MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist een mooie bestelling gedaan, mijn eerste pot whey en crea!
Hoop ervan te gaan genieten! :)

Binnenkort maar weer wat nieuws bestellen, Lemon Ice whey 5kg is bijna op, crea is op .. misschien de combi maar eens proberen :)

Komt goed, zit er een maatschepje voor het afwegen van de hoeveelheid whey die ik in de melk doe? Vroeg ik me ineens af..
Alvast bedankt!

Maurits

Heb even een vraag (misschien en vraag die al een keer voorbij is gekomen)
Ik heb dit weekend TMS ontvangen en die moet je voor de training en na de training innemen. Nu train ik vrij laat (tussen 20.00 en 21.30) dus ik neem voor de traning mijn TMS met 300 ml water (dan ga ik trainen en drink ik weer 0.5 l tijdens de training) dan weer thuis de TMS met 300 ml water dan een half uur later eenWheyshake en vervolgens moet ik midden in de nacht er uit om te pissen :)

Kan ik die 2e lading TMS niet gewoon tijdens het trainen drinken
Ik los het op in water in jullie drinkbeker en drink er vervolgens de hele training van Volgens mij neemt je lichaam dat dan toch gelijk op als je traint?
Scheelt mij 300 ml water en daardoor pis ik misschien iets minder snachts
De nachtrust heb ik immers nodig om te herstellen

Damn eindejaaraanbiedingen :O ff in de gaten houden!

Hallo Leon.

Zijn jullie nog wel bezig met die repen dan? Anders ga ik ff een paar repen van ebay plukken. Maar ik bestel liever bij jullie.

XXLnutrition geeft aan dat die napalm volgende week misschien geleverd zal worden. Ik hoop niet dat er problemen zullen optreden.

damn, napalm's back :D

Van het huismerk, welk product raden jullie aan als test booster?

Vitamine d3, rest van test boosters kun je beter links laten liggen op jonge leeftijd, heeft nauwelijks effect. Pas bij 30+ ofzo begint dat een beetje interessant te worden

Heb even een vraag (misschien en vraag die al een keer voorbij is gekomen)
Ik heb dit weekend TMS ontvangen en die moet je voor de training en na de training innemen. Nu train ik vrij laat (tussen 20.00 en 21.30) dus ik neem voor de traning mijn TMS met 300 ml water (dan ga ik trainen en drink ik weer 0.5 l tijdens de training) dan weer thuis de TMS met 300 ml water dan een half uur later eenWheyshake en vervolgens moet ik midden in de nacht er uit om te pissen :)

Kan ik die 2e lading TMS niet gewoon tijdens het trainen drinken
Ik los het op in water in jullie drinkbeker en drink er vervolgens de hele training van Volgens mij neemt je lichaam dat dan toch gelijk op als je traint?
Scheelt mij 300 ml water en daardoor pis ik misschien iets minder snachts
De nachtrust heb ik immers nodig om te herstellen

De 2e dosering Total Muscle Solution mag je inderdaad ook tijdens de training nemen.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 08:56 ----------

Hallo Leon.

Zijn jullie nog wel bezig met die repen dan? Anders ga ik ff een paar repen van ebay plukken. Maar ik bestel liever bij jullie.

XXLnutrition geeft aan dat die napalm volgende week misschien geleverd zal worden. Ik hoop niet dat er problemen zullen optreden.

Repen onder eigen label blijkt toch een probleem te worden. We willen alleen het beste. Het valt helaas nog niet mee om zowel kwalitatief als qua smaak en prijs de beste koop te ontwikkelen.:cool: We willen geen concessies doen dus..:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 08:58 ----------

Van het huismerk, welk product raden jullie aan als test booster?

Onze aanrader: Grow!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Speciaal voor jou even getest :P. Ja je smaakt enkel melk, je merkt wel dat er iets is toegevoegd maar je smaakt het niet. In de meeste bereidingen smaak je whey smaakloos niet maar bij sommige dingen voor de maaltijd zoals sausen kan het de smaak verslechten. Ik mix het steeds graag in deserts, pannenkoeken, milkshakes, ... in zowat alles met melk / deeg / zoetigheden smaak je het niet. Ik heb zelfs al met gewoon water gemengd en zelfs in water smaak je het amper. Een extra voordeel is 3,4g meer eiwit per 100g (niet dat je daar veel van gaat merken :P).
Bedankt man ik ga erover nadenken!

B&F :)

Net m'n pakketje binnen gekregen (die 1x Protein Perfection Stack en 1x Dexaprine 60tabs zou moeten bevatten), maar helaas is de Dexaprine vergeten. Er staat wel op "ingepakt & gecontroleer 47/1/2". Is deze niet op voorraad of iets dergelijks of gewoonweg vergeten? Heb in ieder geval geen mail gezien dat er iets expres niet is meer geleverd. :)

Ik hoor het wel.

PS: Ik wilde nog een kleine bestelling plaatsen voor 1 potje Grow!, is misschien makkelijk voor jullie als de Dexaprine en deze Grow als 1 pakket de deur uitgaat voor jullie (minder verzendkosten? :rolleyes:). Maar dat maakt mijzelf natuurlijk niet uit.

EDIT:
Referentienummer: 308134

Laatst bewerkt:
Ik heb gister besteld en er staat nu bij mijn tracktrace: 06.12.2011:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender

Ik heb vaak genoeg besteld dus waarom wordt mijn whey nu teruggestuurd?
Ben door me emmer heen en heb vnv en morgenochtend toch echt me whey nodig :(

Nieuwe topproducten!!!!

Ursobolic Acid

Meer ideaal als de werking van het natuurlijke Ursobolic Acid voor sporters, bodybuilders en mensen op dieet kan eigenlijk niet.
Ursolic Acid werkt namelijk zowel krachtig spieropbouwend, spiermassa beschermend als gelijktijdig vetpercentage verlagend. Aangetoond is dat Ursobolic Acid spiergroei met 15% kan versnellen. Nog interessanter is dat Ursobolic Acid gelijktijdig vetverlies krachtig stimuleert, tot 33%!

120 capsules 14,90!!

Ergolean AMP

-Het ultieme Slank, Fit & Feel Good product!
-Enorm krachtige vetverbrander!
-Heerlijk gevoel van welzijn
-Stofwisseling versnellend
-Hongerstillende werking
-Tegen vermoeidheid
-Fantastische energie

90 capsules 27.90!!

Crazy Fatburning Duo!

Ursobolic Acid - meer ideaal als de werking van het natuurlijke en wetenschappelijk bewezen Ursobolic Acid voor sporters, bodybuilders en mensen op dieet kan eigenlijk niet. Ursolic Acid werkt zowel krachtig spieropbouwend, spiermassa beschermend als gelijktijdig vetpercentage verlagend!

Ergolean AMP - is de enorm krachtige vetverbrander, het utlieme product voor als je snel vet wilt verliezen en fit wilt zijn, het geeft je ook een heerlijk feel good gevoel!

Per Combi 39,90!!

Ik heb gister besteld en er staat nu bij mijn tracktrace: 06.12.2011:
Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender

Ik heb vaak genoeg besteld dus waarom wordt mijn whey nu teruggestuurd?
Ben door me emmer heen en heb vnv en morgenochtend toch echt me whey nodig :(

Had je al contact gehad met de TNT? Wat is je ref nummer? :)

-Leon

wanneer stoppen jullie nou om onzin produkten te kopen ... neem een voorbeeld aan xxl ofzo..

Als je er last van hebt, misschien moet je dan gewoon uit dit topic wegblijven ipv onzinnige meningen te posten. Geef ze dan op het minst feedback, maar als je beetje onzin en spammen wilt, doe dat ergens anders ofzo:):)

Snel ff accountje aanmaken... De vraag is of je met zo'n gedrag nu b&f "schaadt" of xxl.

Correct.:D Ursobolic Acid is momenteel mega populair in de US. De top bij bijna alle grote retailers en internetwinkels. Wij zijn de nieuwe officiele importeur voor Nederland & Belgie. Daar zal de concurrentie weer niet heel blij mee zijn:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven