Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hebben jullie vyogain ook groot ingekocht en staat die daarom bij op is op ?
hopelijk verdwijnt die er na niet :o

Volgens mij stond hij in de OP=OP, dat betekend als hij niet meer online staat, niet meer komt...

volgende week jarig en mn vriendin heeft mn kadootjes verklapt.

Isolaat perfection en Noxipro :D

hebben jullie vyogain ook groot ingekocht en staat die daarom bij op is op ?
hopelijk verdwijnt die er na niet :o

Volgens mij stond hij in de OP=OP, dat betekend als hij niet meer online staat, niet meer komt...

Deze komt inderdaad helaas niet meer terug. Daarom stond hij ook in de op=op. :)

volgende week jarig en mn vriendin heeft mn kadootjes verklapt.

Isolaat perfection en Noxipro :D

Leuke vriendin heb je! :D

-Leon

Mss een 'brutale' vraag.

Maar hebben jullie net zoals vorig jaar een Kerst actie?
Waarin oa whey in de aanbieding komt.

Andere vraag heb ik via pm verstuurd.

Hey ik had een vraagje ik wil whey perfection halen omdat iedereen het goed en lekker vind enzo.

Maar ik zag natural staan, als ik dan natural whey 50gram op 500ml melk doe proef je dan gewoon alleen melk of is het smerig en raad je me gewoon een smaakje aan?

Want ik heb eerder whey gehad ( anders merk ) ( aardbei ) en vond dat echt waterig en chemisch smaken.

alri wtf staat ook bij op = op en komt wel nog terug
dus dacht hetzelfde bij die gainer. dat die nieuwe lean gain maar snel komt :D

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 23:22 ----------

Mss een 'brutale' vraag.

Maar hebben jullie net zoals vorig jaar een Kerst actie?
Waarin oa whey in de aanbieding komt.

Andere vraag heb ik via pm verstuurd.
dat zou ik ook wel eens willen weten :rolleyes:

komen er super oude jaars kortingen ?:)

Hey ik had een vraagje ik wil whey perfection halen omdat iedereen het goed en lekker vind enzo.

Maar ik zag natural staan, als ik dan natural whey 50gram op 500ml melk doe proef je dan gewoon alleen melk of is het smerig en raad je me gewoon een smaakje aan?

Want ik heb eerder whey gehad ( anders merk ) ( aardbei ) en vond dat echt waterig en chemisch smaken.
Speciaal voor jou even getest :P. Ja je smaakt enkel melk, je merkt wel dat er iets is toegevoegd maar je smaakt het niet. In de meeste bereidingen smaak je whey smaakloos niet maar bij sommige dingen voor de maaltijd zoals sausen kan het de smaak verslechten. Ik mix het steeds graag in deserts, pannenkoeken, milkshakes, ... in zowat alles met melk / deeg / zoetigheden smaak je het niet. Ik heb zelfs al met gewoon water gemengd en zelfs in water smaak je het amper. Een extra voordeel is 3,4g meer eiwit per 100g (niet dat je daar veel van gaat merken :P).

Laatst bewerkt:
Wanneer krijgen jullie Psyllium Husk in poedervorm weer? Ik heb het nu even in pilvorm maar moet zo veel pillen slikken per dag, dat in poedervorm veel relaxter is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven