Kan geen kwaad. Als je noxi 2 scoops neemt gaat dat met Hard! ook.. Anderhalve is mijn max dat ik genomen heb.
hahahah, mij een beetje als proefkonijn gebruiken he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan geen kwaad. Als je noxi 2 scoops neemt gaat dat met Hard! ook.. Anderhalve is mijn max dat ik genomen heb.

hahahah, mij een beetje als proefkonijn gebruiken he![]()
. Geloof in het algemene topic erover.
.MANNEN,
noxipro nam ik altijd 2 scoops. Op het potje van hard staat max 1 scoop dosering niet overschrijden.
Mag ik ook evt 2 scoops hard nemen? Wie heeft dit zelf al geprobeerd?
Graag snel een reactie. Het ijzer wacht op mij.

En ik maar denken dat hard niet werkt.... Vandaag maar even de hoeveelheid gewogen die er in de scoop gaat, blijkt dus 2 gram te zijn!? Kortom verkeerde scoop in de pot! Morgen dus maar de aanbevolen hoeveelheid proberen!

5 schepjes!Ik neem er 4 en nog geen focus. Hard werkt bij mij SOFT.![]()

Ik neem er 4 en nog geen focus. Hard werkt bij mij SOFT.![]()
Bij hard weet ik het niet. (opgegeven
) Maar bij 3 schepjes noxi + 3 schepjes Jack3d gebeurt er in ieder geval niets.
Vrijdag verzonden en vandaag nog niet aangekomen.Is vrij normaal, morgen zul je het hebben.Edit: B&F "jullie" postbedrijf doet het de laatste tijd minder goedVrijdag verzonden en vandaag nog niet aangekomen.
Haha toch al paar x gelezen dat ze 2 scoops hard nemen hier.. Geloof in het algemene topic erover.
.
En ik maar denken dat hard niet werkt.... Vandaag maar even de hoeveelheid gewogen die er in de scoop gaat, blijkt dus 2 gram te zijn!? Kortom verkeerde scoop in de pot! Morgen dus maar de aanbevolen hoeveelheid proberen!
Ik ga dat morgen gelijk even checken voor je!
-Leon
Ik neem er 4 en nog geen focus. Hard werkt bij mij SOFT.![]()
Ik weet, ik kan ook zo'n hele pot leeg eten en er niets van merkenBij hard weet ik het niet. (opgegeven
Edit: B&F "jullie" postbedrijf doet het de laatste tijd minder goedVrijdag verzonden en vandaag nog niet aangekomen.

Bovenstaande probleem heb ik ook. 2 schepjes noxi, en ik ging als een tierelier. 2 schepjes hard, en ik faalde keihard!
haha, ik denk dat t inderdaad met het schepje te maken heeft. Ik vond het schepje al zo klein.
Woensdag 3/4 schepjes proberen, als het niet werkt gaat t de prullenbak in![]()

Zijn die nieuwe scoops in de whey perfection 50 gram?
Staat er wel op, zou wel mooi t*ring zooi zijn.
Whey perfection = 28gram?
Carbs = 50 gram
Whey lagere dichtheid dus evenveel ruimte minder gewicht.
Dat is hem zo te zien?

Vuilbak? Geef is hier die hap joenge
@ Body en Fitshop, zijn jullie van zin hier in België ook een winkel te openen?

Ik weet, ik kan ook zo'n hele pot leeg eten en er niets van merkenBij hard weet ik het niet. (opgegeven
Edit: B&F "jullie" postbedrijf doet het de laatste tijd minder goedVrijdag verzonden en vandaag nog niet aangekomen.

Net bestelling geplaatst 22:02, hopelijk gaat ie nog meegenomen worden.![]()

Zondag besteld, even opvolgen op de website...Edit: B&F "jullie" postbedrijf doet het de laatste tijd minder goedVrijdag verzonden en vandaag nog niet aangekomen.
Zondag besteld, even opvolgen op de website...
'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar' hopen dat ie vandaag nog aankomt?
Das het gekke...hij staat nu (09.51) nog altijd op sorteren...ach, no stress ik zie welKomt vandaag ook wel. Jou bestelling van zondag word 's maandags gesorteerd en dinsdag geleverd (als alles goed gaat).

Zondag besteld, even opvolgen op de website...
'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar' hopen dat ie vandaag nog aankomt?

Hoeveel is 1 nieuwe scoop whey perfection nou tot de rand afgestreken? Mijn keukenweegschaal zegt 35g, wijkt hij af? Want op verpakking staat dat deze nog altijd 28g is.
Das het gekke...hij staat nu (09.51) nog altijd op sorteren...ach, no stress ik zie wel
Edit: Ik heb dus NIETS gezegd, op 10 minuten tijd staat ie bij aflevering![]()