AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon,

Moet een businessplan maken voor school. Wij zouden voor online betalingen werken met Ogone. Kan je mij vertellen hoeveel je moet betalen per transactie, eventueel extra kosten zoals aansluiting?

Ben ik even blij dat ik gewacht heb met bestellen, zo'n superaanbiedingen :D

Syntha-6 bars (12x) komen morgen in de aanbieding voor van 24,90 voor 14,90!

:D

-Leon

UHm van mij!!!! :P

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 16:24 ----------

Bah! wat is afterpay een WALGELIJK bedrijf! Bij een bestelling had ik wat problemen met Ideal dus maar automatische afschrijving gekozen.. In de veronderstelling dat het gewoon afgeschreven was blijkt dat niet zo te zijn! Vervolgens krijg ik een maand later een brief dat ik maar even 7,50 extra moet bijbetalen.. Ik heb niet eens een reminder, belletje, mail of wat dan ook gekregen.. :@ Voortaan bestel ik maar niet meer als Ideal loopt te ****en.
Ik betaal altijd met afterpay zowel met acceptgiro als afschrijving tot nu toe nooit problemen :) alleen sturen ze soms een brief niet... belde gister toch maar even voor de zekerheid en bleek er nog 54 euro open te staan... maar geen brief...

He Leon, komen er ook aanbiedingen mbt grote hoeveelheden whey deze kerst? Ik wil eigenlijk 10 kilo oid inslaan.

Leon,

Moet een businessplan maken voor school. Wij zouden voor online betalingen werken met Ogone. Kan je mij vertellen hoeveel je moet betalen per transactie, eventueel extra kosten zoals aansluiting?

Ben ik even blij dat ik gewacht heb met bestellen, zo'n superaanbiedingen :D

We werken nu met MultiSafe, dus heb nog geen ervaring met Ogone. :( Sorry.

He Leon, komen er ook aanbiedingen mbt grote hoeveelheden whey deze kerst? Ik wil eigenlijk 10 kilo oid inslaan.

We zijn nog aan het bekijken wat er allemaal mogelijk is. Het is een beetje last minute werk. :)

-Leon

Allright! Me pakket binnengekregen, maar zoals gedacht was de Noxipro sample en de gewone shakebeker niet meer voorradig :(

Ik ga toch geen syntha bars meebestellen. Zie nu hoeveel suiker erin zit en aangezien de bulk al een beetje uit de hand is gelopen :p

vraagje

hey hallo
Ik wou even informeren wat nu eigenlijk het verschil van werking is van pre-workout powder en Hard!

Welke van de 2 heft de meeste boost per serving?

groeten :)

De ervaringen met Hard! kun je vinden de sup-review. Ik ben er zelf heel tevreden over en is voor mij de favoriete pre-workout booster. Naast Hard! heb ik ook Unleash v3 en NOxplode gebruikt.

Wauw wat een super prijzen voor die producten. :eek: Echt schitterende weekaanbiedingen. :D. Echt super :D

HUhhhh wtf! Die prijzen, echt goed! Ik wist wel dat soms even wachten zou belonen, maar dit is echt sick. Lol, nice!! Zijn leuke dingen om aan mijn bestelling toe te voegen.

Mooie stuntaanbiedingen, zou ook graag wel whey in de aanbieding willen zien om een grote bestelling te plaatsen. Is de prijs van Jack3d al bekend?

Net toch maar (voor mij, als student) mn grote bestelling geplaatst. Was aan het wachten op (de juiste) kerstaanbiedingen, maar ben zo verdomt ongeduldig haha.

Ik heb met magnificent mn creatine en BCAA/EAA's vervangen, goede zet of?

Alvast fijne feestdagen B&F & bedankt voor de goede service in 2011!

Zojuist een bestelling geplaats (Referentie: 313586)

Ik heb al veel te veel shakebekers e.d., daarom zou ik graag ipv daarvan wat extra samples ontvangen. Heb het al aangegeven bij de opmerkingen, maar de vorige x had iemand daar denk ik overheen gelezen ;) Dus vandaar dat ik het hier nog even vraag.

Groet

Hebben jullie genoeg syntha 6 bars staan dat ik zaterdagpas bestel ipv morgen zodat ik mijn pakket dinsdag krijg? :rolleyes:
Of moet ik echt morgen bestellen?:o

Referentie nummer: 313624

Heb al van de aanbiedingen geprofiteerd, blij gewacht te hebben met mijn bestelling :)
Kan je mij zeggen of er zeker de wrist wraps luxe bijzitten? Ben vrijwel zeker dat ik het aangeduid had maar op het einde bij de bevestiging stond het derde cadeau er niet meer bij.

bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven