AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling niet aangekomen :( 'Zending vertraagd door omstandigheden'. balen!

Gister een emmer Lean Gain besteld. Ik heb em net binnen gekregen ondanks dat de track and trace tot laat in de middag op "verzending niet gevonden"stond. Prima service zoals altijd.
Ik moet zeggen dat de vanille een wat aparte smaak heeft ten opzichte van de whey en micellar. Maar dit is goed te doen. Op trainingsdagen komt ik wel eens tijd te kort om even een nasi maaltijd weg te werken, dit moet een uitstekende vervanger zijn.

Gister een emmer Lean Gain besteld. Ik heb em net binnen gekregen ondanks dat de track and trace tot laat in de middag op "verzending niet gevonden"stond. Prima service zoals altijd.
Ik moet zeggen dat de vanille een wat aparte smaak heeft ten opzichte van de whey en micellar. Maar dit is goed te doen. Op trainingsdagen komt ik wel eens tijd te kort om even een nasi maaltijd weg te werken, dit moet een uitstekende vervanger zijn.

Een topvervanger zelfs! Hoogwaardige eiwitten en complexe koolhydraten. :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

We versturen met Postnl een beter psotbedrijf is er momenteel niet. Ik ga ervan uit dat de post het vandaag netjes bij je komt aanbieden. Hou mij maar op de hoogte:)

Ik weet echt niet wat ze allemaal met mijn pakketje aan het doen zijn, maar dat is vandaag nog niet aangekomen. Morgen zal het er wel zijn zeker:)

Als jullie willen kan ik de track n trace nog een keer checken voor je? :)

-Leon

De scoop in Hard! weegt inderdaad te weinig. 3.4 gram terwijl het 6 gram zal moeten zijn. We hebben de producent hiervan op de hoogte gestelt. Zij gaan hier direct een oplossing voor zoeken. Dit zal lopen via de scoop producent in de US. Voor nu dan inderdaad even 1.5-2 scoops aanhouden. Bij de volgende batch zitten dan weer de correcte scoops. Excuses heren!!! Wij zijn er ook niet blij mee en gaan het direct oplossen:cool::)

Hey Leon,

bedankt voor je reply.

Bij noxipro nam ik normaal gesproken 2 scoops. Dit is: 6,66x2= ~13,3

Ik zou dus circa 4 scheppen hard! aan moeten houden.

Dit verklaart waarom ik er laatst niets van voelde. Toen had ik namelijk 2 scheppen gebruikt. Ik zal vanavond 4 scheppen proberen.

We zullen zien hoe het uitpakt :p

Trouwens Leon, hoe komt het dat al jullie producten zo lekker zijn? Echt bizar man. Whey perfection, isolate perfection, cassein perfection, oat meal, hard!.

Ik heb al een groot gedeelte van jullie assortiment geprobeerd. Goede smaak altijd! Top!
Over 10 jaar staan jullie aan de internationale top!
:D

Als jullie willen kan ik de track n trace nog een keer checken voor je? :)

-Leon
3SZRHH9371500 Track n Trace nr.
Ref nr. 311280

Denk dat het vandaag wel goedkomt, maar op de site van PostNL staat letterlijk
13.12.2011: Zending vertraagd door omstandigheden
Hij staat in status bij PostNL distributie.

Gisteren bestelling 311991 ontvangen.

Jullie mogen wel wat beter inpakken zeg, mn schoonmoeder had de doos op de grond gezet, ik pak hem op en loop naar de auto flikkert zo de hele onderkant uit de doos, alles op straat! Gelukkig niks kapot gegaan maar lijkt me wel handig hier op te letten.
De bovenkant van de doos was flink dicht getaped en over de onderkant zat maar 1 tapeje.

Zaterdag en vandaag hebben ze gewoon voor een of andere reden stil gelegen.

Hier is alvast mijn ref: 310642

Deze komt vandaag binnen. :) Excuus voor dit ongemak. Stuur je ff p.m. :)

Hey Leon,

bedankt voor je reply.

Bij noxipro nam ik normaal gesproken 2 scoops. Dit is: 6,66x2= ~13,3

Ik zou dus circa 4 scheppen hard! aan moeten houden.

Dit verklaart waarom ik er laatst niets van voelde. Toen had ik namelijk 2 scheppen gebruikt. Ik zal vanavond 4 scheppen proberen.

We zullen zien hoe het uitpakt :p

Trouwens Leon, hoe komt het dat al jullie producten zo lekker zijn? Echt bizar man. Whey perfection, isolate perfection, cassein perfection, oat meal, hard!.

Ik heb al een groot gedeelte van jullie assortiment geprobeerd. Goede smaak altijd! Top!
Over 10 jaar staan jullie aan de internationale top!
:D

Dank je! Wat een topcomplimenten! :D

De juiste smaak? Haha, heeeeel veel testen! :D Elke nieuwe smaak testen we hier op de zaak.

Het is gewoon perfectioneren en alleen maar het allerbeste willen voor de klant. :thumbs:

3SZRHH9371500 Track n Trace nr.
Ref nr. 311280

Denk dat het vandaag wel goedkomt, maar op de site van PostNL staat letterlijk
13.12.2011: Zending vertraagd door omstandigheden
Hij staat in status bij PostNL distributie.

Klopt, ik zie hetzelfde. Verwacht dat deze vandaag in de afleverroute komt. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 08:34 ----------

Gisteren bestelling 311991 ontvangen.

Jullie mogen wel wat beter inpakken zeg, mn schoonmoeder had de doos op de grond gezet, ik pak hem op en loop naar de auto flikkert zo de hele onderkant uit de doos, alles op straat! Gelukkig niks kapot gegaan maar lijkt me wel handig hier op te letten.
De bovenkant van de doos was flink dicht getaped en over de onderkant zat maar 1 tapeje.

Oeps, ga het direct doorgeven! :eek:

-Leon

Hoe zit het met Magic EAA, is deze uit het assortiment?
En zo ja, wat is een goed alternatief?

Blijkbaar is XXL al bezig met "december-aanbiedingen". Kijk al uit naar die van jullie vrijdag :D Ik hoop op de isolaat, maar vrees dat de marge al te laag is om dat te realiseren :(

Blijkbaar is XXL al bezig met "december-aanbiedingen". Kijk al uit naar die van jullie vrijdag :D Ik hoop op de isolaat, maar vrees dat de marge al te laag is om dat te realiseren :(

Marge op Hard! zal wellicht ook al te laag zijn zeker?
Ben van plan om een paar vrienden een leuk kerstcadeau te geven ;). Bestelling volgt dus...

Altijd bij jullie :D Dan ga ik de size-on eens meebestellen, ziet er een degelijk product uit! Zelf ervaring mee Leon? Ik veronderstel dat jij Berry blast verkiest :p

Haha, is het zo duidelijk? :D Ik heb het vroeger een keer in combinatie met de oude SuperPump genomen. Smaken weet ik niet meer precies, maar was een prima stack! :)

Marge op Hard! zal wellicht ook al te laag zijn zeker?
Ben van plan om een paar vrienden een leuk kerstcadeau te geven ;). Bestelling volgt dus...

We zijn er nog meebezig, maar zal wel rond de kersttijd komen. :)

-Leon

Meh... Ik had maandag wat besteld.
Gisteren stond er bij de track and trace "in afleverroute". Nu staat er "Zending vertraagd door omstandigheden".

Kan ik het nog vandaag verwachten?

Niet jullie schuld natuurlijk, maar de post vraagt geld voor een belletje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven