MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
<3 Thx! (No homo.)

Vraag aan bf.nl:

Wanneer gaan jullie normale meetlinten verkopen?

De enige die jullie hebben is van sequoa nog wat, maak mij een beetje zorgen om hoe accuraat het is.
Np

Zie ze niet meer accessoires staan, wellicht uitverkocht.
Ik heb er 1 liggen en het leuke er aan is dat je steeds gelijke meetingen hebt. Met een lintmeter of touw spawn je niet steeds evenveel aan en heb je meer moeite om op steeds dezelfde plek te meten en om vast te houden terwijl je je spieren opspant. De Orbitape oefent steeds evenveel spanning uit en wanneer het bv rond je arm aangespannen is hoef je hem niet vast te houden dus kan je je goed concentreren om je spieren aanspannen en de meter op de juiste plaats te zetten.

Nog eens de voordelen opsommen als het zo duidelijker is:
- Steeds gelijke spanning
- Moet je niet vasthouden wanneer het aangespannen is
- Makkelijker op de juiste positie verplaatsen dan een meetlint/touw
- Accurater je voorruitgang volgen (omdat metingen niet afhangen van hoe goed je je spieren kon opspannen of hoe hard je lint/touw aanspant)
- Geen hulp nodig (met touw/lint soms iemand nodig om vast te houden)
- Kan je als cadeau selecteren bij bestelling van 100€

Ik ben er duidelijk tevreden van ;) als iets slecht is durf ik het ook zeggen dus zeg dit niet om B&F voordeel te geven maar als hulp :)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 16:30 ----------

Ok, maar waarop is onderstaande gearceerde tekst gebaseerd?????
Dankzij Muscle Protect kun je daarnaast zwaarder, langer en frequenter trainen.
BCAA's gaan aanmaak tryptophan tegen, tryptophan zou je moe maken en zou spierkracht verlagen.
Dat verklaard die hele zin ;) maar is absoluut niet enige wat BCAA's doen, lees dit mss eens ;). Overal op het internet kan je er uitleg over vinden :)
Quotie uit die site die het ook verklaard:
Several studies suggest that BCAAs influence delayed onset muscle soreness and the markers of muscle damage associated with intense exercise (both endurance and resistance exercise). Less muscle damage and soreness means faster recovery and, the quicker you recover, the sooner you'll get back into the gym and back to training.

Laatst bewerkt:
Je hebt mij overgehaald, ga hem nu bestellen^^.

ha ha allright bestudeer je hun ofzo :p

(excuses ilco, dacht dat het leon was hihi :o)
Haha nee, als je hier paar keer gepost hebt weet je dat wel ;) Ilco is nu ook actiever dan vroeger, heb nog periode gehad waarbij het bijna alleen Leon was die hier poste. Maar nu weet je het ook voor de volgende keer ;). Straks voelt Ilco zich nog unappreciated :p. Als ik het goed op heb is Ilco directeur van B&F en Leon denk ik de public relations en maken dat alles goed loopt en denk ook wel een vriend van Ilco :p:D

Laatst bewerkt:
Haha nee, als je hier paar keer gepost hebt weet je dat wel ;) Ilco is nu ook actiever dan vroeger, heb nog periode gehad waarbij het bijna alleen Leon was die hier poste. Maar nu weet je het ook voor de volgende keer ;). Straks voelt Ilco zich nog unappreciated :p. Als ik het goed op heb is Ilco directeur van B&F en Leon denk ik de public relations en maken dat alles goed loopt en denk ook wel een vriend van Ilco :p:D
haha nu vergis ik me niet meer hoor & idd arme ilco :o:p bedankt voor de nuttige information :D

En jij bent hun stalker op het internet?

Zo weet ik bv dat zowel Leon als Ilco een man zijn :O niet doorvertellen hé ;)

heb je toch wel veel speurwerk voor moeten doen denk ik :p

Minuutje of 2 geleden Whey + Oats besteld, en nu al verzonden?
Geen kerst voor B&F?:P

Top service ;) !!

We werken inderdaad elke dag door. De distributie van Postnl is vandaag, de order heb je morgen in huis. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:34 ----------

Verkopen jullie bak spray's?

De PAM komt binnenkort weer. Rechtstreeks uit de USA:) Verwchting 2e week Januari 2012.:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:36 ----------

Komt de Multi-V van Sportpharma nog terug, en hoe staat het met de magnesium?

Multi V komt wel weer terug maar is op het moment ook uitverkocht in de US. Ik hoop eind januari weer. Magnesium hebben we wel los.:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:37 ----------

Heey B&F,

Vandaag weer leuke bestellingtje gedaan..
Vorige keer toen ik toen ik variety sachets had geselecteerd kreeg ik dezelfde smaak..
Kan je even controleren of het nu wel goed is gegaan..?

nr 318748

bedankt :)

Dank je, voor de bestelling!:) Deze is reeds verwerkt. Laat het mij maar even weten:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:37 ----------

Kan je je herinneren wat je geselecteerd hebt in het dropdown menu?
Als ik naar isolaat kijk, dan kan je die satchets ofwel in 1 smaak krijgen of van alle smaken 2x6 / 4x6, voor alle smaken moet je "Variety sachets" selecteren in dropdown menu, maar bij whey kan je precies enkel van alle smaken mix krijgen en staat die "Variety sachets" mogelijkheid niet in het dropdown menu. Wat verwarring kan veroorzaken. Leon / Ilco zouden jullie best toch eens naar kijken om dat wat te verbeteren :).

Als ik mijn humble opinion hierover mag zeggen om te verduidelijken:
- Bij isolaat: “1 x 12 Single Servings Sachets Variety” -> veranderen in “1 x 12 Single Servings Sachets selecteer smaak!
- Bij de Whey perfection bij “1 x 30 Single Servings Sachets Variety” toevoegen (2x15 smaken) dus “1 x 30 Single Servings Sachets Variety (2x15 smaken)
- In dropdown menu van isolaat “Variety sachets (2x6 smaken)” veranderen in “Variety sachets (6 smaken)” omdat er ook keuzemogelijkheid is voor 24 sachets
Zo zou alles perfect duidelijk zijn denk ik :) (just trying to help ;)) (Bij alle andere dingen met Sachets staat het duidelijk en zijn er geen aanpassingen nodig)

Klopt, bij de komende update kan verwarring in smaken/keuzes gelukkig niet meer voorkomen:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:39 ----------

<3 Thx! (No homo.)

Vraag aan bf.nl:

Wanneer gaan jullie normale meetlinten verkopen?

De enige die jullie hebben is van sequoa nog wat, maak mij een beetje zorgen om hoe accuraat het is.

Andere meetlinten komen voorlopig niet in het assortiment. Sequoia moet gewoon kloppen als het goed is.:cool:

Ok, maar waarop is onderstaande gearceerde tekst gebaseerd?????

Er zijn vele onderzoeken die aangeven dat BCAA afzonderlijk en/of icm andere aminozuren helpen dat je minder vermoeid raakt tijdens de training, sneller kunt herstellen, spierafbraak kunt voorkomen etc. Zowel in duursport als in krachtsport:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:45 ----------

Je hebt mij overgehaald, ga hem nu bestellen^^.

Dank je, voor de bestelling!:)

Muscle Protect

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:46 ----------

Np

Zie ze niet meer accessoires staan, wellicht uitverkocht.
Ik heb er 1 liggen en het leuke er aan is dat je steeds gelijke meetingen hebt. Met een lintmeter of touw spawn je niet steeds evenveel aan en heb je meer moeite om op steeds dezelfde plek te meten en om vast te houden terwijl je je spieren opspant. De Orbitape oefent steeds evenveel spanning uit en wanneer het bv rond je arm aangespannen is hoef je hem niet vast te houden dus kan je je goed concentreren om je spieren aanspannen en de meter op de juiste plaats te zetten.

Nog eens de voordelen opsommen als het zo duidelijker is:
- Steeds gelijke spanning
- Moet je niet vasthouden wanneer het aangespannen is
- Makkelijker op de juiste positie verplaatsen dan een meetlint/touw
- Accurater je voorruitgang volgen (omdat metingen niet afhangen van hoe goed je je spieren kon opspannen of hoe hard je lint/touw aanspant)
- Geen hulp nodig (met touw/lint soms iemand nodig om vast te houden)
- Kan je als cadeau selecteren bij bestelling van 100€

Ik ben er duidelijk tevreden van ;) als iets slecht is durf ik het ook zeggen dus zeg dit niet om B&F voordeel te geven maar als hulp :)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 16:30 ----------

BCAA's gaan aanmaak tryptophan tegen, tryptophan zou je moe maken en zou spierkracht verlagen.
Dat verklaard die hele zin ;) maar is absoluut niet enige wat BCAA's doen, lees dit mss eens ;). Overal op het internet kan je er uitleg over vinden :)
Quotie uit die site die het ook verklaard:

Dank je, voor je bijdrage!!!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 08:47 ----------

We zijn naast collega's inderdaad ook goede vrienden:)

gisteren eindelijk mijn pakje ontvangen na tien dagen,spijtig na kerstmis was cadeau

heb 24 uur ofzo geleden besteld en het staat nog altijd
in het eerste balkje. of is de post trager dan gewoonlijk
omdat het feestdagen zijn ? :rolleyes:

Zou je even de track&trace kunnen doorsturen van volgend referentienummer:317738? Het gaat om een nazending van de low carb vital drink, zat er jammer genoeg niet bij :(

Vandaag een sample afslankeiwit geprobeerd, zeer lekker! Is het normaal dat dit even dik wordt als de miscellar casseïne? Of was het gewoon casseïne met een verkeerde druk erop? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven