XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet toch opmerken :D

Gister 21.45 besteld, toen ik half 11 uit bed kwam vanmorgen lag het pakje al op het aanrecht :eek:

Moet toch toegeven dat dit de snelste pekketbezorging ooit is voor mij :D

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 11:10 ----------

Alleen zit er geen maatschepje in de pot van ''best body'' creatine mono :sad:

Oude scoop (cilinder vorm)

Is ook rond de 32 a 33 gram, geen enkele scoop was iig 28gr.

Wel erg grove marge, of ligt dat aan mij?
Dit is een verschil van 25%! (35-28)

Dat betekend dus dat elke pot whey perfection in het ergste geval 25% sneller op is dan zou moeten.

Laatst bewerkt:
Oude scoop (cilinder vorm)

Is ook rond de 32 a 33 gram, geen enkele scoop was iig 28gr.

Wel erg grove marge, of ligt dat aan mij?
Dit is een verschil van 25%! (35-28)

Dat betekend dus dat elke pot whey perfection in het ergste geval 25% sneller op is dan zou moeten.

Beide scoops bekeken: 1 staat op 70 cc andere 70 ml (is hetzelfde), met beide meerdere malen whey gewogen: oude scoop 28 á 29 gr. ; nieuwe scoop 29 á 30 gr., dus nagenoeg gelijke inhoud (verschil ligt aan hoe los het poeder is). :D

Bijn de gene hierboven en bij mij was het 35gr, kans op meet fout bij allebij tegelijkertijd is klein.

Ik ga het vanmiddag nog eens nawegen.

Ik doe vanaf nu gewoon klein beetje per scoop eruit schudden, problem solved , maar voor m'n gevoel gingen de whey potten wel sneller leeg dus vandaar dat ik eens ging kijken hoeveel 1 scoop nou precies was :p kan ook tussen m'n oren zitten maar vanaf nu gewoon iets kleinere scoops

Hangt er ook van af hoeveel je in een scoop doet. Scoop met los poeder weegt nog steeds minder dan als je het volstampt tot er niets meer bijkan.

Hier ook 35 gram.

Oude scoop is 7gr.
42-7=35gr

Heel erg jammer dit, met oude scoop heb ik al genoeg potten mee gebruikt.
Zal zo nog paar proberen. zal vanavond eens nieuwe scoop wegen

We wegen het hier na op een volgens mij toch zeer accurate weegschaal en komen op een afgestreken maatschep echt niet verder als 30 gram. Dat is helemaal correct dus.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 11:51 ----------

Moet toch opmerken :D

Gister 21.45 besteld, toen ik half 11 uit bed kwam vanmorgen lag het pakje al op het aanrecht :eek:

Moet toch toegeven dat dit de snelste pekketbezorging ooit is voor mij :D

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 11:10 ----------

Alleen zit er geen maatschepje in de pot van ''best body'' creatine mono :sad:

We zijn pijlsnel! Dank je, voro de bestelling!

Best Body:
Dat wist ik ook niet. lastig idd:cool:

pff 7 gram te veel... ben erg teleurgesteld

Bestelling net binnen gekregen.:D

Ik heb gelijk ook even gewogen met een scoop whey perfection. Ook hier ruim boven de 30 gram per scoop.

Maar ik weeg altijd alle nieuwe supplementen voor een week af zodat ik zeker weet dat het goed gaat. Na een week weet ik wel hoeveel er in een scoop zit.;)

hey b&f ik heb mijn bestellingen van woensdag nog niet binnen zou je dit mss even na kunnen trekken?
dit zijn de ref. nummers

309478
309200

duurt langer dan anders dus mss iets misgegaan?
mvg annootjen!!

(o.a.) Tweemaal Soja isolaat besteld bij B&F, een zeer snelle levering. Echter zat er bij geen van beiden een maatschepje.. Hoort dit bij deze pot? Is vrij vervelend. Tevens bij de laatste levering vandaag heb ik het 1e 'kado' ook niet mogen ontvangen...

Ook is een mail die ik een paar dagen geleden gestuurd had, omtrent productinfo, onbeantwoord gebleven. Gaat iets goed mis met de service als je het mij vraagt.

Verder nog een vraag over het 'superduo' Magnificent en TMS: zijn deze lactose vrij? Zo ja, dan ga ik deze waarschijnlijk ook nog bestellen en maar hopen dat de service wat beter gaat.

mvg thomas

Bestelling net binnen gekregen.:D

Ik heb gelijk ook even gewogen met een scoop whey perfection. Ook hier ruim boven de 30 gram per scoop.

Maar ik weeg altijd alle nieuwe supplementen voor een week af zodat ik zeker weet dat het goed gaat. Na een week weet ik wel hoeveel er in een scoop zit.;)

Als je een scoop afstrijkt dan komen wij op 28-30 gram. Dit zijn ook standaard scoops voor in de eiwitten van 70cc. Die inhoud gebruikt echt elk merk.:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 14:41 ----------

hey b&f ik heb mijn bestellingen van woensdag nog niet binnen zou je dit mss even na kunnen trekken?
dit zijn de ref. nummers

309478
309200

duurt langer dan anders dus mss iets misgegaan?
mvg annootjen!!

Ik ga het even checken voor je. Je had vooruitbetaling gekozen? :)

(o.a.) Tweemaal Soja isolaat besteld bij B&F, een zeer snelle levering. Echter zat er bij geen van beiden een maatschepje.. Hoort dit bij deze pot? Is vrij vervelend. Tevens bij de laatste levering vandaag heb ik het 1e 'kado' ook niet mogen ontvangen...

Ook is een mail die ik een paar dagen geleden gestuurd had, omtrent productinfo, onbeantwoord gebleven. Gaat iets goed mis met de service als je het mij vraagt.

Verder nog een vraag over het 'superduo' Magnificent en TMS: zijn deze lactose vrij? Zo ja, dan ga ik deze waarschijnlijk ook nog bestellen en maar hopen dat de service wat beter gaat.

mvg thomas

De Soja eiwit scoop zal denk ik gewoon onderin de pot zitten. :)
Je eerste kado kan ik gewoon even nasturen. Wat is je ref nummer? :)

Mijn persoonlijke e-mail is Leon@. Je bericht kan eventueel niet zijn aangekomen of ons antwoord is in je junk e-mail gekomen. Wij antwoorden namelijk binnen 90% binnen 24 uur. Magnificent bevat wel een klein beetje lactose.

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 14:43 ----------

We zijn er meebezig en aan het bespreken met de leverancier op dit moment. :)

Laatst bewerkt:
Beetje BB weegt alles na :D
Whey weeg ik ook na soms wil een maaltijd met 30gr of 40 gr dus 1 scoop zeg mij niks.

De scoop in Hard! weegt inderdaad te weinig. 3.4 gram terwijl het 6 gram zal moeten zijn. We hebben de producent hiervan op de hoogte gestelt. Zij gaan hier direct een oplossing voor zoeken. Dit zal lopen via de scoop producent in de US. Voor nu dan inderdaad even 1.5-2 scoops aanhouden. Bij de volgende batch zitten dan weer de correcte scoops. Excuses heren!!! Wij zijn er ook niet blij mee en gaan het direct oplossen:cool::)

De scoop in Hard! weegt inderdaad te weinig. 3.4 gram terwijl het 6 gram zal moeten zijn. We hebben de producent hiervan op de hoogte gestelt. Zij gaan hier direct een oplossing voor zoeken. Dit zal lopen via de scoop producent in de US. Voor nu dan inderdaad even 1.5-2 scoops aanhouden. Bij de volgende batch zitten dan weer de correcte scoops. Excuses heren!!! Wij zijn er ook niet blij mee en gaan het direct oplossen:cool::)

Dit is eigenlijk wel positief voor het supplement. :D. Ik en wrs nog anderen merken de werking dan al duidelijk met een halve scoop. :p. Dus met een volle scoop gaat het nog harder zijn :lifter:

• Like
Waarderingen: B&F
Hey B&F,

Alles is weer binnengekomen, bedankt voor de snelle service!
Die orbytape is trouwens wel een leuk hebben dingetje :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven