Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F,

Komt jullie Bodybuilding Vitamin Pack weer in de schrappen.. Hij is al een tijd uitverkocht..

Klopt, het wordt tegenwoordig snel steeds drukker waardoor we de inkoop voor meerdere producten niet helemaal goed hadden ingeschat. Deze is vanaf begin Januari weer beschikbaar.:) Excuses, voor het ongemak!:cool:

Fiber-3 en GABA van Now Foods besteld. Het laatste product ben ik echt benieuwd naar. :)

Het viel me op gisteren dat ik van Now Foods vitamines, omega-3, voedingsvezels en GABA heb. Toevallig, want heb daar nooit echt op gelet. Alleen de whey is van een ander merk, B&F uiteraard.

Heb net Doctors Best vitamine D3 5000iu besteld, 1x per dag innemen neem ik aan?

Ik heb D3 1500IU van B&F, die moet je 1x per dag innemen in ieder geval. Aangezien jij de 5000IU hebt (1250%) lijkt me 1x per dag wel voldoende :)

Mijn stack bestaat alleen maar uit Now Foods (Adam, omega 3, voedingsvezels) en B&F huismerk (de rest), nog steeds tevreden! :D

Wat zijn de ideale omstandigheden om een pre-workout in te nemen?

Dus bv. een uur na het eten pre innemen en dan een half uur later sporten.

Ik merk namelijk dat de werking keer op keer verschil. Ik snap natuurlijk dat dit ook met andere factoren te maken heeft, zoals slaap, voedsel etc.

Maar zijn er bepaalde richtlijnen met betrekking tot inname?

En oh ja, ik heb t aan die maat doorgegeven dat t normaal is dat de pot halfvol is ;)

ps. bf wanneer gaat jullie nieuwe website online? Ik kan niet wachten op die nieuwe spaarsysteem.

Ik heb D3 1500IU van B&F, die moet je 1x per dag innemen in ieder geval. Aangezien jij de 5000IU hebt (1250%) lijkt me 1x per dag wel voldoende :)

Mijn stack bestaat alleen maar uit Now Foods (Adam, omega 3, voedingsvezels) en B&F huismerk (de rest), nog steeds tevreden! :D

Als je nog steeds tevreden bent van B&F...
Vind ik dat je profielfot een beetje ongepaste.
Dat is mijn bescheiden mening althans...

Toch vind ik het super dat je je kennis en ervaringen met de groep deelt.

Daniell.

Daniell.

Dit is toch wel het toppunt van mieren nken.

Groetjes, Dirk

Fiber-3 en GABA van Now Foods besteld. Het laatste product ben ik echt benieuwd naar. :)

Het viel me op gisteren dat ik van Now Foods vitamines, omega-3, voedingsvezels en GABA heb. Toevallig, want heb daar nooit echt op gelet. Alleen de whey is van een ander merk, B&F uiteraard.

Now is gewoon een goed merk met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding:)

B&F vitaminesSport & Vitaliteit ff besteld...gn we is teste! Meer info

Daniell.
Dat zullen vast wel meer mensen denken die mijn profielfoto zien, het is ook al een aardig oude foto. Kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen, mijn profielfoto voldoet aan alle forumregels. Mijn fysiek is in orde mede dankzij de producten van beide webwinkels. In mijn beginjaren bestelde ik vooral bij XXL, tegenwoordig bij B&F. Ik heb nog steeds een stuk of 15 XXL tanktops en draag die tegenwoordig ook nog steeds in de gym omdat ze gewoon lekker zitten. Ik heb ook eens een gratis tanktop van B&F gekregen bij een grote bestelling en die draag ik ook af en toe, maar om daar nou meteen grote aantallen van aan te schaffen terwijl ik al genoeg heb liggen van XXL gaat mij een beetje te ver. Daarnaast heb ik mijn B&F bidon al jaren bij mij tijdens het trainen (ook toen ik XXL producten gebruikte), en tegenwoordig zie ik de bidons steeds meer verschijnen in mijn gym (tientallen). Ik vind het helemaal geen probleem om met reclame rond te lopen, ook qua tanktops gaat het mij puur om de pasvorm en prijs kwaliteit verhouding, anders lag mijn kast wel vol met Gorilla Wear..

Op basis van een foto er Ajax perikelen van maken, kamp XXL of kamp B&F.. Daarnaast geef ik altijd eerlijke feedback op de producten die ik heb gebruikt, ook al is die negatief. Ik denk dat Ilco, Leon en de lezers dat meer waarderen dan slijmbal reacties :)

Leon zijn de titan repen gewoon uitverkocht?! :O :O :O HELP!

tot hoelaat zijn jullie open doordeweeks in Zwolle?

jouw avatar :p

tot hoelaat zijn jullie open doordeweeks in Zwolle?

Openingstijden in Zwolle en Amersfoort:
(Onze vestiging in Amersfoort is op maandag gesloten)
maandag 13:00 - 18:00
dinsdag 09:30 - 18:00
woensdag 09:30 - 18:00
donderdag 09:30 - 21:00 (koopavond)
vrijdag 09:30 - 18:00
zaterdag 09:30 - 17:00

Bron http://www.bodyenfitshop.nl/contact ;)

Now is gewoon een goed merk met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding:)
Yes, en een zeer uitgebreid assortiment. :)

Zonet een mooie bestelling gedaan,om de voorraad weer aan te vullen.
Ben benieuwd naar de werking van hard,noxipro ken ik ondertussen wel.
Ref 311669

MANNEN,

noxipro nam ik altijd 2 scoops. Op het potje van hard staat max 1 scoop dosering niet overschrijden.

Mag ik ook evt 2 scoops hard nemen? Wie heeft dit zelf al geprobeerd?

Graag snel een reactie. Het ijzer wacht op mij.

MANNEN,

noxipro nam ik altijd 2 scoops. Op het potje van hard staat max 1 scoop dosering niet overschrijden.

Mag ik ook evt 2 scoops hard nemen? Wie heeft dit zelf al geprobeerd?

Graag snel een reactie. Het ijzer wacht op mij.

Kan geen kwaad. Als je noxi 2 scoops neemt gaat dat met Hard! ook. :p. Anderhalve is mijn max dat ik genomen heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven