AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik 5-HTP aan dat advies toevoegen?

Goede REM-slaap is tenminste zo belangrijk, zeker als je overdag iets stimulerends gebruikt.

Succes met studeren! :)
Thx.

5-HTP 20 euro voor 120 caps. Hoeveel caps moet je nemen ? En bij u werkte het dus goed ? Ook overdag als je bijv. stress hebt om naar een examen toe te gaan of heb je dan het risico dat je te slaperig wordt ? :)

@ Body En Fitshop

Kunnen jullie ff checken of Referentie nummer: 301454 ook verzonden is? Heb het morgen wel nodig ;)

@ Body En Fitshop

Kunnen jullie ff checken of Referentie nummer: 301454 ook verzonden is? Heb het morgen wel nodig ;)

Je hebt 30 minuten geleden de bestelling gedaan. We zijn snel maar ik moet de jongens ook eens pauze geven! :D Morgen in huis! ;)

-Leon

Hard (doet me qua structuur, geur enzo veel aan jack3d denken.. Hoop dat HARD wel werkt haha) en eiwitjes binnen :D

Hoeveel mono zit er eigenlijk in een scoop hard? Was net begonnen met een 'kuur'

Vandaag nog een klantje voor jullie gewonnen. :D
Collega van me vroeg of ik een site wist waar je goede kwaliteit eiwitten kon bestellen voor een goede prijs. Ik heb jullie dus even goed aangeprezen (overdrijven was niet nodig) en hij heeft op het werk meteen nog een bestelling geplaatst. Als hij tevreden is (waar ik niet aan twijfel) blijft hij bij jullie. Dacht dat jullie dit wel leuk vonden om te horen!
Geen dank geen dank. :D

Diezelfde collega zat vandaag na aanleiding van een mailtje met jullie aanbieding van super creatine op jullie site te surfen, wat een andere collega zijn aandacht trok. Hij heeft vroeger fanatiek getraind, en is het nu weer aan het oppakken. Hij kende jullie nog niet, dus bekeek de site even en zei ''nice, hier ga ik binnenkort even een mooi pakketje samenstellen'' :)

Hier bij defensie zie ik ook steeds meer shakers en bidons van B&F shop opduiken. Jullie doen goede zaken!

Beetje vaag. Heb gister een bestelling gedaan en op mijn track en trace staat 2 keer de melding: Zending gesorteerd in sorteercentrum datum 22-11-2011
Daarna nog een keer met de datum van vandaag, en daar onder staat weer de melding: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
Zie foto

Naamloos.png

Zijn er trouwens Lemon Ice samples al beschikbaar voor de goodies?

De 10 kilo whey is weer bijna op, dus moet eerdaags weer bestellen en ben zeer benieuwd naar die smaak.

Ik stond werkelijk versteld toen ik net thuis kwam van trainen en er een doos van jullie op de keukentafel stond met 11 samples erin en een musclemag, en dat allemaal vanwege een vergeten sample :p hulde!

ImageUploadedByTapatalk1322070528.963029.jpg

Thx.

5-HTP 20 euro voor 120 caps. Hoeveel caps moet je nemen ? En bij u werkte het dus goed ? Ook overdag als je bijv. stress hebt om naar een examen toe te gaan of heb je dan het risico dat je te slaperig wordt ? :)
5-HTP raad ik niet aan want dat speelt met je melatonine en wanneer je supplementatie stopt zou je wel eens slaapproblemen kunnen krijgen, alles wat met melatonine speelt zou ik vermijden.
Alleen caffeine gebruiken tijdens de examens is ook niet aangeraden want als je dat lang gebruik kan je uiteindelijk je klop krijgen en zal dit een negatief effect hebben.

Pre-workout Power Pill of iets gelijkaardigs is veel beter.

5-HTP raad ik niet aan want dat speelt met je melatonine en wanneer je supplementatie stopt zou je wel eens slaapproblemen kunnen krijgen, alles wat met melatonine speelt zou ik vermijden.
Alleen caffeine gebruiken tijdens de examens is ook niet aangeraden want als je dat lang gebruik kan je uiteindelijk je klop krijgen en zal dit een negatief effect hebben.

Pre-workout Power Pill of iets gelijkaardigs is veel beter.

ik neem juist melatonine , wanneer ik de nacht shift heb om te slapen

Hard (doet me qua structuur, geur enzo veel aan jack3d denken.. Hoop dat HARD wel werkt haha) en eiwitjes binnen :D

Hoeveel mono zit er eigenlijk in een scoop hard? Was net begonnen met een 'kuur'

Hard! lijkt ook heel erg veel op Jack3D. Het is eigenlijk een combi van Jack3d met Yok3D en COP in 1 product!:)

Mono;
Zit nu niet op kantoor maar uit m'n hoofd 2 gram creatine per scoop.:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 19:25 ----------

Ik stond werkelijk versteld toen ik net thuis kwam van trainen en er een doos van jullie op de keukentafel stond met 11 samples erin en een musclemag, en dat allemaal vanwege een vergeten sample :p hulde! ImageUploadedByTapatalk1322070528.963029.jpg

Graag gedaan!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 19:26 ----------

Zijn er trouwens Lemon Ice samples al beschikbaar voor de goodies?

De 10 kilo whey is weer bijna op, dus moet eerdaags weer bestellen en ben zeer benieuwd naar die smaak.

Volgens mij krijgen we de Lemon Ice samples over een week of 3-4 pas weer helaas.:cool: Lemon Ice kun je wel op mijn verantwoording nemen, niet goed - gratis retour en een andere smaak:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 19:28 ----------

Beetje vaag. Heb gister een bestelling gedaan en op mijn track en trace staat 2 keer de melding: Zending gesorteerd in sorteercentrum datum 22-11-2011
Daarna nog een keer met de datum van vandaag, en daar onder staat weer de melding: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
Zie foto

Denk dat het een missortering betreft. Dat geeft helaas een dag vertraging:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 19:29 ----------

Diezelfde collega zat vandaag na aanleiding van een mailtje met jullie aanbieding van super creatine op jullie site te surfen, wat een andere collega zijn aandacht trok. Hij heeft vroeger fanatiek getraind, en is het nu weer aan het oppakken. Hij kende jullie nog niet, dus bekeek de site even en zei ''nice, hier ga ik binnenkort even een mooi pakketje samenstellen'' :)

Hier bij defensie zie ik ook steeds meer shakers en bidons van B&F shop opduiken. Jullie doen goede zaken!

Thanks!!! Leuk, daar zijn we echt blij mee! :)

ik neem juist melatonine , wanneer ik de nacht shift heb om te slapen
Af en toe zal wel geen kwaad kunnen maar constant gebruik eventueel wel :)
Als je lang naeen gebruikt en dan stopt kan het zijn dat je slaapproblemen krijgt.
Even quoteje voor de geinteresseerden:
That’s right – a hormone. Like estrogen. Like testosterone. And just like taking estrogen (whether it’s Hormone Replacement Therapy or the Pill) or testosterone therapy, melatonin comes with risks. Frequent melatonin use – especially in the typical dosage of 3-6 milligrams – can trigger a bit of a vicious cycle in the brain. Supplement with melatonin regularly to get to sleep, and your body is going to produce even less, creating even greater need for the hormone. It’s not that you can’t ever take melatonin; but I think it’s important that people understand the facts...
...en als je lichaam dan minder aanmaakt en je stopt met implementatie kan je slaapproblemen krijgen.
Dit gaat natuurlijk over melatonine nemen en niet over 5-htp maar sowieso opletten met supplementen die er invloed op hebben zeker omdat er nog maar weinig onderzoek is naar 5-htp neveneffecten.

Dus opletten :)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik stond werkelijk versteld toen ik net thuis kwam van trainen en er een doos van jullie op de keukentafel stond met 11 samples erin en een musclemag, en dat allemaal vanwege een vergeten sample :p hulde! ImageUploadedByTapatalk1322070528.963029.jpg

Zalig! Die hemavol wou ik ook wel eens proberen. Had het vorige keer bij de opmerkingen gezet voor extra samples, maar jammer genoeg niets gekregen :(

B&F, ff een vraagje. Ik begon net aan me 2e pot beta alanine, en er zit een totaal ander maatschepje in.

Vorige 2,5gram (l) en nu 5gram(r) (denk ik, zie foto). Die rechtse is ook veel dieper, mss moeilijk te zien op de foto.

Nu kan dit misschien een fout zijn bij een van de 2, maar welke hoort er nu officieel bij?

En kan je dit ook meteen even vertellen voor de volgende supps:
Hard!
Jack3d
Noxi Pro
Creatine

Welke maatschep van de 2 erbij hoort.

Alvast bedankt!

xgcgzr.jpg

Volgens mij krijgen we de Lemon Ice samples over een week of 3-4 pas weer helaas.:cool: Lemon Ice kun je wel op mijn verantwoording nemen, niet goed - gratis retour en een andere smaak:)

Hadk moeten weten.. Had ik pot die ik 1,5 maand terug besteld had en nog 3/4 vol heb terug gestuurd, vind hem zelf echt vies

Af en toe zal wel geen kwaad kunnen maar constant gebruik eventueel wel :)
Als je lang naeen gebruikt en dan stopt kan het zijn dat je slaapproblemen krijgt.
Even quoteje voor de geinteresseerden:
...en als je lichaam dan minder aanmaakt en je stopt met implementatie kan je slaapproblemen krijgen.
Dit gaat natuurlijk over melatonine nemen en niet over 5-htp maar sowieso opletten met supplementen die er invloed op hebben zeker omdat er nog maar weinig onderzoek is naar 5-htp neveneffecten.

Dus opletten :)

Ik neem al jaren melatonine met geplande tussenpauze"s , weet heus wel hoe het werkt .

Heel veel mensen op mijn werk die ook nacht shifts doen gebruiken het

Dan bestel ik toch ook maar lemon ice :D

Referentie nummer: 301640 :)

Dank je!:) Gaan we weer direct regelen:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 20:36 ----------

Hadk moeten weten.. Had ik pot die ik 1,5 maand terug besteld had en nog 3/4 vol heb terug gestuurd, vind hem zelf echt vies

Serieus, 1 van mijn favoriete smaken. :)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 20:37 ----------

B&F, ff een vraagje. Ik begon net aan me 2e pot beta alanine, en er zit een totaal ander maatschepje in.

Vorige 2,5gram (l) en nu 5gram(r) (denk ik, zie foto). Die rechtse is ook veel dieper, mss moeilijk te zien op de foto.

Nu kan dit misschien een fout zijn bij een van de 2, maar welke hoort er nu officieel bij?

En kan je dit ook meteen even vertellen voor de volgende supps:
Hard!
Jack3d
Noxi Pro
Creatine

Welke maatschep van de 2 erbij hoort.

Alvast bedankt!

xgcgzr.jpg

Scoopje links aanhouden voor de Beta alanine (zal er morgen eens naar kijken) In de andere genoemde potten zit allemaal een scoopje ingesloten als het goed is.:)

heb ook het rechte schepje bij m'n beta gekregen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven