B&F,
normaal pak ik altijd Whey Perfection en Pepto-Pro en creatine.
Kan ik de Whey vervangen door BCAA en EAA , dat tesamen dus ipv whey perfection.
En dan de Pepto-Pro vervangen door magnificent ?
S wat anders he.
Het kan maar je moet wel rekening houden met de Kcal die je misloopt door Whey Perfection te vervangen.
Magnificent is altijd goed! 
Twee leuke nieuwtjes!
De Isolaat samples (variety dinges) is goed bevallen! Ik denk dat de volgende chocolade word.Ik heb nooit eerder een chocolade whey gehad, maar deze smaakte toch best wel lekker, vooral door de Brinta (doorgaans mijn ontbijt). Ik had natuurlijk twee chocolade samples, en de tweede is zo goed als helemaal opgedronken door mijn vriendin.
Ik had de shaker even op het aanrecht laten staan om het schuim weg te laten trekken, en toen ik hem wou opdrinken trof ik mijn vriendin aan met de shaker in haar handen. ''Even een slokje geproefd, het zag er zo lekker uit!'' Dat slokje was ruim de helft van de shaker, dus ik heb maar een nieuwe shake gemaakt. Kortom, twee complimenten over de isolaat chocolade! Als ik die koop, moet ik de pot wel verstoppen ben ik bang.
![]()
Hahaha, Top!
Vrouwen... 
M'n vader is op zoek naar iets voor het wielrennen 'om het langer vol te houden'. Heb je iets aan te raden? Pre-wo als NoxiPro lijken me iets te heftig namelijk.
Pre-Workout Power Pill of Hard!
NoxiPro kan ook, maar dan zou ik misschien eerst een halve dosering doen! 
heb net gezien dat jullie de protein block repen hebben ! echt top
---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 16:50 ----------
die van now foods zou idd goed zijn, zit hier eigenlijk ook wel op te wachten![]()
Ik ga ernaar kijken.

donderdag besteld, was er gister toevallig niet dus kwam die net binnen, heb ik alleen vital low carb drink in de kersensmaak, ik had multifruit besteld. maakt mij verder niet veel uit want kers is ook lekker ;p
Excuus! Ik maak het dan even extra goed bij je volgende bestelling!

Hoi,
Ik vroeg mij af of er een bepaalde "inname rusttijd" is nadat je maximize V2 hebt gebruikt? Hoe het bijvoorbeeld zit als je je volgende glas over 12 uur bijvoorbeeld neemt? moet je dan extra innemen of juist minder?
Nee hoor, geen probleem. Soms train ik in de avond en de volgende dag gelijk in de ochtend. Je kan een PreWorkout Booster gewoon nemen op de normale dosering.

De Noxi had ik ook nog wel een vraag over..
Zie ik op de site nu een nieuwe verpakking? Formule hetzelfde gebleven?
Zelfde formule.

Ik zag bij de te kiezen kado's noxipro sachet staan, enkel bij het bestellen is dit nergens terug te vinden?
edit: is het ook nog mogelijk om te kiezen voor een 'gewone' shakebeker bij je bestelling ipv de shaker pro?
Ja hoor, deze kan je ook kiezen. Vreemd van de NoxiPro. Ik ben vandaag vrij, maar bel anders even naar de zaak. Kunnen ze het zo checken voor je.

Er is nog wel een ander alternatief; Dymatize Elite Primal.
Kan je gewoon vinden op hun site; http://www.dymatize.nl/protein-/29-elite-primal.html
Ik heb het al eerder gevraagd of ze het bij B&F gaan verkopen maar tot op vandaag helaas niet. Tegenwoordig gebruik ik deze. Er zit trouwens ook creatine en bcaa's in.
Hopelijk gaan ze het nog eens bij B&F verkopen (Leon: HINT)
HINT!

Duidelijk! Ook dit product zal ik met Ilco bespreken van de week!

-Leon

Ik had de shaker even op het aanrecht laten staan om het schuim weg te laten trekken, en toen ik hem wou opdrinken trof ik mijn vriendin aan met de shaker in haar handen. ''Even een slokje geproefd, het zag er zo lekker uit!'' Dat slokje was ruim de helft van de shaker, dus ik heb maar een nieuwe shake gemaakt. Kortom, twee complimenten over de isolaat chocolade! Als ik die koop, moet ik de pot wel verstoppen ben ik bang.