- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meh... Ik had maandag wat besteld.
Gisteren stond er bij de track and trace "in afleverroute". Nu staat er "Zending vertraagd door omstandigheden".
Kan ik het nog vandaag verwachten?
Niet jullie schuld natuurlijk, maar de post vraagt geld voor een belletje.

Wanneer krijgen jullie Psyllium Husk poeder binnen ?

Komt de PAM spray binnenkort weer binnen? Vandaag bv?

Meh... Ik had maandag wat besteld.
Gisteren stond er bij de track and trace "in afleverroute". Nu staat er "Zending vertraagd door omstandigheden".
Kan ik het nog vandaag verwachten?
Niet jullie schuld natuurlijk, maar de post vraagt geld voor een belletje.

Megajay, ik had hetzelfde, niet met B&F maar met ander pakketje. Postnl is retedruk en ze hebben een verzameling prutsers ingezet om de achterstand te verhelpen. Het wil helaas nog niet vlotten blijkbaar. Ik weet niet of je twittert maar anders kan je ook altijd navragen bij @postnlwebcare. heb je niet direct antwoord maar het is wel gratis
Wat betreft Body&Fit wilde ik alleen even complimenten geven. Had bestelling gedaan. oa ON creatine. Waarschijnlijk was die er niet en nu heb ik de crea Mh van Universal gekregen. Dat is uiteraard ook goed. Dus bij deze een bedankje voor het meedenken en de goede service uiteraard
Super... Dan blijf ik lekker thuis.
Weeral een dikke plus voor body en fitshop!
@ jm1981: Dank je voor de twittertip!

Gisteravond weer een pot Whey perfection besteld, zojuist binnen gekregen. Daarnaast vroeg ik om wat samples en jullie hebben mij zeker niet teleurgesteld.
Weer topservice van B&F, bedankt!

Tipje voor de mensen hier.. Hard! in combinatie met Hemavol is gewoon te gek voor woorden,ongelooflijke pomp en zit zelfs soms thuis nog met krampen erna haha
Waren de samples nog ergens goed voor!
Het pakketje is aangekomen.
De verpakking van hard is heel geslaagd. Ik erger me dikwijls rot aan die lelijke labels en slechte lettertypes!
Nu maar ff wachten tot de volgende bestelling!![]()

Nou krijg ik het helemaal...zit dus te wachten op dat pakketje dat zondag besteld is...tot op heden nog niets gezien...(denk dat het vandaag ook niet meer gaat aankome, is toch al redelijk laat voor zo'n dienst om te leveren).
Ik ga kijken op hun website naar 'Mijn pakket' (hier kan je je code ingeven en dan staat er een gedetailleerde status bij) Nu staat hier als bezorgdatum donderdag 15/12?
Zeker niet slecht bedoelt naar B&F want jullie kunnen hier absoluut niets aan doen...maar ze lopen precies serieus achter...iets wat ik zeker niet erg vind, maar ze zouden dan wel iets mogen laten weten...
van de laatste 3 bestellingen 1keer verkeerde smaak en 1 keer iets anders gekregen gelukkig bevallen de smaken me wel
mvg annootjen!!

In het verleden dan wel wat probleempjes gehad but that's it, en nu wetende dat het veel erger had gekund.
Niet eens zo lang geleden had ik ergens iets besteld en selectvracht zou het leveren. Dat was een RAMP en doe het never nooit meer. Om de simpele reden dat ze 1. standaard niet op tijd leveren. 2. ze geven dan als excuus dat je niet thuis bent. 3. komen op een niet afgesproken en een ongelegen dag en tja, ik ben dan niet thuis. 4. ze maken vervolgens een afspraak die ze vervolgens niet nakomen en zit je weer voor niks thuis. 5. ik flink balen, en ze komen wanneer ze zelf zin hebben. 6. na weer flink balen en een hoop geduld toch het pakketje gehad, yoepie.
Heb nog het 'geluk' dat mijn pakketje nog goed is aangekomen, pakketjes verdwijnen daar nogal snel. Het was een levenservaring en een wijze les! 

Het is inderdaad moeizaam deze week bij de PostNL. Hoor het inderdaad overal voorbij komen. Sorry voor dit ongemak.![]()
-Leon

Ik ben toch wel heel blij met PostNL.In het verleden dan wel wat probleempjes gehad but that's it, en nu wetende dat het veel erger had gekund.
Niet eens zo lang geleden had ik ergens iets besteld en selectvracht zou het leveren. Dat was een RAMP en doe het never nooit meer. Om de simpele reden dat ze 1. standaard niet op tijd leveren. 2. ze geven dan als excuus dat je niet thuis bent. 3. komen op een niet afgesproken en een ongelegen dag en tja, ik ben dan niet thuis. 4. ze maken vervolgens een afspraak die ze vervolgens niet nakomen en zit je weer voor niks thuis. 5. ik flink balen, en ze komen wanneer ze zelf zin hebben. 6. na weer flink balen en een hoop geduld toch het pakketje gehad, yoepie.
Heb nog het 'geluk' dat mijn pakketje nog goed is aangekomen, pakketjes verdwijnen daar nogal snel. Het was een levenservaring en een wijze les!
Is zelfs op TROS Radar geweest, zo erg is het met selechtvracht gesteld.
Anyways, I love PostNL en ga nu mijn pakketje ophalen.![]()
Wat je aangeeft klopt wel. Wij klagen ook wel eens/regelmatig
over Postnl maar ze zijn zoveeeeel beter als de rest inderdaad. Wat dat betreft verdienen ze misschien zo af en toe best een compliment!
Mischien dat rembours sneller gaat.
Maandag heb ik me bestelling gedaan, dinsdag in huis.
En wat een megaemmer is die 4,540KG whey Perfection.
Lijkt wel een emmer witsel man.
Zometeen dan maar Hard bestellen, hoor er de zelfde berichten van als toen van Noxipro.
Dank je ,voor de bestelling weer

Damn net getraind op de volle dosering Hard! en was een knallende training.. Veel energie voelde nu ook wat tintelingen van de beta alanine. De pomp was keihard.
.
Onze 8 weken voorraad was binnen 2 weken schoon op
We hebben net gelukkig weer een enorme hoeveelheid binnen voor de drukte tijdens de feestdagen