AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ai:rolleyes: Ik moest weg en heb het doorgegeven dat ze dit even in de gaten moesten houden met inpakken:cool: Ik regel maandagochtend zelf even wat voor je:)

Wat kunnen regelen? Komt per enveloppe neem ik aan?

Moest je er ook aan doen denken dat je ging nakijken voor hoeveel gram brownie mix van Big train je 100 gram boter en 1 ei nodig had.

Bedankt B&F!

Kan aan mij liggen maar het lijkt dat er in het weekend minder controle is.

Het zou trouwens ook handig zijn als je bij je bestelling kan aangeven dat je als 2e en/of 3e cadeau samples zou willen. Wie zit er te wachten op de zoveelste shakebeker?:rolleyes:

Persoonlijk zou ik het fijn vinden als er nieuwe smaken en/of nieuwe producten als sample gegeven kunnen worden. Ik denk dat de meeste hier wel weten hoe whey perfection in de smaken banaan, chocolade en aardbei smaakt.;)

Ik had vrijdagochtend toen nieuwe acties direct besteld (09:30 uur) en zaterdagochtend niks :( hoe kan dit want eerst bezorgden ze nog weleens op zaterdag... Doen ze dit niet meer? Btw ordernr : 313684.

Dank je, voor de bestelling:) Deze is vrijdag direct door ons verzonden en wordt inderdaad vandaag bij je aangeboden. (1 dag vertraging bij TNT)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:02 ----------

Vraagje aan BFS. Wat is het percentage aan wms in magnificent, kan het op de site niet vinden? Erg goed product voor die prijs, lijkt me.

25 gram per serving:) Magnificent is prijs-kwaliteit veruit de beste post-workout in de markt momenteel:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:05 ----------

hoi B&F,

komt er toevallig nog een kerstactie met de whey perfection en/of fine oats? of kan ik net zo goed nu bestellen?

Whey Perfection en Oats kun je bestellen. Die komen niet afzonderlijk in de actie:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:06 ----------

Beste B&F,

Ik heb werkelijk niks aan de kados die je krijgt bij de bestelling behalve de samples:D kunnen er wat samples bij in plaats van de shakebeker (die ik al 2 keer heb :) )
Referentienummer: 314845

Dank je, voor de bestelling. Deze is al verwerkt:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:07 ----------

Juist pakketje opengemaakt toen ik op kot kwam. Had nog eens voorraadje ingeslagen en had verwacht wat samples in de doos te vinden.

niks geen samples. Had 2e en 3e cadeau niet aangeduid omdat ik het niet nodig had, en voor 1e cadeau hadik micellar casein perfection sachet aangeduid. Maar zelfs dat zat er niet in :(

Had het in de opmerkingen gezet (en dat ik vorige keer ook niks heb gehad ipv 2e cadeau (1e cadeau toen wel gekregen))

Nu is het niet het einde van de wereld, maar er scheelt toch wat in de controle van de pakketjes als zelfs het cadeau dat aangeduid staat op het formulier er niet inzit...

ref 313796

Wat was het referentienummer?

Mss een idee voor het kado systeem.
Waarom gn b&f handdoek of Hooded sweater?

We gaan in het begin van het nieuwe jaar eens kijken of we het kado systeem nog wat aantrekkelijker kunnen maken. Dank je:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:15 ----------

Wat kunnen regelen? Komt per enveloppe neem ik aan?

Moest je er ook aan doen denken dat je ging nakijken voor hoeveel gram brownie mix van Big train je 100 gram boter en 1 ei nodig had.

Bedankt B&F!

Ja, wordt een doosje:) De hoeveelheid aangegeven is het benodigde op de totale verpakking.

Laatst bewerkt:
Een doosje :o Wow bedankt! Super service :D

Zelf de brownie mix al eens geprobeerd?

Graag gedaan. Nee, heb de Brownies zelf nog niet gehad.:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 09:22 ----------

Kan aan mij liggen maar het lijkt dat er in het weekend minder controle is.

Het zou trouwens ook handig zijn als je bij je bestelling kan aangeven dat je als 2e en/of 3e cadeau samples zou willen. Wie zit er te wachten op de zoveelste shakebeker?:rolleyes:

Persoonlijk zou ik het fijn vinden als er nieuwe smaken en/of nieuwe producten als sample gegeven kunnen worden. Ik denk dat de meeste hier wel weten hoe whey perfection in de smaken banaan, chocolade en aardbei smaakt.;)

Klopt, personeel in het weekend is lastig maar we proberen altijd een zo goed mogelijke bezetting na te streven. Een keuze maken in de smaak die je als sample wilt zo inderdaad een leuke optie zijn. Gaan we ook meenemen. Dank je:)

Krijgen jullie dan nog straciatella of pistache whey van best body in die 500 gram verpakkingen? Of verkoopt het te weinig?

Had deze ook wel graag in de perfection lijn gezien :)

Krijgen jullie dan nog straciatella of pistache whey van best body in die 500 gram verpakkingen? Of verkoopt het te weinig?

Had deze ook wel graag in de perfection lijn gezien :)

Van Best Body zal ik ze snel weer inkopen.:) voor Whey Perfection gaan we ook nog kijken naar aanvulling. Kom ik later nog op terug:)

Vanochtend een WheyPerfection Cool Cassis sample gehad,
eerst was ik sceptisch omdat ik niet van fruitsmaken hou, maar denk dat ik deze in de zomer zeker een keer ga bestellen! Was een lekker begin van de dag.

Bedankt weer voor de snelle en goede levering van mijn pakje B&F :D

Vanochtend een WheyPerfection Cool Cassis sample gehad,
eerst was ik sceptisch omdat ik niet van fruitsmaken hou, maar denk dat ik deze in de zomer zeker een keer ga bestellen! Was een lekker begin van de dag.

Cool Cassis is gewoon top. Het is een soort van mix tussen Berry en Framboos. Heerlijk! :)

Gefixed! :)

Bedankt weer voor de snelle en goede levering van mijn pakje B&F :D

Dank je en graag gedaan! :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Wanneer is jullie nieuwe site te bewonderen? :) Ik merk de laatste tijd dat jullie site niet helemaal goed werkt, kopjes en titels vallen weg maar als ik de pagina 'refresh' komen ze vaak weer tevoorschijn.

Wanneer is jullie nieuwe site te bewonderen? :) Ik merk de laatste tijd dat jullie site niet helemaal goed werkt, kopjes en titels vallen weg maar als ik de pagina 'refresh' komen ze vaak weer tevoorschijn.

We zijn er druk meebezig. Ik schat op begin februari. Het moet perfect zijn. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven