AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
referentienummer: 313624

Kan je nagaan waarom er gebeld is naar mij? Heb vanmorgen al een verzendingsmail gehad dus zie het probleem niet?

heb ze binnen!

Meteen 1 proberen natuurlijk haha(:

Smaakt goed! thnx

Dank je! :D

Damn :p
Betaald: 16:20
Verzonden: 16:22

Ben ik de enige klant ofzo? :p

We zijn gewoon super snel bij Body En Fitshop.nl! :D

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 16:55 ----------

referentienummer: 313624

Kan je nagaan waarom er gebeld is naar mij? Heb vanmorgen al een verzendingsmail gehad dus zie het probleem niet?

We hebben de Premium Pro (eiwitten) alleen in de volgende smaken;
Aardbei
Choco
Cocos
Yoghurt Lemon

Kun je 1 van deze kiezen ipv de Stachiatella? Excuses!!!!!! Ik maak er dan zo een extra mooi pakketje van voor je:)

-Leon

Aardbei
Choco
Cocos
Yoghurt Lemon

Kun je 1 van deze kiezen ipv de Stachiatella? Excuses!!!!!! Ik maak er dan zo een extra mooi pakketje van voor je:)

Neem dan de cocos, wel jammer want had speciaal besteld voor de smaak straciatella :( Ben benieuwd naar het mooi pakketje :)

Vraagje, ben op zoek naar nieuwe handschoentjes. Aangezien ik mn vorige kwijt ben ga ik niet opnieuw dure van 35€ halen in de sportwinkel. Ik heb graag dunne handschoentjes (die van jullie eigen merk vind ik ietsje te dik) & die toch stevig zijn. Welke van die jullie aanbieden lijkt je het best aan mn wens te voldoen?
Dank je alvast :)

@whami: anders iets van grippads proberen?

Mooie aanbiedingen weer is een flinke bestelling gedaan ;).

Vind het overigens goed dat jullie bij de L-carnitine tartrate ook een dosis van 1500 mg aanraden. Heb de afgelopen dagen namelijk voor een essay namelijk een aantal recentere onderzoeken doorgenomen en daar blijkt 1500 mg beter te werken dan bijvoorbeeld 3000mg (deze dosis gaf zelfs verslechterde resultaten in bepaalde situaties).

Denk er aan mensen meer is niet altijd beter ;)

• Like
Waarderingen: B&F
Niet zo mn ding :p durft al eens te glijden of zit niet goed. Goed aanspannende, dunne handschoentjes vind ik erg handig. Gebruik wel eens power straps voor 100kg+, mn power straps ben ik ook kwijt:p. Gewicht dat ik los in mn handen kan houden is hierdoor wel wat gestegen :D

Whey perfection chocoladesmaak is ontzettend lekker. Super fijn spul ook, klontvrij en een schappelijke prijs!

Een ander vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.

Verkopen jullie de wolly oats bars niet meer?

Neem dan de cocos, wel jammer want had speciaal besteld voor de smaak straciatella :( Ben benieuwd naar het mooi pakketje :)

Is als het goed is direct geregeld! (was zelf al weg) Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:43 ----------

Mooie aanbiedingen weer is een flinke bestelling gedaan ;).

Vind het overigens goed dat jullie bij de L-carnitine tartrate ook een dosis van 1500 mg aanraden. Heb de afgelopen dagen namelijk voor een essay namelijk een aantal recentere onderzoeken doorgenomen en daar blijkt 1500 mg beter te werken dan bijvoorbeeld 3000mg (deze dosis gaf zelfs verslechterde resultaten in bepaalde situaties).

Denk er aan mensen meer is niet altijd beter ;)

Dank je, voor de complimenten en de bestelling. Gaan we weer netjes voor elkaar maken!!:)

Beste B&F,

Allereerst even een vraagje, wat is precies het verschil tussen Whey Perfection & Isolaat Perfection? Puur het verschil in lactose of wat?

Heb net een bestelling gedaan ( referentienummer: 314152 ), graag zou ik als het mogelijk is de smaak willen wijzigen van de Isolaat perfection, ben vergeten een smaak te kiezen dus hij staat standaard op banaan! Graag zou ik de smaak Chocolate sensation willen ontvangen.

Alvast bedankt!

Whey perfection chocoladesmaak is ontzettend lekker. Super fijn spul ook, klontvrij en een schappelijke prijs!

Een ander vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.

Total Muscle Solution is helemaal vrij van stimulanten. (alleen werkzame ingredienten) Pre Workout Power is enorm goed, bevat de beste ingredienten voor pomp en prestaties:) (wel stimulanten maar niet teveel) Hard! lijkt meer op Jack3D en Noxipro. Heftig maar ook met weinig crash. Keuze te over:D Voorkeur is persoonlijk.

Dank je, voor het compliment! (Whey Perfection)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:47 ----------

Verkopen jullie de wolly oats bars niet meer?

Zijn uitverkocht bij de importeur, zodra ze er weer zijn kopen we ze direct in:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:50 ----------

Beste B&F,

Allereerst even een vraagje, wat is precies het verschil tussen Whey Perfection & Isolaat Perfection? Puur het verschil in lactose of wat?

Heb net een bestelling gedaan ( referentienummer: 314152 ), graag zou ik als het mogelijk is de smaak willen wijzigen van de Isolaat perfection, ben vergeten een smaak te kiezen dus hij staat standaard op banaan! Graag zou ik de smaak Chocolate sensation willen ontvangen.

Alvast bedankt!

Whey Perfection bevat in verhouding het meest eiwit voor je geld. (beetje kort door de bocht maar daar komt het op neer:)) Isolaat Perfection bevat een iets hoger eiwitgehalte en het laagst mogelijke in lactose (0,2%) in verhouding betaal je wel iets meer. Normaliter zou ik zelf voor Whey Perfection kiezen. De smaken zijn ook echt genieten:zuip:

Laatst bewerkt:
Whey Perfection bevat in verhouding het meest eiwit voor je geld. (beetje kort door de bocht maar daar komt het op neer:)) Isolaat Perfection bevat een iets hoger eiwitgehalte en het laagst mogelijke in lactose (0,2%) in verhouding betaal je wel iets meer. Normaliter zou ik zelf voor Whey Perfection kiezen. De smaken zijn ook echt genieten:zuip:

Okay, duidelijk. Bedankt voor je snelle reactie, maar is dat van die smaak ook te regelen of niet? :-P

Pat

Leon / Ilco, je hebt mijn vraag gemist ;)
De vraag was: welke van de handschoentjes die jullie aanbieden zijn dun van stof? Bv die van jullie huismerk met dat leer vind ik nogal dik, heb liever wat meer voeling door dunne handschoentjes. Enige aanbeveling?

Laatst bewerkt:
Okay, duidelijk. Bedankt voor je snelle reactie, maar is dat van die smaak ook te regelen of niet? :-P

Pat
Daarvoor zal het te laat geweest zijn, de bestellingen worden meestal al binnen enkele minuten ingepakt. Wees gerust banaan is ook lekker ;)

Isolaat heeft nog enkele andere kleine pluspuntjes:
- Beetje sneller opgenomen (hogere biologische waarde = hoe goed het wordt opgenomen door het lichaam om het simpel te zeggen)
Whey isolaat - 130-150
Whey concentraat - 115-125
Heel ei - 100
Melk (koe) - 91
Ei eiwit - 88
Vis - 83
Rundvlees - 80
Kip - 79
Caseïne (melkeiwit) - 77
Soja - 74
Rijst - 59
Granen - 54
Bonen - 49
- Minder koolhydraten en vet (is bij gewone whey ook al erg laag)

Kleine pluspuntjes voor gewone whey:
- Meer heerlijke smaken
- Bevat enkele gezonde stoffen die weg gefilterd zijn bij isolaat (maar op zich ook niet erg van belang aangezien je het om de eiwitten doet)

Als je hoger % eiwit en hogere bw meerekend kost isolaat uiteindelijk evenveel als gewone whey. Als je 1 van de 2 wilt kiezen, kies dan volgens die eigenschap die je het belangrijkst vind. Uiteindelijk zijn beide topproducten :).
Het is altijd handig om je wat in te lezen over eiwitten en voeding, deze zijn erg belangrijk om je doel te behalen.
Hier vind je enkele handige threads over eiwitten die je mss eens kan lezen als je dat wenst: Eiwit faq & About whey. Heb een iets uitgebreider antw gegeven in de hoop je wat op de goede weg te zetten om je doel te bereiken aangezien voeding héél belangrijk is. Uiteraard houdt het niet op bij eiwitten.

Laatst bewerkt:
Gisteravond bestelling geplaats, vanochtend vroeg was het binnen. Klasse zoals gewoonlijk! mag best even gezegd worden:thumbs:

• Like
Waarderingen: B&F
Leon / Ilco, je hebt mijn vraag gemist ;)
De vraag was: welke van de handschoentjes die jullie aanbieden zijn dun van stof? Bv die van jullie huismerk met dat leer vind ik nogal dik, heb liever wat meer voeling door dunne handschoentjes. Enige aanbeveling?

Volgens mij zijn Gel Performer Gloves van Chiba wel dun van stof. Verder maakt het elkaar niet zoveel uit in mijn beleving.:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 14:21 ----------

Gisteravond bestelling geplaats, vanochtend vroeg was het binnen. Klasse zoals gewoonlijk! mag best even gezegd worden:thumbs:

Dank je, voor de complimenten.:)

-Leon

Aardbei
Choco
Cocos
Yoghurt Lemon

Jammer genoeg niets gemerkt vh mooi pakketje :( Zelfs geen extra sample :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven