bdw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Vind het echt 3x niks, die pot staat hier weg te rotten haha..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Volgens mij krijgen we de Lemon Ice samples over een week of 3-4 pas weer helaas.Lemon Ice kun je wel op mijn verantwoording nemen, niet goed - gratis retour en een andere smaak
![]()
---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 20:37 ----------
Scoopje links aanhouden voor de Beta alanine (zal er morgen eens naar kijken) In de andere genoemde potten zit allemaal een scoopje ingesloten als het goed is.![]()

Diezelfde collega zat vandaag na aanleiding van een mailtje met jullie aanbieding van super creatine op jullie site te surfen, wat een andere collega zijn aandacht trok. Hij heeft vroeger fanatiek getraind, en is het nu weer aan het oppakken. Hij kende jullie nog niet, dus bekeek de site even en zei ''nice, hier ga ik binnenkort even een mooi pakketje samenstellen''
Hier bij defensie zie ik ook steeds meer shakers en bidons van B&F shop opduiken. Jullie doen goede zaken!

Hey B&F,
Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen.
So far so good maar...
Toen ik vol nieuwsgierigheid naar mijn Micellar Casein Perfection *Variety Sachets (6x4 smaken) keek zag ik er een stickertje van coockies en cream ophangen. Had er verder niet echt bij nagedacht maar toen ik het pakketje opendeed zag ik dat het effectief allemaal sachets van coockies en cream waren. Op mijn ander (ongeopend doosje) zit ook een stickertje van coockies en cream. Ik vermoed dus dat dit ook allemaal sachets van coockies gaan zijn. Dit was uiteraard niet de bedoeling (dan had ik wel 1500 gr gekocht komt goedkoper uit).
Ik weet niet of jullie het geopende doosje nog terug nemen maar is het misschien mogelijk het andere doosje nog te ruilen voor de andere smaken?
Ref:300731
grtz

Zaterdag bestelling geplaatst, en betaald via paypal, gistermiddag nog niets binnen.
Ff berichtje via hier naar bodyenfitshop gestuurd en vandaag het spul binnen inclusief een samplepack DOOS! Met daarbij de excuses voor het ongemak. Er was wat misgegaan met de betalingen via paypal dit weekend..
erg prettig ook de snelle reactie van hun via dit forum.
Kortom, geweldig goedmakertje!
bedankt jongens!

Ik hoop niet dat ik al te lastige vraag heb gesteld, maar ben benieuwd naar het aantal mg omega 3 vetzuren in de caps. Het is al bijna 2 weken geleden, heb nog steeds niet het gewenste antwoord. Het is puur om te vergelijken met andere producten 
Sorry, wat is omega 3?Ik hoop niet dat ik al te lastige vraag heb gesteld, maar ben benieuwd naar het aantal mg omega 3 vetzuren in de caps. Het is al bijna 2 weken geleden, heb nog steeds niet het gewenste antwoord. Het is puur om te vergelijken met andere producten
![]()
700 mg. 
Omega 3 is een onverzadigd vetzuur die oa in vis zit, en heeft als voornaamste voordeel effectief te zijn tegen hart- en vaatziekten. Ze spelen een hoofdrol in het behoud van een gezond cholesterol-niveau, en normaliseren bloeddruk en ondersteunen het hart.
Track en trace is onduidelijk, kan er nagegaan worden of mijn bestelling vandaag nog binnen komt, heb het dinsdag besteld.
ref: 300990

Omega 3 is een onverzadigd vetzuur die oa in vis zit, en heeft als voornaamste voordeel effectief te zijn tegen hart- en vaatziekten. Ze spelen een hoofdrol in het behoud van een gezond cholesterol-niveau, en normaliseren bloeddruk en ondersteunen het hart.
Het is ook een natuurlijke bloedverdunner wat dus verklontering voorkomt.
Je kan het halen uit je voeding, maar supplementatie is natuurlijk nog handiger.
(mijn favo supplement)
Bedankt voor je uitleg, maar ik weet wel wat Omega 3 is(mijn favo supplement)
Ik bedoel dat ik het antwoord niet snap van B&F. Ik vroeg hoeveel mg omega 3 vetzuren erin zaten, toen kreeg ik dus het antwoord dat het omega 3 is, miscommunicatie![]()

Je vroeg wat de overige aantal MG waren. Dus ik gaf antwoord door te zeggen Omega-3.700 mg.
-Leon
Ah, verkeerd gelezen. Kon het maar meegeven, is maar een kleine moeite hoorBedankt voor je uitleg, maar ik weet wel wat Omega 3 is(mijn favo supplement)
Ik bedoel dat ik het antwoord niet snap van B&F. Ik vroeg hoeveel mg omega 3 vetzuren erin zaten, toen kreeg ik dus het antwoord dat het omega 3 is, miscommunicatie![]()
Bij deze is het nog eens opgefrist