XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die potten van 4kg whey perfection...Spreken we hier dan echt over een pot van 4 kg? of zijn dat dan 2 potten van 2kg? Toen ik namelijk scivation whey kocht waren dit 2 potten van 2 kg toen ik 4 kg had besteld

Die potten van 4kg whey perfection...Spreken we hier dan echt over een pot van 4 kg? of zijn dat dan 2 potten van 2kg? Toen ik namelijk scivation whey kocht waren dit 2 potten van 2 kg toen ik 4 kg had besteld

1 pot. Dus voor het gemak hou je bv die van 2kg en vul je dan weer bij.
Zo doe ik het toch altijd ^^

@B&F: Kan alweer niet wachten om m'n pakje te zien morgen ^^

voor de brownie mix van big train: er staat op dat je 113 gram boter en 1 ei nodig hebt. Voor welke hoeveelheid poeder is dit? Per serving staat er 20 gram poeder, maar dan lijkt het me echt te veel vloeistof. En voor 320 gram te weinig :s

Eergister beta-alanine besteld en vandaag voor het eerst gebruikt, voel meteen dat het werkt want ik had 10 min na inname overal jeuk, nu nog steeds!

Wanneer gaat dat over eigenlijk want vind het maar irritant als ik niet train.

Het schepje nagewogen? Want had overlaatst ook een veel te groot schepje bij mijn beta alanine steken.

Daarvoor zal het te laat geweest zijn, de bestellingen worden meestal al binnen enkele minuten ingepakt. Wees gerust banaan is ook lekker ;)

Isolaat heeft nog enkele andere kleine pluspuntjes:
- Beetje sneller opgenomen (hogere biologische waarde = hoe goed het wordt opgenomen door het lichaam om het simpel te zeggen)
Whey isolaat - 130-150
Whey concentraat - 115-125
Heel ei - 100
Melk (koe) - 91
Ei eiwit - 88
Vis - 83
Rundvlees - 80
Kip - 79
Caseïne (melkeiwit) - 77
Soja - 74
Rijst - 59
Granen - 54
Bonen - 49
- Minder koolhydraten en vet (is bij gewone whey ook al erg laag)

Kleine pluspuntjes voor gewone whey:
- Meer heerlijke smaken
- Bevat enkele gezonde stoffen die weg gefilterd zijn bij isolaat (maar op zich ook niet erg van belang aangezien je het om de eiwitten doet)

Als je hoger % eiwit en hogere bw meerekend kost isolaat uiteindelijk evenveel als gewone whey. Als je 1 van de 2 wilt kiezen, kies dan volgens die eigenschap die je het belangrijkst vind. Uiteindelijk zijn beide topproducten :).
Het is altijd handig om je wat in te lezen over eiwitten en voeding, deze zijn erg belangrijk om je doel te behalen.
Hier vind je enkele handige threads over eiwitten die je mss eens kan lezen als je dat wenst: Eiwit faq & About whey. Heb een iets uitgebreider antw gegeven in de hoop je wat op de goede weg te zetten om je doel te bereiken aangezien voeding héél belangrijk is. Uiteraard houdt het niet op bij eiwitten.

Hey gast bedankt voor je feedback! Ik ben dit keer voor de Isolaat gegaan, maar had laatst wel de gewone Whey. Wil namelijk even testen of ik minder last van gas krijg met het verminderd aantal % lactose in de Isolaat eiwitjes. ( Dit terwijl ik normaliter geen last ervan heb met lactose producten zoals melk etc ) dus het zal uiteindelijk niet veel verschillen denk ik maar goed kan het altijd proberen. Zekers interessant die eiwit FAQ bedankt voor de link!

Oh en ik heb inderdaad bananen smaak gekregen, ze zijn gewoon te snel daar bij B&F ;-) Vrijdagavond kwart voor 10 besteld, zaterdagochtend voor elven was het al bezorgd. Echt bizar snel, wat voor leverancier gebruiken jullie eigenlijk B&F? Moet wel zo zijn dat jullie magazijn heel vlakbij hun distributiecentrum ligt of niet dan?

lijkt misschien veel gevraagd hoor, maar ik zie dat er toch een mooi prijsverschil zit tussen 5lb en 10lb verpakkingen van whey perfection, maar ik en mijn broer hebben beiden wel een 10lb potje nodig, is er voordeel aan verbonden met 2x10ib in 1 bestelling te plaatsen, puur prijsgewijs dan? (niet om te mierennken ofzo hoor) dan bestel ik voor nieuwjaar dan wel ff een giga-bestelling

We hebben op de Whey Perfection helaas bijna geen marge.:cool: Als het kon had ik het graag gedaan voor je:)

Eergister beta-alanine besteld en vandaag voor het eerst gebruikt, voel meteen dat het werkt want ik had 10 min na inname overal jeuk, nu nog steeds!

Wanneer gaat dat over eigenlijk want vind het maar irritant als ik niet train.
xD beta alanine is zalig. Zou mensen die het nog nooit genomen hebben aanbevelen te beginnen met een kleinere dosis maar is grappig als je iemand die het nooit heeft genomen een dubbele dosis geeft :D

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 13:40 ----------

Het schepje nagewogen? Want had overlaatst ook een veel te groot schepje bij mijn beta alanine steken.
:roflol: moet leuke ervaring geweest als het je eerste ervaring met beta alanine was:p

voor de brownie mix van big train: er staat op dat je 113 gram boter en 1 ei nodig hebt. Voor welke hoeveelheid poeder is dit? Per serving staat er 20 gram poeder, maar dan lijkt het me echt te veel vloeistof. En voor 320 gram te weinig :s

hmmm:rolleyes: Zou ik morgen op kantoor even voor je moeten nakijken:)
Help mij morgen even herinneren als je wilt.

Hey gast bedankt voor je feedback! Ik ben dit keer voor de Isolaat gegaan, maar had laatst wel de gewone Whey. Wil namelijk even testen of ik minder last van gas krijg met het verminderd aantal % lactose in de Isolaat eiwitjes. ( Dit terwijl ik normaliter geen last ervan heb met lactose producten zoals melk etc ) dus het zal uiteindelijk niet veel verschillen denk ik maar goed kan het altijd proberen. Zekers interessant die eiwit FAQ bedankt voor de link!

Oh en ik heb inderdaad bananen smaak gekregen, ze zijn gewoon te snel daar bij B&F ;-) Vrijdagavond kwart voor 10 besteld, zaterdagochtend voor elven was het al bezorgd. Echt bizar snel, wat voor leverancier gebruiken jullie eigenlijk B&F? Moet wel zo zijn dat jullie magazijn heel vlakbij hun distributiecentrum ligt of niet dan?
Die last van gas kan ook door eiwitten zelf komen als je nog niet lang shakes neemt kan het zijn dat je lichaam er nog wat aan moet wennen. Gaat uiteindelijk vanzelf wel weg. Als dat het geval is mag je nog wel wat extra raad vragen ;).

Laatst bewerkt:

Met de TNT/Postnl. We werken altijd tot 22:00 uur, de post komt dan met de vrachtwagen alle pakketten nog halen. Die gaan dan direct in distributie en worden de volgende dag aangeboden bij onze klanten.:)

Met de TNT/Postnl. We werken altijd tot 22:00 uur, de post komt dan met de vrachtwagen alle pakketten nog halen. Die gaan dan direct in distributie en worden de volgende dag aangeboden bij onze klanten.:)

Ik had vrijdagochtend toen nieuwe acties direct besteld (09:30 uur) en zaterdagochtend niks :( hoe kan dit want eerst bezorgden ze nog weleens op zaterdag... Doen ze dit niet meer? Btw ordernr : 313684.

Magnificent en percentage wms

Vraagje aan BFS. Wat is het percentage aan wms in magnificent, kan het op de site niet vinden? Erg goed product voor die prijs, lijkt me.

hoi B&F,

komt er toevallig nog een kerstactie met de whey perfection en/of fine oats? of kan ik net zo goed nu bestellen?

Ik had vrijdagochtend toen nieuwe acties direct besteld (09:30 uur) en zaterdagochtend niks :( hoe kan dit want eerst bezorgden ze nog weleens op zaterdag... Doen ze dit niet meer? Btw ordernr : 313684.

In BE gebeurt dit nooit :p
Dus wees maar blij :p

Beste B&F,

Ik heb werkelijk niks aan de kados die je krijgt bij de bestelling behalve de samples:D kunnen er wat samples bij in plaats van de shakebeker (die ik al 2 keer heb :) )
Referentienummer: 314845

Als je wat terug leest zul je zien dat er wel wat meer pakketten een dagje later maar geleverd werden omdat de post het erg druk heeft met de feestdagen ;)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 20:47 ----------

hoi B&F,

komt er toevallig nog een kerstactie met de whey perfection en/of fine oats? of kan ik net zo goed nu bestellen?
We gaan maandag in overleg over de kerstaanbiedingen, we gaan er vast iets moois van maken:)
We moeten zeker ons best doen om er wat moois van te maken:) Probleem met de eiwitten is de marge maar ik ga maandag direct kijken en overleggen wat er mogelijk is!:)
Zullen ze uiteindelijk wellicht wel met een lichte kortingen komen :)
Denk niet dat ze op oats kortingen zullen geven aangezien het wellicht niet het meest populaire product is, maar je weet nooit :)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 20:48 ----------

In BE gebeurt dit nooit :p
Dus wees maar blij :p
Niet zo snel :p heb 2x bestelling op zaterdag ontvangen. Maar laatste 2x dat ik op een vrijdag had besteld niet. Dus mogelijk was dit enkel vroeger zo, of had ik erg veel geluk :p.

• Like
Waarderingen: B&F
Juist pakketje opengemaakt toen ik op kot kwam. Had nog eens voorraadje ingeslagen en had verwacht wat samples in de doos te vinden.

niks geen samples. Had 2e en 3e cadeau niet aangeduid omdat ik het niet nodig had, en voor 1e cadeau hadik micellar casein perfection sachet aangeduid. Maar zelfs dat zat er niet in :(

Had het in de opmerkingen gezet (en dat ik vorige keer ook niks heb gehad ipv 2e cadeau (1e cadeau toen wel gekregen))

Nu is het niet het einde van de wereld, maar er scheelt toch wat in de controle van de pakketjes als zelfs het cadeau dat aangeduid staat op het formulier er niet inzit...

ref 313796

Mss een idee voor het kado systeem.
Waarom gn b&f handdoek of Hooded sweater?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven