MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey leon

ik stuurde gistere een mailtje naar jullie omdat ik een alternatief zoek voor de isolaat perfection die ik nu gebruik. ik heb namelijk net ontdekt dat ik een koemelkallergie heb.

als antwoord kreeg ik ananbolic protein van applied nutriceuticals, maar hier zitten toch wel melkeiwitten in???

wat is volgens jou dan het beste alternatief?

Laatst bewerkt:
Wanneer krijgen jullie Psyllium Husk in poedervorm weer? Ik heb het nu even in pilvorm maar moet zo veel pillen slikken per dag, dat in poedervorm veel relaxter is.

We hopen deze midden deze week weer op voorraad te hebben.:)

Helaas nog niet te koop. Weten jullie er al wat meer van?

Ik zag zo net dat jullie (ik geloof) nieuwe voedingsvezels van Now Foods verkopen, namelijk Fiber-3 -Vezels : http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/now-foods/fiber-3

Is er nog een verschil met Psyllium Husk en Fiber-3.

Thanks! :D

Goed dat jullie COP hebben toegevoegd! :D heb besteld en vanaf volgende week testen. Ben benieuwd of een toevoeging is aan m'n supp stack.

2w4ftp5.png

Vandaar dus.........:rolleyes:

Hopelijk komtie morgen binnen, maar B&F kan er dus niks aan doen..ligt aan PostNl.

Ah vervelend! Sorry voor het ongemak! :)

Zouden jullie wellicht losse magnesium in het assortiment kunnen opnemen?

We hebben diverse producten met magnesium. Ook de vloeibare versie van Best Body Nutrition. :)

hey leon

ik stuurde gistere een mailtje naar jullie omdat ik een alternatief zoek voor de isolaat perfection die ik nu gebruik. ik heb namelijk net ontdekt dat ik een koemelkallergie heb.

als antwoord kreeg ik ananbolic protein van applied nutriceuticals, maar hier zitten toch wel melkeiwitten in???

Klopt, ik stuur je even p.m.

Wat betreft de juiste keuze. Dan zou ik in dit geval voor een Soja Eiwit gaan of anders 100% Instant Egg Protein.

Helaas nog niet te koop. Weten jullie er al wat meer van?

Ik zag zo net dat jullie (ik geloof) nieuwe voedingsvezels van Now Foods verkopen, namelijk Fiber-3 -Vezels : http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/now-foods/fiber-3

Is er nog een verschil met Psyllium Husk en Fiber-3.

Thanks! :D

Zal ik maandag even checken. We hebben net voor het weekend weer veel Now Foods binnen gekregen. Fiber-3 is ook een prima product inderdaad!

Goed dat jullie COP hebben toegevoegd! :D heb besteld en vanaf volgende week testen. Ben benieuwd of een toevoeging is aan m'n supp stack.

Dank je! Jullie vragen, wij draaien! :D

-Leon

B&F,
normaal pak ik altijd Whey Perfection en Pepto-Pro en creatine.
Kan ik de Whey vervangen door BCAA en EAA , dat tesamen dus ipv whey perfection.
En dan de Pepto-Pro vervangen door magnificent ?

S wat anders he.

Twee leuke nieuwtjes!
De Isolaat samples (variety dinges) is goed bevallen! Ik denk dat de volgende chocolade word. :) Ik heb nooit eerder een chocolade whey gehad, maar deze smaakte toch best wel lekker, vooral door de Brinta (doorgaans mijn ontbijt). Ik had natuurlijk twee chocolade samples, en de tweede is zo goed als helemaal opgedronken door mijn vriendin. :mad: Ik had de shaker even op het aanrecht laten staan om het schuim weg te laten trekken, en toen ik hem wou opdrinken trof ik mijn vriendin aan met de shaker in haar handen. ''Even een slokje geproefd, het zag er zo lekker uit!'' Dat slokje was ruim de helft van de shaker, dus ik heb maar een nieuwe shake gemaakt. Kortom, twee complimenten over de isolaat chocolade! Als ik die koop, moet ik de pot wel verstoppen ben ik bang. :mad::D

M'n vader is op zoek naar iets voor het wielrennen 'om het langer vol te houden'. Heb je iets aan te raden? Pre-wo als NoxiPro lijken me iets te heftig namelijk.

Idd liever geen oxide.

Dan liever deze:
http://www.nowfoods.com/Supplements...ls/Calcium-Magnesium-Pure-Powders/M002861.htm

Magnesium oxide heb je niet zoveel aan, het meeste poep je weer uit.
Dat is correct, deze zou goed zijn.

We hebben diverse producten met magnesium. Ook de vloeibare versie van Best Body Nutrition. :)
Heb ik gezien ja, alleen vrij prijzig vind ik. Bovendien geef ik de voorkeur aan een pil vorm. De rest van de calcium/magnesium combinaties die jullie verkopen bevatten allen de inferieure oxide vorm helaas, vandaar mijn verzoek.

heb net gezien dat jullie de protein block repen hebben ! echt top :D

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 16:50 ----------

Idd liever geen oxide.

Dat is correct, deze zou goed zijn.

Heb ik gezien ja, alleen vrij prijzig vind ik. Bovendien geef ik de voorkeur aan een pil vorm. De rest van de calcium/magnesium combinaties die jullie verkopen bevatten allen de inferieure oxide vorm helaas, vandaar mijn verzoek.
die van now foods zou idd goed zijn, zit hier eigenlijk ook wel op te wachten :rolleyes:

donderdag besteld, was er gister toevallig niet dus kwam die net binnen, heb ik alleen vital low carb drink in de kersensmaak, ik had multifruit besteld. maakt mij verder niet veel uit want kers is ook lekker ;p

Hoi,

Ik vroeg mij af of er een bepaalde "inname rusttijd" is nadat je maximize V2 hebt gebruikt? Hoe het bijvoorbeeld zit als je je volgende glas over 12 uur bijvoorbeeld neemt? moet je dan extra innemen of juist minder?

Hoi,

Ik vroeg mij af of er een bepaalde "inname rusttijd" is nadat je maximize V2 hebt gebruikt? Hoe het bijvoorbeeld zit als je je volgende glas over 12 uur bijvoorbeeld neemt? moet je dan extra innemen of juist minder?
maximize v2 enkel op traingsdagen 30-45 min voor de training nemen.
& op rustdagen gewone creatine monohydraat nemen

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 23:30 ----------

aja was ik vergeten
altijd evenveel innemen. niet minder..
maakt niet uit de tijd die er tussen zit.
als het de volgende dag is dan maakt dat niets uit hoor.

Ik zag bij de te kiezen kado's noxipro sachet staan, enkel bij het bestellen is dit nergens terug te vinden?
edit: is het ook nog mogelijk om te kiezen voor een 'gewone' shakebeker bij je bestelling ipv de shaker pro?

Laatst bewerkt:
De Noxi had ik ook nog wel een vraag over..
Zie ik op de site nu een nieuwe verpakking? Formule hetzelfde gebleven?

maximize v2 enkel op traingsdagen 30-45 min voor de training nemen.
& op rustdagen gewone creatine monohydraat nemen

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 23:30 ----------

aja was ik vergeten
altijd evenveel innemen. niet minder..
maakt niet uit de tijd die er tussen zit.
als het de volgende dag is dan maakt dat niets uit hoor.

ty, neem het af en toe weleens om een avondje buitenshuis wat energievoller over te komen i.p.v. dat ik half weg aant sukkelen ben. en neem het dan dus de dag erna voor de training nog eens.

En ik dacht misschien dat als je het ingenomen hebt, en je het binnen zoveel tijd weer neemt dat je er nog een beetje mee verzadigd ben, en dan dus een "kleinere" hoeveelheid nodig hebt.

hey leon

Er is nog wel een ander alternatief; Dymatize Elite Primal.
Kan je gewoon vinden op hun site; http://www.dymatize.nl/protein-/29-elite-primal.html
Ik heb het al eerder gevraagd of ze het bij B&F gaan verkopen maar tot op vandaag helaas niet. Tegenwoordig gebruik ik deze. Er zit trouwens ook creatine en bcaa's in.
Hopelijk gaan ze het nog eens bij B&F verkopen (Leon: HINT :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven