Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is eigenlijk wel positief voor het supplement. :D. Ik en wrs nog anderen merken de werking dan al duidelijk met een halve scoop. :p. Dus met een volle scoop gaat het nog harder zijn :lifter:

Met een volle dosering van 6 gram (1 scoop is nu 3.4 gram) dus 1.5-2 scoops zal de werking denk ik iedere pre-workout voorbij gaan.:) Met de huidige scoop gaan er dus 70 scoops uit een verpakking.:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 15:02 ----------

Hey B&F,

Alles is weer binnengekomen, bedankt voor de snelle service!
Die orbytape is trouwens wel een leuk hebben dingetje :-)

Dank je, voor de complimenten en de bestelling!!:)

idd ik heb vooruitbetaling gedaan ik heb nu de ene bestelling binnen gehad met dextrose in maar de andere cellmass met ursobolic heb ik een paar uur later besteld en deze blijft achter..
alvast bedankt e
mvg jens

Maatschepjes zitten er voor 100% niet in: eerste pot is al leeg (niks aangetroffen), vervolgens de pot die ik vandaag ontvangen in de oude pot overgeschept en ook hier geen maatschepje in aangetroffen.

Referentienummer van mn bestelling was 311935.

Heb jullie ook andere complete post workout supps incl. creatine zonder lactose ipv magnificent. Of kan ik beter zelf iets samenstellen?

mvg thomas

Maatschepjes zitten er voor 100% niet in: eerste pot is al leeg (niks aangetroffen), vervolgens de pot die ik vandaag ontvangen in de oude pot overgeschept en ook hier geen maatschepje in aangetroffen.

Referentienummer van mn bestelling was 311935.

Heb jullie ook andere complete post workout supps incl. creatine zonder lactose ipv magnificent. Of kan ik beter zelf iets samenstellen?

mvg thomas

Dan ga ik dat even checken hier. Dan kan je het beste de Total Muscle Solution nemen. :)

Ik zal je kado even nasturen + extra's. Stuur je nog even je mail door als je wilt? :)

-Leon

Ik heb een PM verstuurd vanochtend zou je die even kunnen beantwoorden ?

Mijn 4 kilo whey pot weer in goede orde ontvangen. :) Thanks. Ik heb nu zo'n 10 kilo whey in voorraad. :D Maar ja, als je 5 shakes per dag drinkt gaat 't best hard. ;)

Beetje BB weegt alles na :D
Whey weeg ik ook na soms wil een maaltijd met 30gr of 40 gr dus 1 scoop zeg mij niks.
idd, ik zet gewoon mn shakes op de weegschaal en
doe er whey in tot die op 30-40 gram staat. veel handiger
dan die scoops ;)

Onze weegschaal zal ongetwijfeld niet 100% accuraat zijn, maar als 3 verschillende members hetzelfde wegen is de kans op 3x een defecte weegschaal nihiel.

Zal mss zijn dat je inderdaad eerst moet schudden wil je 28 gram krijgen met 1 scoop.
Maar vind dat een klein beetje bullshit, niemand schudt hun pot whey perfection elke keer voordat ze een scoop eruit halen.
Ik weet iig nu dat een scoop 35gram is, en zal dat dan ook aanhouden.

Mag hopen dat je niet serieus bent, vooral met die stats :o

Het ligt er net aan hoe je het bekijkt. 4 maanden terug stond ik op 26% a 27% bodyfat, en zit al ruim een maand op de 10%. Wil nu spieren opbouwen maar dat wordt wat lastig omdat ik last van beide ellebogen heb. Hard trainen zit er momenteel niet in, ik zit nu in de 'opbouwfase' en de gewichten gaan rustig omhoog. Hopelijk over een paar maanden kan ik met ijzer gaan smijten. ;)

Iedereen heeft andere goals, en die van mij is een laag vetpercentage en die te behouden, dat is mijn main goal op dit moment. Daarnaast wil ik natuurlijk spieren opbouwen.

Geduld is een schone zaak en de spieren (kg's) komen met de tijd. So no worries! :D

Het ligt er net aan hoe je het bekijkt. 4 maanden terug stond ik op 26% a 27% bodyfat, en zit al ruim een maand op de 10%. Wil nu spieren opbouwen maar dat wordt wat lastig omdat ik last van beide ellebogen heb. Hard trainen zit er momenteel niet in, ik zit nu in de 'opbouwfase' en de gewichten gaan rustig omhoog. Hopelijk over een paar maanden kan ik met ijzer gaan smijten. ;)

Iedereen heeft andere goals, en die van mij is een laag vetpercentage en die te behouden, dat is mijn main goal op dit moment. Daarnaast wil ik natuurlijk spieren opbouwen.

Geduld is een schone zaak en de spieren (kg's) komen met de tijd. So no worries! :D

Wou net zeggen. Keep up the good work! :thumbs:

-Leon

Maakt niet uit hoe je het bekijkt desnoods ben je zwanger.
5 shakes per dag is (onnodig) veel. Buiten dat is >100gram per dag ook nog eens schadelijk.

Zie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eiwitpoeder-veilig-50-100-gram-per-dag-291769/

Wel gezond die 140gram per dag :rolleyes:

Maakt niet uit hoe je het bekijkt desnoods ben je zwanger.
5 shakes per dag is (onnodig) veel. Buiten dat is >100gram per dag ook nog eens schadelijk.

Zie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eiwitpoeder-veilig-50-100-gram-per-dag-291769/

Wel gezond die 140gram per dag :rolleyes:

Volgens mij gaat bijna iedere BB hier overheen.
bij het opstaan, shake voor het trainen, na het trainen en voor het slapen gaan. Dan nog de mensen die een maaltijd vervangen :rolleyes:

Volgens mij gaat bijna iedere BB hier overheen.
bij het opstaan, shake voor het trainen, na het trainen en voor het slapen gaan. Dan nog de mensen die een maaltijd vervangen :rolleyes:

Volgens mij gaat bijna iedere serieuze BB hier niet overheen.

Variatie is de key. Shake bij ontbijt en voor het trainen = 56 gram.
Als je dan nog een shake na het trainen wilt kom je ook nog uit op 84gram.
Dat is nog steeds 56gram minder dan de gene hierboven.

Kwark neem je voor het slapen, oftewel nogmaals variatie.

Ello B&F, normaal gesproken train ik op 2.1/2 scoops jack3d, zou ik ook dat aantal bij HARD! aanhouden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven