blackreds
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Syntha-6 bars (12x) komen morgen in de aanbieding voor van 24,90 voor 14,90!
-Leon
UHm van mij!!!!
---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 16:24 ----------
Ik betaal altijd met afterpay zowel met acceptgiro als afschrijving tot nu toe nooit problemenBah! wat is afterpay een WALGELIJK bedrijf! Bij een bestelling had ik wat problemen met Ideal dus maar automatische afschrijving gekozen.. In de veronderstelling dat het gewoon afgeschreven was blijkt dat niet zo te zijn! Vervolgens krijg ik een maand later een brief dat ik maar even 7,50 extra moet bijbetalen.. Ik heb niet eens een reminder, belletje, mail of wat dan ook gekregen.. :@ Voortaan bestel ik maar niet meer als Ideal loopt te ****en.alleen sturen ze soms een brief niet... belde gister toch maar even voor de zekerheid en bleek er nog 54 euro open te staan... maar geen brief...
Moooi! Kan je niet komen met een Kerst-Bulk KortingHe Leon, komen er ook aanbiedingen mbt grote hoeveelheden whey deze kerst? Ik wil eigenlijk 10 kilo oid inslaan.
?Leon,
Moet een businessplan maken voor school. Wij zouden voor online betalingen werken met Ogone. Kan je mij vertellen hoeveel je moet betalen per transactie, eventueel extra kosten zoals aansluiting?
Ben ik even blij dat ik gewacht heb met bestellen, zo'n superaanbiedingen![]()
Sorry.He Leon, komen er ook aanbiedingen mbt grote hoeveelheden whey deze kerst? Ik wil eigenlijk 10 kilo oid inslaan.

Bigger is better?Ik ga toch geen syntha bars meebestellen. Zie nu hoeveel suiker erin zit en aangezien de bulk al een beetje uit de hand is gelopen![]()

Super 

Dus vandaar dat ik het hier nog even vraag.