- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Werken jullie nu ook op zondag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werken jullie nu ook op zondag?

hebben jullie vyogain ook groot ingekocht en staat die daarom bij op is op ?
hopelijk verdwijnt die er na niet![]()
.wauw jou vriendin rocktvolgende week jarig en mn vriendin heeft mn kadootjes verklapt.
Isolaat perfection en Noxipro![]()

hebben jullie vyogain ook groot ingekocht en staat die daarom bij op is op ?
hopelijk verdwijnt die er na niet![]()
Volgens mij stond hij in de OP=OP, dat betekend als hij niet meer online staat, niet meer komt...

volgende week jarig en mn vriendin heeft mn kadootjes verklapt.

Training en relatie dagen gescheiden houden dusmag de noxipro alleen niet gebruiken op dagen dat ik haar zie![]()
volgende week jarig en mn vriendin heeft mn kadootjes verklapt.

Leuke vriendin.
Die van mij snoept stiekem mijn Perfection whey op.![]()
Zo lekker is het dus!

alri wtf staat ook bij op = op en komt wel nog terugVolgens mij stond hij in de OP=OP, dat betekend als hij niet meer online staat, niet meer komt...

dat zou ik ook wel eens willen wetenMss een 'brutale' vraag.
Maar hebben jullie net zoals vorig jaar een Kerst actie?
Waarin oa whey in de aanbieding komt.
Andere vraag heb ik via pm verstuurd.

Speciaal voor jou even getestHey ik had een vraagje ik wil whey perfection halen omdat iedereen het goed en lekker vind enzo.
Maar ik zag natural staan, als ik dan natural whey 50gram op 500ml melk doe proef je dan gewoon alleen melk of is het smerig en raad je me gewoon een smaakje aan?
Want ik heb eerder whey gehad ( anders merk ) ( aardbei ) en vond dat echt waterig en chemisch smaken.
. Ja je smaakt enkel melk, je merkt wel dat er iets is toegevoegd maar je smaakt het niet. In de meeste bereidingen smaak je whey smaakloos niet maar bij sommige dingen voor de maaltijd zoals sausen kan het de smaak verslechten. Ik mix het steeds graag in deserts, pannenkoeken, milkshakes, ... in zowat alles met melk / deeg / zoetigheden smaak je het niet. Ik heb zelfs al met gewoon water gemengd en zelfs in water smaak je het amper. Een extra voordeel is 3,4g meer eiwit per 100g (niet dat je daar veel van gaat merken
).
Ik weet dat meerdere mensen graag ook een product zouden zien met ultra fine oats en boekweit. Ik ben even aan het kijken inderdaad wat er mogelijk is![]()