproken heb?

Ja ,helemaal goed! :)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 10:08 ----------

Is goed joh :thumbs: Ik ben dol op jullie! (no homo);)

Eerste keer in ik weet niet hoeveel bestellingen dat er wat mis gaat. Kan gebeuren :) Alleen opvallend dat het meerdere keren op een avond lijkt te zijn gebeurd.

De frustratie die je waarnam komt vanuit mijn professionele achtergrond: het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Je kunt je misschien voorstellen dat het gebeuren eergisterenavond voor mij een beetje 'schelden in de kerk is.' Zal ik een keer langskomen en jullie optimaliseren? :p

Zou zeker geen kwaad kunnen:D Maar serieus, het is wel iets waar we constant mee bezig moeten blijven. Het zou ook best kunnen dat de avondploeg soms ietje minder scherp is als de dagploeg. Op zich ook niet onlogisch. We moeten constant blijven proberen de kans op fouten zo klein mogelijk te maken.:) Dank je, voor je begrip!:)

Laatst bewerkt:
Is het ook een idee om een combi maand pakket samen te stellen van jullie eigen merk?
Voorbeeld :

Whey perfection
Casein perfection
Muscle en diet pack
Magic eea
Hard

Gr
Robert

Mijn ma heeft erge last van haar gewrichten in de handen, zou glucosamine de pijn hiervan kunnen verlichten of is dat echt meer voor sporters bedoeld?

B&F, welk supplement is aan te raden om wakker te blijven tijdens de lessen of om te studeren wanneer je vermoeid bent? Dacht zelf aan zoiets als caffeïne of taurine... Liefst iets dat goed inkickt zonder een crash te krijgen. :)

Is het ook een idee om een combi maand pakket samen te stellen van jullie eigen merk?
Voorbeeld :

Whey perfection
Casein perfection
Muscle en diet pack
Magic eea
Hard

Gr
Robert

Ik ga het eens bekijken. Bedankt! :)

Mijn ma heeft erge last van haar gewrichten in de handen, zou glucosamine de pijn hiervan kunnen verlichten of is dat echt meer voor sporters bedoeld?

Cissus Pure! Raad ik erg vaak aan, ook aan niet-bodybuilders. :)

B&F, welk supplement is aan te raden om wakker te blijven tijdens de lessen of om te studeren wanneer je vermoeid bent? Dacht zelf aan zoiets als caffeïne of taurine... Liefst iets dat goed inkickt zonder een crash te krijgen. :)

Pre-Workout Power Pill. :)

-Leon

Pre-Workout Power Pill. :)

-Leon

Mag ik 5-HTP aan dat advies toevoegen?

Goede REM-slaap is tenminste zo belangrijk, zeker als je overdag iets stimulerends gebruikt.

Succes met studeren! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven