Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verhouding in lean gain vind ik perfect :)

Boekweitmeel en havermout vind ik goede kh-bronnen. Dus in principe gewoon de lean gain zoals die is, alleen dan met alleen boekweit/havermeel ipv boekweit/havermeel/malto. Maar dat is natuurlijk slechts mijn mening. :D

Daarnaast nog een vraagje. Ik ben op zoek naar een goede test-booster, alleen er is zoveel keuze. Welke raden jullie aan? Tropinol, real.. ik weet het allemaal niet, hehe.

Ok, prima. Ik ga ermee aan de slag. Ik vind het alleen maar leuk en zeker ook behulpzaam als jullie je mening geven:) Het geeft mij meer inzicht in de behoefte van onze klanten. Heel belangrijk voor ons bedrijf:)

Qua booster heb ik het idee dat A-HD momenteel echt de topper is.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:47 ----------

Bestelling is nu al binnen en had gisteravond pas bestelt :D
Alleen had ik gevraagt om PWO samples ipv kado 1+2. Wist niet dat Muscle Milk en andere whey PreWO's waren:rolleyes:

Ik ook niet:D Excuses!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:48 ----------

Iemand ervaringen bij de nieuwe weekaanbieding van Body & Fit: Burn & Endurance (vetpercentage verlagen)?

Puur L-Carnitine (vloeibaar):)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:51 ----------

Het liefst per 100 gram 36% eiwitten

mss inuline toevoegen ?

de combinatie boekweitmeel en havermeel vind ik goed

de toegevoegde bcaa's vind ik geen meerwaarde

gewoon zkr de malto weglaten en mss vervangen door klein beetje inuline en ultra fina oats ?

( ik persoonlijk vind dat er teveel foliumzuur is toegevoegd en de vitamine e mag ook weg , ik denk dat de mensen al genoeg vitamine e binnen heb met hun omega 3 dat ze nemen , maar dat is dan ook mijn mening )

Inuline zou kunnen. noteren we. Boekweit en havermeel zou afdoende zijn. Misschien wat palanitose? Vites nemen we ook mee.:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:53 ----------

Vind de huidige Lean Gain prima verhouding hebben met 38gram eiwitten en 49 gram koolhydraten per 100 gram.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:15 ----------

Ik heb over deze wel goede dingen op dbb gelezen paar weken terug:
http://bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/bpi-sports/a-hd

Ja, de verhouding zal dan hetzelfde moeten zijn. Ben ik het helemaal mee eens.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 11:55 ----------

:thumbup: maltodextrine gedraagd zich voor een gedeelte als dextrose. Iets wat maar weinig weten inderdaad. Daarom neem ik ook Rice & Protein van Bodylab. Geen maltodextrine.

Maltodextrine er uithalen zou een goede keuze zijn. Is het tenminste ECHT zonder suikers.. :)

Ja:) Dat is het mooie van dit forum. Zo weet ik wat jullie gedachte is en kunnen we daar producten op ontwikkelen of aanpassen. (welke van de 2 het zal worden moet ik nog even mee aan de slag)

Gisteren toch maar weer eiwitten besteld, MC perfection + Isolaat perfection!

Bestelling net binnen! Snelle levering en bedankt voor de samples! :D

• Like
Waarderingen: B&F
Shit man, lig altijd weer te slapen als de bestelling wordt bezorgd. Kan ik weer die aardige buren een visité beurt geven, worden onderhand gek van m'n pakketjes aannemen :-)

In ieder geval, netjes één dag later binnen...top.

misschien dat iemand mij hier kan helpen, ik ben mijn track en trace kwijt, wat nu?

hoppa, weer cookies/cream en hard binnen!

Heb vandaag keurig mijn bestelling binnen gekregen. Jammer dat er niets met de opmerking gedaan is. Had bij de opmerking gevraagd of ik als 2e cadeau ipv een bidon etc. extra sample(s) kon krijgen van de wat minder voorkomende smaken, die ken ik nu allemaal wel. Had banaan whey besteld, kreeg ik er alleen een banaan sample bij..:rolleyes:

Laatst bewerkt:
vraagje an b&f,
is bestelling 302841 al verzonden naar postnl gister?

Shit man, lig altijd weer te slapen als de bestelling wordt bezorgd. Kan ik weer die aardige buren een visité beurt geven, worden onderhand gek van m'n pakketjes aannemen :-)

In ieder geval, netjes één dag later binnen...top.

Super! Dank je, voor het compliment:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 15:24 ----------

misschien dat iemand mij hier kan helpen, ik ben mijn track en trace kwijt, wat nu?

Bel even: 0513-683068. Helpen ze je meteen verder:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 15:25 ----------

hoppa, weer cookies/cream en hard binnen!

Hard! gaan je super bevallen!:) Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 15:28 ----------

vraagje an b&f,
is bestelling 302841 al verzonden naar postnl gister?

Nee, gaat vandaag weg. Vraag me niet waarom:rolleyes: Excuses!! (ik zorg wel dat ze er iets extra's bij doen:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 15:31 ----------

Lemon Ice heeft trouwens een hele zachte lekkere smaak, mixt goed en schuimt niet! :thumb:

Dank je!:) Het is niet een smaak die je direct koopt maar we vonden deze zelf zo lekker (ben zelf nogal fan:D

ik zag net dat wake the freak van alri weggaat,
komt er een nieuwe versie van of verkoopt het gewoon niet goed ?
vind het namelijk een top pw dus het zou spijtig zijn moest die weggaan :o

Beste B&F

Ik zag bij jullie op de site 2 soorten 5HTP.
De 1 heeft 50mg per capsule bij 60capsules.
de ander staat niet bij hoeveel mg per capsule????

greetzzz

aja had nog een vraag; ik gebruik momenteel green magnitude als creatine afzonderlijk van mijn pw, is magnificent gelijkaardige creatine qua kwalliteit ? welke zou je van de 2 dan meer aanraden ? thanks !

Mijn sups zijn binnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eergister pot HARD bestelt. 12 uur later had ik hem. Ben benieuwd. Ze vragen tevens wat voor sample je erbij wilt alleen jammer dat die dan niet erbij geleverd word.!..Voor de rest is het een goede zaak

ik zag net dat wake the freak van alri weggaat,
komt er een nieuwe versie van of verkoopt het gewoon niet goed ?
vind het namelijk een top pw dus het zou spijtig zijn moest die weggaan :o

Nee, gaat er niet uit. We hebben gewoon veel ingekocht en zo een betere prijs gekregen:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 20:22 ----------

Beste B&F

Ik zag bij jullie op de site 2 soorten 5HTP.
De 1 heeft 50mg per capsule bij 60capsules.
de ander staat niet bij hoeveel mg per capsule????

greetzzz

Primaforce heeft 100mg per capsule:) (natures way staat erbij, is overigens ook 100mg

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 20:25 ----------

aja had nog een vraag; ik gebruik momenteel green magnitude als creatine afzonderlijk van mijn pw, is magnificent gelijkaardige creatine qua kwalliteit ? welke zou je van de 2 dan meer aanraden ? thanks !

Zijn toch wel twee heel andere producten. Green Magnitude is puur een goede creatine met enkele toevoegingen. Magnificent bevat veel meer toevoegingen dus is wat dat betreft completer en daarnaast ook 50gram carbs per serving. Dit is overdag een nadeel maar post-workout het beste wat je kunt nemen.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 20:26 ----------

Mijn sups zijn binnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo!! Daar staan een paar toppers bij elkaar!:) Thanks!!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 20:28 ----------

Eergister pot HARD bestelt. 12 uur later had ik hem. Ben benieuwd. Ze vragen tevens wat voor sample je erbij wilt alleen jammer dat die dan niet erbij geleverd word.!..Voor de rest is het een goede zaak

Super, dank je voor de bestelling!:) PM volgende keer even direct na bestellen dan maak ik de vergeten sampling helemaal goed voor je:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven