EiwitJunkie
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He Leon, komen er ook aanbiedingen mbt grote hoeveelheden whey deze kerst? Ik wil eigenlijk 10 kilo oid inslaan.

Leon, wie bepaald dit soort aanbiedingen? En de weekaanbiedingen, gewoon een loterij of kunnen we ergens stemmen wat wij als aanbieding zouden willen?![]()

Net toch maar (voor mij, als student) mn grote bestelling geplaatst. Was aan het wachten op (de juiste) kerstaanbiedingen, maar ben zo verdomt ongeduldig haha.
Ik heb met magnificent mn creatine en BCAA/EAA's vervangen, goede zet of?
Alvast fijne feestdagen B&F & bedankt voor de goede service in 2011!

Zojuist een bestelling geplaats (Referentie: 313586)
Ik heb al veel te veel shakebekers e.d., daarom zou ik graag ipv daarvan wat extra samples ontvangen. Heb het al aangegeven bij de opmerkingen, maar de vorige x had iemand daar denk ik overheen gelezenDus vandaar dat ik het hier nog even vraag.
Groet

Hebben jullie genoeg syntha 6 bars staan dat ik zaterdagpas bestel ipv morgen zodat ik mijn pakket dinsdag krijg?
Of moet ik echt morgen bestellen?![]()

Referentie nummer: 313624
Heb al van de aanbiedingen geprofiteerd, blij gewacht te hebben met mijn bestelling
Kan je mij zeggen of er zeker de wrist wraps luxe bijzitten? Ben vrijwel zeker dat ik het aangeduid had maar op het einde bij de bevestiging stond het derde cadeau er niet meer bij.
bedankt!

Referentie nummer: 313615
Faktuur datum: 15-12-2011
Ik had vorige keer geen shaker pro gehad omdat de bestelling zo raar ging omdat de Carb3d op was en 6x die biocarbX kreeg. Als je nu hem er wel bij kan doen zou top zijn.

Daar sta je dan met je voor 22.00 besteld, volgende dag in huis
13.12.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
13.12.2011:
Zending opgehaald en in sorteerproces
13.12.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
14.12.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
14.12.2011:
Chauffeur is onderweg
14.12.2011:
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
15.12.2011:
Chauffeur is onderweg
15.12.2011:
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
referentienummer: 312166
Als de vervoerder maar uit blijft stellen komt er natuurlijk nooit pakketje meer op tijd. Ik vind dit nog al een slechte zaak van de vervoerder.

referentienummer: 312166
Als de vervoerder maar uit blijft stellen komt er natuurlijk nooit pakketje meer op tijd. Ik vind dit nog al een slechte zaak van de vervoerder.

Ben even los gegaan en klacht doorgegeven direct voor de chauffeur voor je. TNT gaf mij garantie dat het vandaag bezorgd wordt.
-Leon

En zo is het gegaan...
http://www.youtube.com/watch?v=q17G0ifFYts&feature=related
Zeer nette weekaanbiedingen.Helaas heb ik ze niet nodig anders had ik zeker groot ingekocht.
![]()

Gister om kwart voor 10 besteld, vandaag om 10 voor 2 beginnen gekregen. Echt Top!
Heb wel een (onnozele) vraag. Hoort de beta-aline pure pot maar half gevuld te zijn? Ik twijfel namelijk enorm, aangezien de tape van de doos opengemaakt leek en alle potten geseald waren, behalve de beta-aline pot.

Hey Leon,
Had ik jou nou ergens iets horen zeggen over nieuwe smaken Hard! ? Zoja wanneer komen deze binnen?

Ik had gister die bars al besteld en je zei toen dat ze vandaag pas op de post zouden gaan, maar nu zie ik dat op 15-12 de zending gesorteerd is en 16-12 (nu dus) de chauffeur onderweg is.
Betekend dat dat ik geluk heb?![]()