XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb 24 uur ofzo geleden besteld en het staat nog altijd
in het eerste balkje. of is de post trager dan gewoonlijk
omdat het feestdagen zijn ? :rolleyes:

zelfde hier en heb de 24e al besteld, zal wel aan de feestdagen liggen

Gister was het tweede kerstdag, dus toen heeft de TNT natuurlijk geen ronde gedaan. Vandaag gaat alles mee van zaterdag, zondag en maandag. :) Komt goed! :)

Jonge, ik heb de 21ste besteld, nu pas aangekomen, deze dinsdag.
Allemaal fouten van PostNL.
Echt wat een gasten.

Het is erg druk in het sorteercentrum van de PostNL. Erg vervelend voor onze klanten inderdaad. :(

-Leon

*Knip*

Zal morgen met smart wachten op het artikel dat ik gister had besteld^^.

Laatst bewerkt:
Zou je even de track&trace kunnen doorsturen van volgend referentienummer:317738? Het gaat om een nazending van de low carb vital drink, zat er jammer genoeg niet bij :(

Vandaag een sample afslankeiwit geprobeerd, zeer lekker! Is het normaal dat dit even dik wordt als de miscellar casseïne? Of was het gewoon casseïne met een verkeerde druk erop? :p

Vergeten antwoorden Leon :)

Leon.. toevallig dat pakketje van mij er nog bij tussen? had je een mailtje gedaan

Leon, komen er nog knallende nieuwjaarsaanbiedingen? of kan ik beter nu bestellen?

Jazeker, deze week komt er nog wat leuks! :)

-Leon

Ik zag dat er Creatine zit in Hard!, is er een meerwaarde aan Creapure nog apart in te nemen? Zoja in welke dosis aangezien er toch al een deel in Hard! zit?

Ik zag dat er Creatine zit in Hard!, is er een meerwaarde aan Creapure nog apart in te nemen? Zoja in welke dosis aangezien er toch al een deel in Hard! zit?

Het kan, maar dan zou ik de Creapure na de training en in de ochtend. :)

3-5 gram per dosering. :)

-Leon

Edit: Leon was me voor :p

kan je noxipro ook in de cut nemen? en in wedstrijd voorbereiding?

Klopt PostNL heeft het druk :P had op 23e besteld maar staat nogsteeds alleen voorgemeld :(

Stomme feestdagen :D

Creapure of wat voor mij ook goed werkt bij mij is Creatine Ethyl Ester. :)

-Leon

Zucht Leon, jij gaat nog eens de reden zijn dat ik een extra kast moet bijkope voor m'n supps ^^ die 12 kg whey kan ik ook al zo moeilijk kwijt :p
Ik ben akkoord met Leon CEE vind ik ook goed. Wat ik doe is: ochtend en na training (momenten met goede opname mono) en voor de training CEE dat sneller word opgenomen en je meer voordeel uit gaat halen tijdens het trainen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven