MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het verbaast mij nog steeds hoe lekker een Whey Isolaat banaan shake is. Met melk smaakt het net naar een bananenmilkshake. Als ik mijn vrienden een glas geef en zeg dat het een eiwit shake is geloven ze me niet omdat het daar gewoon te lekker voor is

Snel even een potje GABA besteld. 2 nachten wakker liggen is wel een goede motivatie dacht ik zo .... Scherpe prijs !

Op de een of andere manier verwachtte ik dat de bestelling verder zou gaan toen ik op ideal klikte, maar ik moest nog op doorgaan klikken... Het zal wel aan mij liggen, maar misschien is er iets duidelijker te maken dat er een optie geselecteerd is en niet knop is ingedrukt ? (just saying).

Oh .. gezien de tijd zal het er morgen wel niet zijn, en in het weekend ook niet, dus maandag pas ... ? :(

Ze doen tot 22:00 uur :)

En dat doen ze ook werkelijk, ik heb wel eens op het echte laatste moment besteld en krijg meteen 2 mailtjes, bevestiging en verzonden, weet niet hoe ze dat daar zo snel doen :p

Potje Whey Perfection besteld :) (302509)

eey B&f ik ben van plan om als mijn whey over een weekje of 2 op is is een grote stack te bestellen,
mijn vraag is dan hoelang al die introductiekortingen van toepassing zijn? want de suplementen die ik wil bestelllen zijn namelijk o.a. hard en super creatine

Ze doen tot 22:00 uur :)

En dat doen ze ook werkelijk, ik heb wel eens op het echte laatste moment besteld en krijg meteen 2 mailtjes, bevestiging en verzonden, weet niet hoe ze dat daar zo snel doen :p

inderdaad, ik was er ook verbaasd over....

"Uw bestelling met referentienummer: 302448 is verzonden."

we zullen zien

Klopt, gaat echt snel!!:eek:

Vorige keer rond kwart voor 10 besteld ofzoiets, volgende dag in huis. :D

Nu net wat te laat besteld, na 10 uur, verwacht het zaterdag binnen te hebben. :cool:

Ik had bij opmerkingen gevraagd voor wat samples afslankeiwit voor m'n vriendin, hoop dat dit goed komt. :)

Ref nummer: 302553

Snel even een potje GABA besteld. 2 nachten wakker liggen is wel een goede motivatie dacht ik zo .... Scherpe prijs !

Op de een of andere manier verwachtte ik dat de bestelling verder zou gaan toen ik op ideal klikte, maar ik moest nog op doorgaan klikken... Het zal wel aan mij liggen, maar misschien is er iets duidelijker te maken dat er een optie geselecteerd is en niet knop is ingedrukt ? (just saying).

Oh .. gezien de tijd zal het er morgen wel niet zijn, en in het weekend ook niet, dus maandag pas ... ? :(

haha heb vandaag ook gaba besteld. lig al 1,5 week elke nacht wakker.
ben benieuwd naar jou ervaringen ermee straks.

Heb je deze of... http://www.bodyenfitshop.nl/gaba/now-foods/gaba-now-foods

Wanneer komt deze nieuwe 'result' Leon?

Ik hoop in december. :)

hey B&F, bestelling binnengekregen maar de samples van Noxi zijn 'uitverkocht' stond op de bon Fuuuuuuu..

Sorry, helaas kunnen we niet op de persoon precies afstemmen hoeveel samples we nog hebben. :(

@ Body En Fitshop
Ik heb net de Blox van Brutal Nutrition binnen, nou is de dosering 12g per keer.. zit alleen een heeeeel klein schepje in :D vroeg me dus af hoeveel gram daar nou in gaat

10 gram per dosering. :)

Potje Whey Perfection besteld :) (302509)

Bedankt voor je bestelling!

eey B&f ik ben van plan om als mijn whey over een weekje of 2 op is is een grote stack te bestellen,
mijn vraag is dan hoelang al die introductiekortingen van toepassing zijn? want de suplementen die ik wil bestelllen zijn namelijk o.a. hard en super creatine

Meestal 2 a 3 weken. :)

inderdaad, ik was er ook verbaasd over....

"Uw bestelling met referentienummer: 302448 is verzonden."

we zullen zien

Klopt, gaat echt snel!!:eek:

Vorige keer rond kwart voor 10 besteld ofzoiets, volgende dag in huis. :D

Nu net wat te laat besteld, na 10 uur, verwacht het zaterdag binnen te hebben. :cool:

Ik had bij opmerkingen gevraagd voor wat samples afslankeiwit voor m'n vriendin, hoop dat dit goed komt. :)

Ref nummer: 302553

Bedankt voor jullie bestellingen! We doen altijd ons best om alle wensen in de op- en aanmerkingen box te vervullen. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 08:50 ----------

** Weekaanbiedingen **

Afslank Eiwit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Burn and Endurance

Size On Max Performance

Alive! Multi-Vitamines

Ontzettend mooie weekaanbiedingen weer jongens. DIe Size ON, is toch een goed product?

Juist dat het geen suiker bevat maakt het speciaal. En voor de rest is het heel sterk dus je doet er superlang mee. Je haalt 50liter mix uit 1 fles.

Toch maar een proberen dan kan in ieder geval geen kwaad. Ik drink nu regelmatig cola light als ik geen zin heb in water. Dit is voor mij opzich een goede oplossing om geen cola light te drinken.

Net weer een bestelling geplaatst, hoop dat ze de opmerking zien, maar dat is tot nu toe altijd goed gekomen;) Fijn weekend!

dag B&F, ik had een vraag, ik zag dat soja vanilla er niet meer is :( komt deze nog binnen? ik wou hem graag bestellen

fout vraag gesteld ,

is soja vanille een op=op product? zou wel jammer zijn

ik heb de choco dan maar gekozen :)

ref nummer 302841 als er nog iets leuks van gemaakt kan worden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven