Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is een 1.25 cc schepje, die van bv creatine is 5 cc - daar gaat 3 gram in dus
als 1.25 cc van dit spul 10 gram is, dan is het poeder 13.3 x zo zwaar als creatine? komt u maar met de uitleg :D

Huh, dan heb jij wel een heel raar mini-schepje schepje erin gekregen. :D Stuur eens een foto? :) Leon@

Ga ik het even uitzoeken voor je. :)

-Leon

Mijn bestelling is binnen. 302245

Helaas heb ik geen Super Creatine gekregen. Ik denk dat de inpakker de posten geteld heeft en bij 4 stuks dacht dat hij klaar was, helaas was er een post bij met 2 potten stack.

Hoe gaan we dit oplossen?

Ik heb wel mijn extra's gekregen en daarmee helemaal happy.

Zaterdag word ook geleverd door Tnt toch?

Dan dalijk maar even 4,5kg whey bestellen onomonmomnomon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nevermind, heb gewoon bestelt. Zie wel wanneer het binnenkomt.

Nice Gaba is net binnen gekomen, hopelijk kan ik nu eindelijk beter slapen.
Thx voor extra samples ipv. de shakebeker pro. (ben benieuwd naar de cappuccino whey)

Top service van B&F weer.

Helemaal geweldig. Ben net gebeld over mijn Super Creatine die er per ongeluk niet bij zat.
Krijg ik een extraatje, ikke helemaal blij. :cheer:

Super service van een super leverancier. Top gasten. :1e:

Zaterdag word ook geleverd door Tnt toch?

Dan dalijk maar even 4,5kg whey bestellen onomonmomnomon
http://gifsforum.com/images/gif/om nom nom/grand/om_nom_nom_nom-girl-chewing_21.gif

Nevermind, heb gewoon bestelt. Zie wel wanneer het binnenkomt.

Yes! :)

Nice Gaba is net binnen gekomen, hopelijk kan ik nu eindelijk beter slapen.
Thx voor extra samples ipv. de shakebeker pro. (ben benieuwd naar de cappuccino whey)

Top service van B&F weer.

Graag gedaan! :)

Helemaal geweldig. Ben net gebeld over mijn Super Creatine die er per ongeluk niet bij zat.
Krijg ik een extraatje, ikke helemaal blij. :cheer:

Super service van een super leverancier. Top gasten. :1e:

Sorry voor het ongemak. Blij dat je de oplossing goed vindt! :) :) :)

-Leon

ff jaarinkoop voor crea vits en wat whey.
16.56 besteld en 17.04 een mailtje dat bestelling verzonden is :D

Bedankt voor je bestelling! Iedereen een prettig weekend alvast! :)

-Leon

Ik wil een nieuwe pot weight gainer bestellen maar ik zie dat jullie die niet meer hebben is hij toevallig uit de assortiment ?

Bestelling voor de zoveelste keer in 1 dag binnen, top ;)
MC Perfection zoals gewoonlijk weer heerlijk, deze keer C&C genomen. Hard ga ik morgen proberen :)

Had bij opmerkingen gezet dat de Shaker Pro weggelaten mocht worden en of ik in plaats daarvan een sample of 2 mocht. Shaker Pro was netjes weggelaten, maar samples waren daarna vergeten erbij te doen :D

Maar maakt niet uit, heb al genoeg samples van jullie gekregen bij vorige bestellingen! :)

:thumbs:

Hoi B&F shop,

Zojuist even een ''kleine'' bestelling geplaatst! PeptoPro en CreaPure.
Die laatste heb ik nog nooit gebruikt, en wil ik toch eens proberen. Voor het geld hoef ik het niet te laten dacht ik zo. Baad het niet, schaad het niet. :)

Vraagje (als jullie het nog op tijd zien)

Kan ik ipv de aangekruiste shaker pro een 1x 12 Single Serving Isolaat Perfection Sachets krijgen? Precies evenveel waard, dus dat zou geen probleem moeten zijn? Ik heb nml al een flinke voorraad shakers, en heb dus niks aan nog meer. Mag ik als vaste klant zulke lastige vragen stellen?
Referentie nummer: 303081
Alvast bedankt!

Vandaag na één dag mijn bestelling ook binnen gekregen. Klein probleempje wel, maar Leon/Ilco hebben het probleem al aangepakt. :)

Meteen hard! getest. 1 scoopje en net voor de training ook nog scoopje TMS. Propere training, goede focus, geen crash; maar dat kan ook komen doordat ik 50gram dextrose heb genomen. Deze dextrose (orange) was btw superlekker. :) Hopelijk is de berry blast dit ook.

Daarnet ook nog even een whey cappuccino sample geprobeerd... ben normaal niet zo'n koffie drinker maar dit was héérlijk.

Ook weer extra samples gekregen, extra bidon, muscle magazine, etc. ... dik in orde.

Vandaag na één dag mijn bestelling ook binnen gekregen. Klein probleempje wel, maar Leon/Ilco hebben het probleem al aangepakt. :)

Meteen hard! getest. 1 scoopje en net voor de training ook nog scoopje TMS. Propere training, goede focus, geen crash; maar dat kan ook komen doordat ik 50gram dextrose heb genomen. Deze dextrose (orange) was btw superlekker. :) Hopelijk is de berry blast dit ook.

Daarnet ook nog even een whey cappuccino sample geprobeerd... ben normaal niet zo'n koffie drinker maar dit was héérlijk.

Ook weer extra samples gekregen, extra bidon, muscle magazine, etc. ... dik in orde.

Super!!:) Dank je, voor de complimenten. Hard! is echt een grote aanwinst in ons assortiment. Geweldig al die mooi reacties.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 20:02 ----------

Hoi B&F shop,

Zojuist even een ''kleine'' bestelling geplaatst! PeptoPro en CreaPure.
Die laatste heb ik nog nooit gebruikt, en wil ik toch eens proberen. Voor het geld hoef ik het niet te laten dacht ik zo. Baad het niet, schaad het niet. :)

Vraagje (als jullie het nog op tijd zien)

Kan ik ipv de aangekruiste shaker pro een 1x 12 Single Serving Isolaat Perfection Sachets krijgen? Precies evenveel waard, dus dat zou geen probleem moeten zijn? Ik heb nml al een flinke voorraad shakers, en heb dus niks aan nog meer. Mag ik als vaste klant zulke lastige vragen stellen?
Referentie nummer: 303081
Alvast bedankt!

Dank je, voor je bestelling!:) Gaan we weer netjes voor elkaar maken voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 20:03 ----------

Bestelling voor de zoveelste keer in 1 dag binnen, top ;)
MC Perfection zoals gewoonlijk weer heerlijk, deze keer C&C genomen. Hard ga ik morgen proberen :)

Had bij opmerkingen gezet dat de Shaker Pro weggelaten mocht worden en of ik in plaats daarvan een sample of 2 mocht. Shaker Pro was netjes weggelaten, maar samples waren daarna vergeten erbij te doen :D

Maar maakt niet uit, heb al genoeg samples van jullie gekregen bij vorige bestellingen! :)

:thumbs:

Dank je, voor je complimenten en je begrip!:) Hard! gaat knallen voor je morgen.:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 20:04 ----------

Ik wil een nieuwe pot weight gainer bestellen maar ik zie dat jullie die niet meer hebben is hij toevallig uit de assortiment ?

Lean Gain is 100% onze topper het om weight gainers gaat:)

@ low carb vital drink gebruikers:
multi fruit of lemon-lime?
En welke smaak kan je met wat vergelijken? :)

Mijn bestelling is vandaag ook netjes aangekomen. Dankje voor de samples :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven