MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
gister HARD! binnengekregen, maar ik kan morgen pas trainen Schouders+armen ik ben zo benieuwd,
wat dat betreft ben ik echt een PWO verzamelaar :P

@Leon van Body en Fitshop.

Ik ben voornemens om een bestelling te plaatsen. Nu heb ik een paar keer om samples gevraagd en toen ga je aan dat de bestelling helaas al verwerkt was.
Nu vraag ik het dan maar vooraf. Kan je me kietelen door enkele smaples toe te voegen.
Zijn er nog shirts die je kwijt wil? Maat XL.

Bij een vetmeter, zit daar oko een uitleg hoe te gebruiken?

Is TMS te vervangen voor Super Creatine? In combinatie met Magnificent. (voor de training TMS (Super Crea) en na de training magnificent. en op rustdagen TMS (super crea) in de ochtend?)

Laatst bewerkt:
Morgen de low carb vital drink in de aanbieding? :engel: :D :p

Goed idee! Ik zit zelf te twijfelen om deze mee te bestellen bij mijn volgende bestelling. Alleen kan ik er niet echt achterkomen wat nu echt het is verschil is met bijvoorbeeld Karvan Cevitan op de low carbs na dan. Kan iemand mij dit misschien vertellen? Als deze bij de weekaanbiedingen zit zou mij dat zeker over de streek trekken om het in ieder geval een keer te proberen. ;)

nice ik zie net dat er een nieuwe result! in aankomst is. word er deze keer een betere smaak aan toegevoegd? :P dat was echt enige minpunt aan de vorige :( was wel echt een supercreatine aan goede prijs !

Morgen/vanmiddag ff grote inkoop doen voor ene jaar ofzo. Kan ik bij kado 1 en 2 alleen samples vragen van hemavol/1mr of iets anders moois? (als ik het bij opmerkingen zet) Heb namelijk al ladingen bekers en goodies :o

Noooo u sloeg mij over!:sad:

Goed idee! Ik zit zelf te twijfelen om deze mee te bestellen bij mijn volgende bestelling. Alleen kan ik er niet echt achterkomen wat nu echt het is verschil is met bijvoorbeeld Karvan Cevitan op de low carbs na dan. Kan iemand mij dit misschien vertellen? Als deze bij de weekaanbiedingen zit zou mij dat zeker over de streek trekken om het in ieder geval een keer te proberen. ;)

Juist dat het geen suiker bevat maakt het speciaal. En voor de rest is het heel sterk dus je doet er superlang mee. Je haalt 50liter mix uit 1 fles.

Denk dat ik volgende week dan de Lemon Lime bestel van de vital drink. :D. Hoewel ik nog twijfel tussen volgende smaken. :p

- Lemon Lime
- Multifruit
- Peach Maracuja

Leon die smaak banana cherry is dat een smaak op zich of staat hij er dubbel? Staat ook cherry banana in de lijst. :p.

@Leon van Body en Fitshop.

Ik ben voornemens om een bestelling te plaatsen. Nu heb ik een paar keer om samples gevraagd en toen ga je aan dat de bestelling helaas al verwerkt was.
Nu vraag ik het dan maar vooraf. Kan je me kietelen door enkele smaples toe te voegen.
Zijn er nog shirts die je kwijt wil? Maat XL.

Bij een vetmeter, zit daar oko een uitleg hoe te gebruiken?

Is TMS te vervangen voor Super Creatine? In combinatie met Magnificent. (voor de training TMS (Super Crea) en na de training magnificent. en op rustdagen TMS (super crea) in de ochtend?)

Zet het even bij de op- en aanmerkingen. T-shirts hebben we maar in 1 maat. De vetmeter heeft inderdaad uitleg. :) Super creatine en Magnificent combi rondom de training is top! :) Op rustdagen in de ochtend inderdaad. :)

nice ik zie net dat er een nieuwe result! in aankomst is. word er deze keer een betere smaak aan toegevoegd? :P dat was echt enige minpunt aan de vorige :( was wel echt een supercreatine aan goede prijs !

Smaak en structuur inderdaad. :) Het zal je bevallen!

Geen probleem! :)

-Leon

Zet het even bij de op- en aanmerkingen. T-shirts hebben we maar in 1 maat. De vetmeter heeft inderdaad uitleg. :) Super creatine en Magnificent combi rondom de training is top! :) Op rustdagen in de ochtend inderdaad. :)
-Leon

Bestelling geplaatst en opmerking geplaatst bestelorder 302245.

Nu niet vergeten hoor. ;)

Net bestelling geplaatst en eindelijk het opmerkingen kader gevonden :D Keek er afgelopen keren telkens over heen.

Referentie nummer: 302254

Wanneer komt deze nieuwe 'result' Leon?

vanavond om half 8 hard! proberen, ff kijken hoe hard ik erop ga

hey B&F, bestelling binnengekregen maar de samples van Noxi zijn 'uitverkocht' stond op de bon Fuuuuuuu..

Hard toch maar eens besteld. 20 euro is echt geen drol. Maar eens kijken wat het doet in vergelijking met Jack3d, Noxi, 1MR en No-Xplode. :)

@ Body En Fitshop
Ik heb net de Blox van Brutal Nutrition binnen, nou is de dosering 12g per keer.. zit alleen een heeeeel klein schepje in :D vroeg me dus af hoeveel gram daar nou in gaat

weeg het ff ? ???

Snel even een potje GABA besteld. 2 nachten wakker liggen is wel een goede motivatie dacht ik zo .... Scherpe prijs !

Op de een of andere manier verwachtte ik dat de bestelling verder zou gaan toen ik op ideal klikte, maar ik moest nog op doorgaan klikken... Het zal wel aan mij liggen, maar misschien is er iets duidelijker te maken dat er een optie geselecteerd is en niet knop is ingedrukt ? (just saying).

Oh .. gezien de tijd zal het er morgen wel niet zijn, en in het weekend ook niet, dus maandag pas ... ? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven