AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar sta je dan met je voor 22.00 besteld, volgende dag in huis

Laatste 6 bestellingen zijn bij mij allemaal niet de volgende werkdag geleverd ;) Bijna altijd 2 dagen, keertje 4 zelfs (weekend niet meegerekend). En nu laatst weer 2 werkdagen. TNT Post is schijnbaar niet zo snel in deze buurt.

Daar sta je dan met je voor 22.00 besteld, volgende dag in huis

Laatste 6 bestellingen zijn bij mij allemaal niet de volgende werkdag geleverd ;) Bijna altijd 2 dagen, keertje 4 zelfs (weekend niet meegerekend). En nu laatst weer 2 werkdagen. TNT Post is schijnbaar niet zo snel in deze buurt.

Jullie hebben gelijk inderdaad. Excuus hiervoor. :) De PostNL is wat trager deze dagen. Ik hing gister al de hele dag aan de klantenservice en het heeft blijkbaar te maken met de feestdagen.

-Leon

Bah! wat is afterpay een WALGELIJK bedrijf! Bij een bestelling had ik wat problemen met Ideal dus maar automatische afschrijving gekozen.. In de veronderstelling dat het gewoon afgeschreven was blijkt dat niet zo te zijn! Vervolgens krijg ik een maand later een brief dat ik maar even 7,50 extra moet bijbetalen.. Ik heb niet eens een reminder, belletje, mail of wat dan ook gekregen.. :@ Voortaan bestel ik maar niet meer als Ideal loopt te ****en.

Syntha-6 bars (12x) komen morgen in de aanbieding voor van 24,90 voor 14,90!

:D

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:26 ----------

Bah! wat is afterpay een WALGELIJK bedrijf! Bij een bestelling had ik wat problemen met Ideal dus maar automatische afschrijving gekozen.. In de veronderstelling dat het gewoon afgeschreven was blijkt dat niet zo te zijn! Vervolgens krijg ik een maand later een brief dat ik maar even 7,50 extra moet bijbetalen.. Ik heb niet eens een reminder, belletje, mail of wat dan ook gekregen.. :@ Voortaan bestel ik maar niet meer als Ideal loopt te ****en.

Maar voor zover ik weet kan je alleen een extra brief krijgen als je te laat bent met de acceptgiro te betalen of geen geld op je rekening had om de incasso uit te voeren. :) Was je wel op tijd met de betaling?

-Leon

Syntha-6 bars (12x) komen morgen in de aanbieding voor van 24,90 voor 14,90!

:D

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:26 ----------

Maar voor zover ik weet kan je alleen een extra brief krijgen als je te laat bent met de acceptgiro te betalen of geen geld op je rekening had om de incasso uit te voeren. :) Was je wel op tijd met de betaling?

-Leon

SOLD!!!!!!

Morgen een bestelling plaatsen.

Nice actie B en F!

Body En Fitshop;6364929 [COLOR=silver zei:
---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:26 ----------[/COLOR]

-Leon

Ik had dus geen acceptgiro, die krijg je niet bij automatische incasso. Er stond meer dan genoeg geld op mijn rekening dus dat zou het probleem niet kunnen zijn.

In de brief staat letterlijk "Onlangs hebben wij tevergeefs geprobeerd onderstaand bedrag af te schrijven van uw rekening"

Waarom krijg ik niet eerder de kans om het over te schrijven ipv direct een boete van 7,50?! Als er ff gemaild was dan had ik het direct kunnen doen.

Ik had dus geen acceptgiro, die krijg je niet bij automatische incasso. Er stond meer dan genoeg geld op mijn rekening dus dat zou het probleem niet kunnen zijn.

In de brief staat letterlijk "Onlangs hebben wij tevergeefs geprobeerd onderstaand bedrag af te schrijven van uw rekening"

Waarom krijg ik niet eerder de kans om het over te schrijven ipv direct een boete van 7,50?! Als er ff gemaild was dan had ik het direct kunnen doen.

Dan zou ik gewoon even een e-mail sturen naar klantenservice@afterpay.nl

Ik verwacht dat ze kunnen aantonen wanneer zij een poging tot afschrijven hebben gedaan. Ze zijn erg behulpzaam dus ik verwacht dat ze dit probleem zo voor je kunnen oplossen. :)

-Leon

Kan ik die bars nu al bestellen? lijkt wel zo als ik op bestel klik

Je kan het nu al bestellen hoor! Maar het gaat pas morgen weg. :)

De overige aanbiedingen en superstunts vanaf morgen!:

- Muscle And Power
- Jack3D
- PeptoPro
- Fast Diet
- Syntha 6 bars
- Postal
- Anadraulic State

-Leon

Je kan het nu al bestellen hoor! Maar het gaat pas morgen weg. :)

De overige aanbiedingen en superstunts vanaf morgen!:

- Muscle And Power
- Jack3D
- PeptoPro
- Fast Diet
- Syntha 6 bars
- Postal
- Anadraulic State

-Leon

Referentie:313325

Samples voor het wachten?:rolleyes:

het is ook nooit goed genoeg :(