XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel, Matijaz! Top om te horen dat de combinatie bevalt! :D Waren de samples nog ergens goed voor! :)
-Leon
Ik maak er volop gebruik van :D
Net trg van borst/triceps, ik kon nietmeer dan 2oefeningen doen triceps de 3de oefening kreeg ik gwn nietmeer afgewerkt omdat men triceps al zo vol zat haha :D echt gek lijkt wel of men arm dubbel zo groot is

Damn net getraind op de volle dosering Hard! en was een knallende training. :D. Veel energie voelde nu ook wat tintelingen van de beta alanine. De pomp was keihard. :D.
Heb je nog steeds tintelingen van Beta-alanine? Ik neem het nu ong een jaar en zelfs na even te stoppen met beta (14 dagen ong) krijg ik zelfs van 5g+ geen tintelingen meer :p

Komt er bij jullie ook extra kassakorting op Animal Omega?

bij XXL is het wel

Ik maak er volop gebruik van :D
Net trg van borst/triceps, ik kon nietmeer dan 2oefeningen doen triceps de 3de oefening kreeg ik gwn nietmeer afgewerkt omdat men triceps al zo vol zat haha :D echt gek lijkt wel of men arm dubbel zo groot is

Dubbel zo groot ? Dat is wel heel veel! :D

Komt er bij jullie ook extra kassakorting op Animal Omega?

bij XXL is het wel

Ilco is er nog meebezig. Maar zal hem jouw imput doorgeven. :)

-Leon

Beste B&F zijn er alweer Titan Repen binnen? Niet op de site en zijn wel wat prijzig maar wel volgens mijn de lekkerste en beste repen! IK WIL COOKIES EN CREAM REPEN VAN TITAN :P

De getrainde spier dan he haha :D En zo groot ben ik nietmeer hoor :p Vooral biceps en triceps krijg ik vette pomp in, en het leukste van alles aan Hard! is dat ik geen onaangename crash achteraf krijg..

Je dat blijft echt een mega voordeel van Hard! Geen crash is toch erg belangrijk voor de klant en ben blij dat we daar met de Hard! geen problemen mee hebben! :)

Beste B&F zijn er alweer Titan Repen binnen? Niet op de site en zijn wel wat prijzig maar wel volgens mijn de lekkerste en beste repen! IK WIL COOKIES EN CREAM REPEN VAN TITAN :P

Nou, ik zal je wat vertellen. Ik zou even wachten tot morgen, want dan kom ik toch met een zeer scherpe aanbieding. ;) Zijn dan wel niet de Titanbars, maar wel een ander toppertje. ;)

-Leon

Je dat blijft echt een mega voordeel van Hard! Geen crash is toch erg belangrijk voor de klant en ben blij dat we daar met de Hard! geen problemen mee hebben! :)

Nou, ik zal je wat vertellen. Ik zou even wachten tot morgen, want dan kom ik toch met een zeer scherpe aanbieding. ;) Zijn dan wel niet de Titanbars, maar wel een ander toppertje. ;)

-Leon

Nu maak je ons toch wel nieuwsgierig hoor Leon. :p. Die weekaanbiedingen zijn altijd leuk om naar uit te kijken. :D

Haha, leon heeft duidelijk de meeste swag van de 2 :D

-Leon

Hey Leon,

mag je wel aangeven of er bars in de aanbieding komen? ik wilde deze namelijk vandaag kopen.

waarom mag dat niet? :p
Alleen maar beter voor jou toch!

Geef me nog even een kwartiertje, dan is hij weer op de zaak. Oh, het is wel een lekkere stunt hoor! oh oh. :D

:x :D

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 13:08 ----------

Hey Leon,

mag je wel aangeven of er bars in de aanbieding komen? ik wilde deze namelijk vandaag kopen.

Wel bars, ja! :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven