AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, want dan had je ook van die 120, ineens 40 euro kunnen maken ??? :D

• Topic Starter Topic Starter
No worries, dat is het toch altijd bij ons? :D

No worries, dat is het toch altijd bij ons? :D

Das wel een goed punt jah :)
Ik was wel weer erg tevreden met de service.
Deze levertijd kan XXL niet tegenop,

Heb daar nu 2x besteld, en elke keer zit er minimaal 1 dag tussen de besteldatum en de levering (kan ook aan de TNT liggen, weet ik niet), bij B&F bestel je vandaag, en dan is het gegarandeerd morgen binnen, echt netjes!

(Zonder Rene te bashen, want die heeft zichzelf meer dan bewezen met zijn producten, en de service die hij levert hier op het board!!)

Laatst bewerkt:
Das wel een goed punt jah :)
Ik was wel weer erg tevreden met de service.
Deze levertijd kan XXL niet tegenop,

Heb daar nu 2x besteld, en elke keer zit er minimaal 1 dag tussen de besteldatum en de levering (kan ook aan de TNT liggen, weet ik niet), bij B&F bestel je vandaag, en dan is het gegarandeerd morgen binnen, echt netjes!

dat is bij mij juist net andersom

Bij mij is het ook andersom. Voorheen B&F altijd binnen 2 dagen in huis, nu voortaan XXL en altijd de volgende dag in huis.

ik blijf 't raar vinden hoeveel mensen een shop kiezen op levertijd :who:
dat je geen weken wilt wachten snap ik.................maar als een dag verschil belangrijk wordt bestel je imo niet op tijd.
in de meeste gevallen zijn dat soort tijdsverschillen trouwens ook nog de schuld van TNT en zegt 't helemaal nixx over de shop.:cool:

Ik zeg niet dat ik kies op levertijd. Ik kies voor XXL omdat het huismerk een stuk beter is (whey instant, protein 80, megagrow, unleash enz

Levertijd maakt me ook meestal niet zoveel uit, bestel altijd optijd en niet als de emmer al leeg is :D

Wanneer is de MITOTROPIN leverbaar?
Wil eens zien of het werkt als ik zo zie in dat verkooppraatje :rolleyes:

ik baal toch enigzins

Ik heb de 24-hour protein stack van Dymatize binnen gehad alleen de verkeerde smaak van de Elite Whey had choco besteld alleen zit nu met 2 vanille potten dus weer terug gebeld en kreeg ik een man aan de lijn die er toch ook wel om baalde en leuk dat het op tijd binnen was en de gratis shakebeker alleen hopelijk gaat dit niet vaker gebeuren uiteindelijk een Daily fits potje erbij gehad.

Dus uiteindelijk toch wel een beetje balen zo. Maar ja kop op en ga maar me zo eens wagen aan de shake

Is er mischien bekend of er arginine (van eigen merk)
in poedervorm aan komt?
CEE en Beta alanine zijn er al zag ik,

ik weet het het is wel al in capsules (stack van 3 potjes) welke ik al heb.. maar zou poeder toch fijner vinden. leuk om zelf pre workout shake te maken met deze 3!

geen mailtje binnen van de factuur/of wat je besteld heb, is wel makkelijker :)

Ik bestel er weleens Aminozuur van M-Double-You, het is goedkoop (als je 2doosjes bestelt betaal je omgerekent per doos €28,50) en je kan zonder creditkaart betalen. Nu bestel ik er niet zo vaak omdat mijn eigen sportschool €29 per 1 doosje vraagt.

Wel eens besteld, ging wel goed geloof ik...
maar bestel tegenwoordig bij xxl of bij sports-nutrition.nl
gaat ook altijd goed...

Ik was er vandaag eventjes

wilde scivation-whey maar had die niet liggen in zwolle

bastard!

voor niets helemaal daarheen afgereisd en dikke uur zitten zoeken:p

heb het net via internet besteld, lekker makkelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven