XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
komt soja vanilla niet meer terug in het vak? :(

komt soja vanilla niet meer terug in het vak? :(

Is inderdaad uitverkocht. We hebben helaas nog geen datum:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 00:54 ----------

Moest er geen maltodextrine in lean gain zitten , gegarandeerd ken ik al 17 mensen die hem direct zouden kopen en standaard in hun voedingsschematoevoegen .

Ok, dank je voor je feedback. We gaan eens kijken of we hier iets mee kunnen:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 00:54 ----------

Mijn bestelling is vandaag ook netjes aangekomen. Dankje voor de samples :)

Graag gedaan! :)

Moest er geen maltodextrine in lean gain zitten , gegarandeerd ken ik al 17 mensen die hem direct zouden kopen en standaard in hun voedingsschematoevoegen .

Mee eens :)

Maltodextrine is eigenlijk niet veel beter dan normale suikers, ook al valt het niet onder de suikers. Daarnaast raak ik van malto ook aan de schijt.

:p

Maltodextrine is eigenlijk niet veel beter dan normale suikers, ook al valt het niet onder de suikers. Daarnaast raak ik van malto ook aan de schijt.

Ok, duidelijk. Welke bronnen zien jullie het liefst? Ook voorkeur voor verhouding; eiwit-koolhydraat? Dan neem ik dit mee ter informatie. Ik zal er niet direct iets mee kunnen maar het wel zeker meenemen voor de ontwikkeling van een volgend product!:)

Ok, duidelijk. Welke bronnen zien jullie het liefst? Ook voorkeur voor verhouding; eiwit-koolhydraat? Dan neem ik dit mee ter informatie. Ik zal er niet direct iets mee kunnen maar het wel zeker meenemen voor de ontwikkeling van een volgend product!:)

Op bed jij! :p

Is inderdaad uitverkocht. We hebben helaas nog geen datum:rolleyes:

hmm okee, jammer, soja vanilla is namelijk erg smakelijk, maak er altijd een papje van met een andere whey (eerder micellar superior vanilla, was erg lekker) dus heb ik maar de mix gekocht nadat ik had gelezen dat het een goed structuur had :D

Is het al zo laat:D Lange dagen bij B&F;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 02:41 ----------

hmm okee, jammer, soja vanilla is namelijk erg smakelijk, maak er altijd een papje van met een andere whey (eerder micellar superior vanilla, was erg lekker) dus heb ik maar de mix gekocht nadat ik had gelezen dat het een goed structuur had :D

Klopt, :zuip:Protein Perfection Mix is heerlijk. Zal je goed bevallen:)

De verhouding in lean gain vind ik perfect :)

Boekweitmeel en havermout vind ik goede kh-bronnen. Dus in principe gewoon de lean gain zoals die is, alleen dan met alleen boekweit/havermeel ipv boekweit/havermeel/malto. Maar dat is natuurlijk slechts mijn mening. :D

Daarnaast nog een vraagje. Ik ben op zoek naar een goede test-booster, alleen er is zoveel keuze. Welke raden jullie aan? Tropinol, real.. ik weet het allemaal niet, hehe.

Bestelling is nu al binnen en had gisteravond pas bestelt :D
Alleen had ik gevraagt om PWO samples ipv kado 1+2. Wist niet dat Muscle Milk en andere whey PreWO's waren:rolleyes:

Bestelling is nu al binnen en had gisteravond pas bestelt :D
Alleen had ik gevraagt om PWO samples ipv kado 1+2. Wist niet dat Muscle Milk en andere whey PreWO's waren:rolleyes:

Ze weten dat je nog niet oud genoeg bent voor Preworkouts dus hebben ze besloten whey in de plaats te geven. :trollface:

:jk: :p

Iemand ervaringen bij de nieuwe weekaanbieding van Body & Fit: Burn & Endurance (vetpercentage verlagen)?

Het liefst per 100 gram 36% eiwitten

mss inuline toevoegen ?

de combinatie boekweitmeel en havermeel vind ik goed

de toegevoegde bcaa's vind ik geen meerwaarde

gewoon zkr de malto weglaten en mss vervangen door klein beetje inuline en ultra fina oats ?

( ik persoonlijk vind dat er teveel foliumzuur is toegevoegd en de vitamine e mag ook weg , ik denk dat de mensen al genoeg vitamine e binnen heb met hun omega 3 dat ze nemen , maar dat is dan ook mijn mening )

Laatst bewerkt:

Zo hoog mogelijk in eiwitten en zo laag mogelijk in koolhydraten (liefst 0). Beetje vet erin is prima.

Vind de huidige Lean Gain prima verhouding hebben met 38gram eiwitten en 49 gram koolhydraten per 100 gram.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:15 ----------

Daarnaast nog een vraagje. Ik ben op zoek naar een goede test-booster, alleen er is zoveel keuze. Welke raden jullie aan? Tropinol, real.. ik weet het allemaal niet, hehe.

Ik heb over deze wel goede dingen op dbb gelezen paar weken terug:
http://bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/bpi-sports/a-hd

Zo hoog mogelijk in eiwitten en zo laag mogelijk in koolhydraten (liefst 0). Beetje vet erin is prima.

lol, wtf?
dan is het gewoon protein perfection mix

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:19 ----------

Vind de huidige Lean Gain prima verhouding hebben met 38gram eiwitten en 49 gram koolhydraten per 100 gram.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:15 ----------

Ik heb over deze wel goede dingen op dbb gelezen paar weken terug:
http://bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/bpi-sports/a-hd

Ik had die gezien ja, maar 40 euro voor een maandje vind ik wel wat veel..

:thumbup: maltodextrine gedraagd zich voor een gedeelte als dextrose. Iets wat maar weinig weten inderdaad. Daarom neem ik ook Rice & Protein van Bodylab. Geen maltodextrine.

Maltodextrine er uithalen zou een goede keuze zijn. Is het tenminste ECHT zonder suikers.. :)

Wist niet dat het om een zusje van Lean Gain moest gaan. Dit meneertje heeft nog meer te doen dan de hele dag op dbb zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven