Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarneer neem je die fast fat verspreid over de dag ofzo?

Gisteren besteld, vandaag mijn shizzle alweer binnen.

Jammer genoeg niets gemerkt vh mooi pakketje :( Zelfs geen extra sample :(

Dear god , end of the world now , no extra sample .

Everybody run , the world is gonna end , no extra sample , NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ...

Dear god , end of the world now , no extra sample .

Everybody run , the world is gonna end , no extra sample , NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ...

Als Leon zelf voorstelt om er een mooi pakket van te maken, omdat er een smaak niet leverbaar is, kan ik toch wel iets verwachten?
Snap niet waarom je daarvoor zo overdreven moet reageren :s

Als Leon zelf voorstelt om er een mooi pakket van te maken, omdat er een smaak niet leverbaar is, kan ik toch wel iets verwachten?
Snap niet waarom je daarvoor zo overdreven moet reageren :s

Het leven moet toch niet altijd serieus zijn of wel soms ?

Als je gewoon een bericht zond naar body en fit , komt het allemaal in orde , ik vind het gewoon soms immens grappig , hoe mensen soms panikeren als er een extra sample niet inzit . Je krijgt soms echt de indruk dat de mensen alleen maar bestellen voor de samples en hetgeen ze gevraagd hebben interesseert hen amper . Die samples zijn zo uberbelangrijk:D

Het leven moet toch niet altijd serieus zijn of wel soms ?

Als je gewoon een bericht zond naar body en fit , komt het allemaal in orde , ik vind het gewoon soms immens grappig , hoe mensen soms panikeren als er een extra sample niet inzit . Je krijgt soms echt de indruk dat de mensen alleen maar bestellen voor de samples en hetgeen ze gevraagd hebben interesseert hen amper . Die samples zijn zo uberbelangrijk:D

Panikeren is wat overdreven, moet je wel deels gelijk geven want extra samples vind ik altijd leuk :)

B & F,

wanneer krijgen jullie 10 kg zakken whey?

Van Isolate neem ik toch altijd de chocolate smaak en van Cassein neem ik altijd de banana smaak.
Dus qua verveling wat smaakt betreft is hier geen sprake van.

En ik hoef ook niet per se een fancy zak.
Gewoon simpel B&F erop en het product en ingredienten etc

Staat dit in de planning?

Hoor het wel.

Grrr

Hallo, B & F
Ik had laatst magnesium tabletten gekocht voor mn moeder, en wat blijkt nu dat er meer dan de helft van die pillen gewoon kapot zijn.

Vriendelijke groeten.

Jammer genoeg niets gemerkt vh mooi pakketje :( Zelfs geen extra sample :(

Ai:rolleyes: Ik moest weg en heb het doorgegeven dat ze dit even in de gaten moesten houden met inpakken:cool: Ik regel maandagochtend zelf even wat voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:41 ----------

Blijkbaar heeft de inpakker het over het hoofd gezien. Evengoed bedankt voor de bestelling ik maakt iemand anders wel blij met de shakebeker.

De inpakkers gaan we maandag maar even toespreken. Excuses!!

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:42 ----------

waarneer neem je die fast fat verspreid over de dag ofzo?

Ja, 2 capsules per dag. :)
-1 capsule na het ontbijt
-1 capsule na de lunch

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:42 ----------

Gisteren besteld, vandaag mijn shizzle alweer binnen.

Super, dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:43 ----------

Hallo, B & F
Ik had laatst magnesium tabletten gekocht voor mn moeder, en wat blijkt nu dat er meer dan de helft van die pillen gewoon kapot zijn.

Vriendelijke groeten.

Pm mij even het referentienummer dan stuur ik je direct een vervangende verpakking:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:44 ----------

B & F,

wanneer krijgen jullie 10 kg zakken whey?

Van Isolate neem ik toch altijd de chocolate smaak en van Cassein neem ik altijd de banana smaak.
Dus qua verveling wat smaakt betreft is hier geen sprake van.

En ik hoef ook niet per se een fancy zak.
Gewoon simpel B&F erop en het product en ingredienten etc

Staat dit in de planning?

Hoor het wel.

Grrr

Ik begrijp je punt maar dit staat op dit moment nog niet in de planning. Voor de meeste mensen is 10kg teveel.:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:45 ----------

Ik heb nooit geweten dat jullie ook producten verkopen speciaal voor haaruitval. :D
http://www.bodyenfitshop.nl/resveratrol/shen-min/shen-min-dht-blocker

Hadden we vraag naar voor een klant dus hebben we het direct maar in het assortiment genomen:cool:

Bedankt Leon! Of is het nu Ilco? Leon zet normaal steeds zijn naam onderaan zijn bericht :p

Eergister beta-alanine besteld en vandaag voor het eerst gebruikt, voel meteen dat het werkt want ik had 10 min na inname overal jeuk, nu nog steeds!

Wanneer gaat dat over eigenlijk want vind het maar irritant als ik niet train.

lijkt misschien veel gevraagd hoor, maar ik zie dat er toch een mooi prijsverschil zit tussen 5lb en 10lb verpakkingen van whey perfection, maar ik en mijn broer hebben beiden wel een 10lb potje nodig, is er voordeel aan verbonden met 2x10ib in 1 bestelling te plaatsen, puur prijsgewijs dan? (niet om te mierennken ofzo hoor) dan bestel ik voor nieuwjaar dan wel ff een giga-bestelling

Eergister beta-alanine besteld en vandaag voor het eerst gebruikt, voel meteen dat het werkt want ik had 10 min na inname overal jeuk, nu nog steeds!

Je kan het ook in kleinere doseringen verdeeld over de dag nemen. Dan werkt het net zo goed en dan heb je de tintelingen niet.

Je kan het ook afwachten, na een tijdje gaan de tintelingen (helaas) weg door gewenning.

Hahaha, overal jeuk. Ja, ik moest ook even wennen. Ik vind het niet echt jeuk maar tintelingen in je handen en gezicht. Het is nu een soort van trigger van.... ik ga naar de gym, want ik voel tintelingen! Voor mij geen workout zonder tintelingen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven