MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Referentie nummer: 313615
Faktuur datum: 15-12-2011

Ik had vorige keer geen shaker pro gehad omdat de bestelling zo raar ging omdat de Carb3d op was en 6x die biocarbX kreeg. Als je nu hem er wel bij kan doen zou top zijn.

Leon, wie bepaald dit soort aanbiedingen? En de weekaanbiedingen, gewoon een loterij of kunnen we ergens stemmen wat wij als aanbieding zouden willen?:D

Ilco en ik kijken samen naar de opties. Hangt van veel factoren af. Je kan altijd een voorkeur geven, maar we kunnen het helaas niet 100% door klanten laten bepalen. :)

Net toch maar (voor mij, als student) mn grote bestelling geplaatst. Was aan het wachten op (de juiste) kerstaanbiedingen, maar ben zo verdomt ongeduldig haha.

Ik heb met magnificent mn creatine en BCAA/EAA's vervangen, goede zet of?

Alvast fijne feestdagen B&F & bedankt voor de goede service in 2011!

Dat is een prima move. Magnificent is zo compleet dat je makkelijk veel supplementen kan vervangen. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zojuist een bestelling geplaats (Referentie: 313586)

Ik heb al veel te veel shakebekers e.d., daarom zou ik graag ipv daarvan wat extra samples ontvangen. Heb het al aangegeven bij de opmerkingen, maar de vorige x had iemand daar denk ik overheen gelezen ;) Dus vandaar dat ik het hier nog even vraag.

Groet

Komt goed en anders volgende keer eerst even mij een p.m sturen. :)

Hebben jullie genoeg syntha 6 bars staan dat ik zaterdagpas bestel ipv morgen zodat ik mijn pakket dinsdag krijg? :rolleyes:
Of moet ik echt morgen bestellen?:o

Ja hoor. :)

Referentie nummer: 313624

Heb al van de aanbiedingen geprofiteerd, blij gewacht te hebben met mijn bestelling :)
Kan je mij zeggen of er zeker de wrist wraps luxe bijzitten? Ben vrijwel zeker dat ik het aangeduid had maar op het einde bij de bevestiging stond het derde cadeau er niet meer bij.

bedankt!

Klopt, maar die komen wel op onze eindfactuur te staan. Deze zitten er dus gewoon bij. :)

Referentie nummer: 313615
Faktuur datum: 15-12-2011

Ik had vorige keer geen shaker pro gehad omdat de bestelling zo raar ging omdat de Carb3d op was en 6x die biocarbX kreeg. Als je nu hem er wel bij kan doen zou top zijn.

Ik stuur er 1 na. :)

-Leon

Dikke kerst bestelling gedaan... Ik wens de postbode succes morgen :D

Kevin, wat is je ref nummer? Ik ga het gelijk even checken anders stuur ik het nog een keer eruit vandaag. Dit is inderdaad niet de bedoeling!

-Leon

13.12.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
13.12.2011:
Zending opgehaald en in sorteerproces
13.12.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
14.12.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
14.12.2011:
Chauffeur is onderweg
14.12.2011:
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
15.12.2011:
Chauffeur is onderweg
15.12.2011:
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag

referentienummer: 312166

Als de vervoerder maar uit blijft stellen komt er natuurlijk nooit pakketje meer op tijd. Ik vind dit nog al een slechte zaak van de vervoerder.

Als de vervoerder maar uit blijft stellen komt er natuurlijk nooit pakketje meer op tijd. Ik vind dit nog al een slechte zaak van de vervoerder.

Geen zorgen. Ik ga ze nu opbellen. Geef me 10 minuten! :D

-Leon

Ben even los gegaan en klacht doorgegeven direct voor de chauffeur voor je. TNT gaf mij garantie dat het vandaag bezorgd wordt. :thumbs:

Ze bellen op dit moment ook met de locale PostNL service. :)

-Leon

heel fijn. Bedankt voor het telefoontje

Gister om kwart voor 10 besteld, vandaag om 10 voor 2 beginnen gekregen. Echt Top!

Heb wel een (onnozele) vraag. Hoort de beta-aline pure pot maar half gevuld te zijn? Ik twijfel namelijk enorm, aangezien de tape van de doos opengemaakt leek en alle potten geseald waren, behalve de beta-aline pot.

En zo is het gegaan... :D
http://www.youtube.com/watch?v=q17G0ifFYts&feature=related

Zeer nette weekaanbiedingen. :thumbs: Helaas heb ik ze niet nodig anders had ik zeker groot ingekocht. :)

Haha, Ahnuld! :D

Gister om kwart voor 10 besteld, vandaag om 10 voor 2 beginnen gekregen. Echt Top!

Heb wel een (onnozele) vraag. Hoort de beta-aline pure pot maar half gevuld te zijn? Ik twijfel namelijk enorm, aangezien de tape van de doos opengemaakt leek en alle potten geseald waren, behalve de beta-aline pot.

Klopt hoor, geen zorgen. We gebruiken vaker grote potten. :)

-Leon

Hey Leon,

Had ik jou nou ergens iets horen zeggen over nieuwe smaken Hard! ? Zoja wanneer komen deze binnen?

Ik had gister die bars al besteld en je zei toen dat ze vandaag pas op de post zouden gaan, maar nu zie ik dat op 15-12 de zending gesorteerd is en 16-12 (nu dus) de chauffeur onderweg is.

Betekend dat dat ik geluk heb? :D

Hey Leon,

Had ik jou nou ergens iets horen zeggen over nieuwe smaken Hard! ? Zoja wanneer komen deze binnen?

We zijn er mee bezig, maar verwacht dat dit pas begin Februari zal zijn. :)

Ik had gister die bars al besteld en je zei toen dat ze vandaag pas op de post zouden gaan, maar nu zie ik dat op 15-12 de zending gesorteerd is en 16-12 (nu dus) de chauffeur onderweg is.

Betekend dat dat ik geluk heb? :D

Jij hebt geluk! :D

-Leon

heb ze binnen!

Meteen 1 proberen natuurlijk haha(:

Smaakt goed! thnx

Damn :p
Betaald: 16:20
Verzonden: 16:22

Ben ik de enige klant ofzo? :p

ik betaal met overschrijving , dus duurt altijd langer bij mij :p

Status