Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
ik betaal met overschrijving , dus duurt altijd langer bij mij![]()
Lang leve Mister Cash

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik betaal met overschrijving , dus duurt altijd langer bij mij![]()

heb ze binnen!
Meteen 1 proberen natuurlijk haha(:
Smaakt goed! thnx

Damn
Betaald: 16:20
Verzonden: 16:22
Ben ik de enige klant ofzo?![]()

referentienummer: 313624
Kan je nagaan waarom er gebeld is naar mij? Heb vanmorgen al een verzendingsmail gehad dus zie het probleem niet?

Dank je!
We zijn gewoon super snel bij Body En Fitshop.nl!
-Leon
---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 16:55 ----------
We hebben de Premium Pro (eiwitten) alleen in de volgende smaken;
Aardbei
Choco
Cocos
Yoghurt Lemon
Kun je 1 van deze kiezen ipv de Stachiatella? Excuses!!!!!! Ik maak er dan zo een extra mooi pakketje van voor je![]()
Ben benieuwd naar het mooi pakketje 

.
Niet zo mn ding
durft al eens te glijden of zit niet goed. Goed aanspannende, dunne handschoentjes vind ik erg handig. Gebruik wel eens power straps voor 100kg+, mn power straps ben ik ook kwijt
. Gewicht dat ik los in mn handen kan houden is hierdoor wel wat gestegen 
Neem dan de cocos, wel jammer want had speciaal besteld voor de smaak straciatellaBen benieuwd naar het mooi pakketje
![]()

@whami: anders iets van grippads proberen?
Mooie aanbiedingen weer is een flinke bestelling gedaan.
Vind het overigens goed dat jullie bij de L-carnitine tartrate ook een dosis van 1500 mg aanraden. Heb de afgelopen dagen namelijk voor een essay namelijk een aantal recentere onderzoeken doorgenomen en daar blijkt 1500 mg beter te werken dan bijvoorbeeld 3000mg (deze dosis gaf zelfs verslechterde resultaten in bepaalde situaties).
Denk er aan mensen meer is niet altijd beter![]()

Whey perfection chocoladesmaak is ontzettend lekker. Super fijn spul ook, klontvrij en een schappelijke prijs!
Een ander vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.
(wel stimulanten maar niet teveel) Hard! lijkt meer op Jack3D en Noxipro. Heftig maar ook met weinig crash. Keuze te over
Voorkeur is persoonlijk.
Beste B&F,
Allereerst even een vraagje, wat is precies het verschil tussen Whey Perfection & Isolaat Perfection? Puur het verschil in lactose of wat?
Heb net een bestelling gedaan ( referentienummer: 314152 ), graag zou ik als het mogelijk is de smaak willen wijzigen van de Isolaat perfection, ben vergeten een smaak te kiezen dus hij staat standaard op banaan! Graag zou ik de smaak Chocolate sensation willen ontvangen.
Alvast bedankt!
) Isolaat Perfection bevat een iets hoger eiwitgehalte en het laagst mogelijke in lactose (0,2%) in verhouding betaal je wel iets meer. Normaliter zou ik zelf voor Whey Perfection kiezen. De smaken zijn ook echt genieten
Whey Perfection bevat in verhouding het meest eiwit voor je geld. (beetje kort door de bocht maar daar komt het op neer) Isolaat Perfection bevat een iets hoger eiwitgehalte en het laagst mogelijke in lactose (0,2%) in verhouding betaal je wel iets meer. Normaliter zou ik zelf voor Whey Perfection kiezen. De smaken zijn ook echt genieten
![]()
Zijn uitverkocht bij de importeur, zodra ze er weer zijn kopen we ze direct in

Aai jammer, een indicatie wanneer het eventueel binnen zou kunnen komen?
Wel handig tijdens de tentamens![]()
De importeur heeft helaas nog geen datum voor de bars.
Voor ons ook een veel verkochte bar..Daarvoor zal het te laat geweest zijn, de bestellingen worden meestal al binnen enkele minuten ingepakt. Wees gerust banaan is ook lekkerOkay, duidelijk. Bedankt voor je snelle reactie, maar is dat van die smaak ook te regelen of niet? :-P
Pat

.Leon / Ilco, je hebt mijn vraag gemist
De vraag was: welke van de handschoentjes die jullie aanbieden zijn dun van stof? Bv die van jullie huismerk met dat leer vind ik nogal dik, heb liever wat meer voeling door dunne handschoentjes. Enige aanbeveling?

Gisteravond bestelling geplaats, vanochtend vroeg was het binnen. Klasse zoals gewoonlijk! mag best even gezegd worden![]()

Dank je!
We zijn gewoon super snel bij Body En Fitshop.nl!
-Leon
---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 16:55 ----------
We hebben de Premium Pro (eiwitten) alleen in de volgende smaken;
Aardbei
Choco
Cocos
Yoghurt Lemon
Kun je 1 van deze kiezen ipv de Stachiatella? Excuses!!!!!! Ik maak er dan zo een extra mooi pakketje van voor je![]()
Zelfs geen extra sample