XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
noxipro gebruik ik nu zelf ook. Ik wil hard wel een x proberen. Verder lijkt die lean gain me ook wel goed, want ik kom echt moeilijk aan mn maaltijden.

Lean gain is aan te raden in de cut?

Lean Gain is inderdaad aan te raden als je moeite hebt om je maaltijden te pakken. Je verhoogt op een kwalitatief goed manier je kcal innname.:) Lean Gain bevat voornamelijk complexe koolhydraten en 40% eiwit. Je zou in de cut tussen de maaltijden ook kunnen kiezen voor Micellar Casein Perfection icm Ultra Fine Oats. (zelf mixen).

komt de pure muscle BCAA van jullie huismerk nog terug? heb die liever als de micronized vanwege meer BCAA's per 5g en 5 euro goedkoper. :)

Lean Gain is inderdaad aan te raden als je moeite hebt om je maaltijden te pakken. Je verhoogt op een kwalitatief goed manier je kcal innname.:) Lean Gain bevat voornamelijk complexe koolhydraten en 40% eiwit. Je zou in de cut tussen de maaltijden ook kunnen kiezen voor Micellar Casein Perfection icm Ultra Fine Oats. (zelf mixen).

Ik merk een lichte ontevredenheid over de huidige Lean Gain :D Al plannen voor Lean Gain Perfection? :p

Ik merk een lichte ontevredenheid over de huidige Lean Gain :D Al plannen voor Lean Gain Perfection? :p

Ik weet dat meerdere mensen graag ook een product zouden zien met ultra fine oats en boekweit. Ik ben even aan het kijken inderdaad wat er mogelijk is:)

hopelijk blijft het eiwitgehalte dan even hoog in de nieuwe lean gain, echt topstuff

top ! dan mogen jullie zeker een grote bestelling verwachten als de nieuwe uit is !

Ik weet dat meerdere mensen graag ook een product zouden zien met ultra fine oats en boekweit. Ik ben even aan het kijken inderdaad wat er mogelijk is:)

Als de nieuwe lean gain er is en met inuline zonder malto mag je van mij kant ook grote bestellingen verwachten

top ! dan mogen jullie zeker een grote bestelling verwachten als de nieuwe uit is !

Als de nieuwe lean gain er is en met inuline zonder malto mag je van mij kant ook grote bestellingen verwachten

Bedankt! Ilco gaat ermee bezig en we gaan kijken wat mogelijk is! :)

K, thx voor de verduidelijking. Vond het al raar. :)

Geen zorgen. Onze producten zijn 100% veilig en zullen geen verboden stoffen bevatten. :)

-Leon

Wanneer komt de nieuwe website nu? :D Kan je er al een datum opplakken?

Is het huismerk pure omega 3 uitverkocht?

Heren mijn complimenten vor het snelle leveren
Had Donderdag 21.56 uur een bestelling gedaan TMS + Whey
Dacht zelf dat ik het wel Zaterdag zou hebben maarrrrrrr vrijdag was het al binnen.
Klopt dus echt voor 22.00 uur bestelt de volgende dag binnen
TOP ;)

Wanneer komt de nieuwe website nu? :D Kan je er al een datum opplakken?

Nog niet. We zijn er druk meebezig. :)

Is het huismerk pure omega 3 uitverkocht?

Op dit moment. Gelukkig hebben we ook Omega 3 van andere merken. Onze eigen Pure Omega-3 komt snel weer terug. :)

Heren mijn complimenten vor het snelle leveren
Had Donderdag 21.56 uur een bestelling gedaan TMS + Whey
Dacht zelf dat ik het wel Zaterdag zou hebben maarrrrrrr vrijdag was het al binnen.
Klopt dus echt voor 22.00 uur bestelt de volgende dag binnen
TOP ;)

Dank je wel voor de complimenten, Grosje! En natuurlijk de bestelling! :thumbs:

-Leon

hey ik heb mijn bestelling van vrijdag ook binnen
ik had een pot vyogain en nog wat dingen besteld alles was inorde maar vyogain banaan had ik besteld maar ik heb een pot chocolade gekregen mss was de banaan op ofzo...?
mvg annotjen!!

Geef ons even een belletje op de zaak vandaag. Dan kan mijn collega het zo dubbel controleren en in orde maken voor je. We krijgen de laatste tijd wel vaak de fout dat mensen een groot formaat bestellen, maar de smaak van een klein formaat kiezen. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven