MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuh, tijdens de training heb ik gewoon water. Dit spul drink ik de rest vd dag, vul gewoon steeds een beker en die gaat dan langzaam op, waarnaar ik 'm weer bijvul. Zo kom ik een stuk makkelijker aan 4l water per dag.

:)

Hmm moet ik ook maar eens een gewoonte van maken ja. :D. Leuke tip. :D. Nog eens denken om een extra smaakje te kiezen. :p

Hoi, heb een redelijke bestelling gedaan! Maak er iets mooi van ;-)

Referentie nummer: 300763
Faktuur datum: 22-11-2011
Betaalmethode: PayPal

Grtz

22.11.2011:
Chauffeur is onderweg

fuu schiet op, ik wil hard!

Nog niet bekend helaas.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 16:49 ----------

Hoi, heb een redelijke bestelling gedaan! Maak er iets mooi van ;-)

Referentie nummer: 300763
Faktuur datum: 22-11-2011
Betaalmethode: PayPal

Grtz

Dank je, voor de bestelling! We gaan ons best weer doen voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 16:50 ----------

22.11.2011:
Chauffeur is onderweg

fuu schiet op, ik wil hard!

Knallen met Hard! vanavond!!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

heb low carb vital drink binnen gekregen vandaag, maar jammer genoeg zonder pompje :(

Nog niet bekend helaas.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 16:49 ----------

Dank je, voor de bestelling! We gaan ons best weer doen voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 16:50 ----------

Knallen met Hard! vanavond!!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

als die chauffeur eens opskiet :(

heb low carb vital drink binnen gekregen vandaag, maar jammer genoeg zonder pompje :(

Ik heb ook geen pompje maar gebruik gewoon de dop hiervoor. De dop vol en je hebt 10 ml. Is even snel. :D

PS. Leon kan het zijn dat er 2x dezelfde smaak staat bij de low carb vital drink? Banana cherry en cherry banana. Of toch 2 verschillende smaken? :p

En heeft iemand ervaring met Lemon Lime van deze drank?

potverdikkie B&F, beetje slordig heb ik Hard! besteld krijg ik Star! ipv hard :(, zal ff een foto maken met bewijs dat star nog geseald, dicht is en de factuur, rest is wel goed gegaan gelukkig

hsjo7m.jpg

2la6986.jpg

nu heb ik 2x star potverdikkie

potverdikkie B&F, beetje slordig heb ik Hard! besteld krijg ik Star! ipv hard :(, zal ff een foto maken met bewijs dat star nog geseald, dicht is en de factuur, rest is wel goed gegaan gelukkig

hsjo7m.jpg

2la6986.jpg

Ja rustig maar. Gwn b en f bellen. Zij lossen het keurig voor je op.

Dopje is ook 10 ml. Ik zal het even aanpassen want dit brengt inderdaad wat verwarring.

hsjo7m.jpg

2la6986.jpg

Stuur je ref nummer even via de p.m. Kan het helaas niet lezen zo. :)

-Leon

strong wazige foto is strong :P :P

maar wel een domper ja als je je op hard had verheugd. ach ja, star doet z'n werk toch ook wel?

Die supercreatine, waarom is dat maar voor een maandje? Is de dosering zo hoog? dat hoeft toch totaal niet voor crea? ik doe met 'normale' creatine wel 3 maanden terwijl dat 500 gram is

Ja rustig maar. Gwn b en f bellen. Zij lossen het keurig voor je op.

Is best een domper als je er naar uit keek om vanavond op hard te trainen.

strong wazige foto is strong :P :P

maar wel een domper ja als je je op hard had verheugd. ach ja, star doet z'n werk toch ook wel?

De hard! krijgt hij natuurlijk nagestuurd. Dat spreekt voor zich. :)

-Leon

komt goed met B&F, heb star!al eerder gebruikt dus heb er geen behoefte aan, goede pre workout daar niet van, maar ik keek indd wel uit naar hard! :o
dan maar noxipro sample nemen, ook goed

Al nieuws over de muscle protect? De smaak al kunnen perfectioneren? :D

Vandaag nog een klantje voor jullie gewonnen. :D
Collega van me vroeg of ik een site wist waar je goede kwaliteit eiwitten kon bestellen voor een goede prijs. Ik heb jullie dus even goed aangeprezen (overdrijven was niet nodig) en hij heeft op het werk meteen nog een bestelling geplaatst. Als hij tevreden is (waar ik niet aan twijfel) blijft hij bij jullie. Dacht dat jullie dit wel leuk vonden om te horen!
Geen dank geen dank. :D

@ the ace, had laatst een gesprek met een vriend van een vriend over het bestellen van eiwitten en stuff... hij bestelde bij bodylab ik bij b&f. Nu heb ik van mijn vriend vernomen dat hij ondertussen ook reeds een bestelling plaatste bij b&f. :D

Mond tot mond reclame is de beste reclame. En die komt vanzelf als de service/het product/de prijs goed is.

klopt,

zag laatst in de gym ook al wat ecto's naar mijn bidon staren en tegelijkertijd wat in hun telefoon typen, dus zal vast goed komen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven