Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gister HARD! binnengekregen, maar ik kan morgen pas trainen Schouders+armen ik ben zo benieuwd,
wat dat betreft ben ik echt een PWO verzamelaar![]()
We kijken uit naar je reactie

nice ik zie net dat er een nieuwe result! in aankomst is. word er deze keer een betere smaak aan toegevoegd?dat was echt enige minpunt aan de vorige
was wel echt een supercreatine aan goede prijs !
Ik zie dat het een dag vertraging heeft opgelopen. Verwacht dat deze vandaag gewoon aankomt.
-Leon
.Morgen/vanmiddag ff grote inkoop doen voor ene jaar ofzo. Kan ik bij kado 1 en 2 alleen samples vragen van hemavol/1mr of iets anders moois? (als ik het bij opmerkingen zet) Heb namelijk al ladingen bekers en goodies![]()

Goed idee! Ik zit zelf te twijfelen om deze mee te bestellen bij mijn volgende bestelling. Alleen kan ik er niet echt achterkomen wat nu echt het is verschil is met bijvoorbeeld Karvan Cevitan op de low carbs na dan. Kan iemand mij dit misschien vertellen? Als deze bij de weekaanbiedingen zit zou mij dat zeker over de streek trekken om het in ieder geval een keer te proberen.![]()
@Leon van Body en Fitshop.
Ik ben voornemens om een bestelling te plaatsen. Nu heb ik een paar keer om samples gevraagd en toen ga je aan dat de bestelling helaas al verwerkt was.
Nu vraag ik het dan maar vooraf. Kan je me kietelen door enkele smaples toe te voegen.
Zijn er nog shirts die je kwijt wil? Maat XL.
Bij een vetmeter, zit daar oko een uitleg hoe te gebruiken?
Is TMS te vervangen voor Super Creatine? In combinatie met Magnificent. (voor de training TMS (Super Crea) en na de training magnificent. en op rustdagen TMS (super crea) in de ochtend?)
Super creatine en Magnificent combi rondom de training is top!
Op rustdagen in de ochtend inderdaad. 
nice ik zie net dat er een nieuwe result! in aankomst is. word er deze keer een betere smaak aan toegevoegd?dat was echt enige minpunt aan de vorige
was wel echt een supercreatine aan goede prijs !
Het zal je bevallen! 
Zet het even bij de op- en aanmerkingen. T-shirts hebben we maar in 1 maat. De vetmeter heeft inderdaad uitleg.Super creatine en Magnificent combi rondom de training is top!
Op rustdagen in de ochtend inderdaad.
-Leon