Np<3 Thx! (No homo.)
Vraag aan bf.nl:
Wanneer gaan jullie normale meetlinten verkopen?
De enige die jullie hebben is van sequoa nog wat, maak mij een beetje zorgen om hoe accuraat het is.
Zie ze niet meer accessoires staan, wellicht uitverkocht.
Ik heb er 1 liggen en het leuke er aan is dat je steeds gelijke meetingen hebt. Met een lintmeter of touw spawn je niet steeds evenveel aan en heb je meer moeite om op steeds dezelfde plek te meten en om vast te houden terwijl je je spieren opspant. De Orbitape oefent steeds evenveel spanning uit en wanneer het bv rond je arm aangespannen is hoef je hem niet vast te houden dus kan je je goed concentreren om je spieren aanspannen en de meter op de juiste plaats te zetten.
Nog eens de voordelen opsommen als het zo duidelijker is:
- Steeds gelijke spanning
- Moet je niet vasthouden wanneer het aangespannen is
- Makkelijker op de juiste positie verplaatsen dan een meetlint/touw
- Accurater je voorruitgang volgen (omdat metingen niet afhangen van hoe goed je je spieren kon opspannen of hoe hard je lint/touw aanspant)
- Geen hulp nodig (met touw/lint soms iemand nodig om vast te houden)
- Kan je als cadeau selecteren bij bestelling van 100€
Ik ben er duidelijk tevreden van
als iets slecht is durf ik het ook zeggen dus zeg dit niet om B&F voordeel te geven maar als hulp 
---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 16:30 ----------
Ok, maar waarop is onderstaande gearceerde tekst gebaseerd??
BCAA's gaan aanmaak tryptophan tegen, tryptophan zou je moe maken en zou spierkracht verlagen.Dankzij Muscle Protect kun je daarnaast zwaarder, langer en frequenter trainen.
Dat verklaard die hele zin
maar is absoluut niet enige wat BCAA's doen, lees dit mss eens
. Overal op het internet kan je er uitleg over vinden 
Quotie uit die site die het ook verklaard:
Several studies suggest that BCAAs influence delayed onset muscle soreness and the markers of muscle damage associated with intense exercise (both endurance and resistance exercise). Less muscle damage and soreness means faster recovery and, the quicker you recover, the sooner you'll get back into the gym and back to training.
Laatst bewerkt:

??

)