XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geplaatst ref: 319431
Tis een kleintje maar hey :p

Owja, op de website staat de 1ste 5 dagen 15 - 20 gram te nemen, daarna 3 gram per dag, deed je dit ook zo of toch iets anders aan te raden? Dit dan in dosissen van 5 gr per keer of? Maakt het ook uit wanneer je het neemt? :p
En met water of?

Bestelling geplaatst ref: 319431
Tis een kleintje maar hey :p

Owja, op de website staat de 1ste 5 dagen 15 - 20 gram te nemen, daarna 3 gram per dag, deed je dit ook zo of toch iets anders aan te raden? Dit dan in dosissen van 5 gr per keer of? Maakt het ook uit wanneer je het neemt? :p
En met water of?

Met water is CEE niet te drinken, haha. Ik nam met grapefruitsap! 3x 3 gram per dag. :) In de ochtend, voor de training en na de training. :)

-Leon

Hey,

Momenteel neem ik Kre-Alkalyn (2 capsules op rustdagen, 4 capsules op trainingsdagen).
Ik heb onlangs Hard! besteld. Neem ik dit er gewoon bij voor training of laat ik de Kre-Alkalyn dan vallen op trainingsdagen?

Thanks!

Met water is CEE niet te drinken, haha. Ik nam met grapefruitsap! 3x 3 gram per dag. :) In de ochtend, voor de training en na de training. :)

-Leon
Een alternatieve manier om het binnen te krijgen :p kan handig zijn als je nu al veel vocht voor je training neemt er niet nog meer wilt binnen krijgen :)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 17:20 ----------

Hey,

Momenteel neem ik Kre-Alkalyn (2 capsules op rustdagen, 4 capsules op trainingsdagen).
Ik heb onlangs Hard! besteld. Neem ik dit er gewoon bij voor training of laat ik de Kre-Alkalyn dan vallen op trainingsdagen?

Thanks!
Neem je Kre-Al in de ochtend en na de training en eventuele andere momenten op de dag, voor de training krijg je je creatine genoeg binnen met Hard! Dus je dosissen met Kra-al niet laten vallen behalve voor de training :)

Laatst bewerkt:

-Leon
Heb de Creapure besteld :) kan je het ook in je whey shake gooien? Of is dit niet te smaken?
Voor de training...dat gaat wat worden, shake, pwo en dan nog crea? :p hoe combineer je dit :D?

Heb de Creapure besteld :) kan je het ook in je whey shake gooien? Of is dit niet te smaken?
Voor de training...dat gaat wat worden, shake, pwo en dan nog crea? :p hoe combineer je dit :D?
Als in je PWO al creatine zit moet je er geen extra meer nemen :). PWO 30-45 minuten voor training. Shake ook zoiets, eventueel ietsje vroeger.

Mono kan je in shake mengen, ga je lichtjes smaken maar het is leuker om vooraf je mono in je mond te scheppen en door te slikken met slokje water en dan je shake te drinken.

Als in je PWO al creatine zit moet je er geen extra meer nemen :). PWO 30-45 minuten voor training. Shake ook zoiets, eventueel ietsje vroeger.

Mono kan je in shake mengen, ga je lichtjes smaken maar het is leuker om vooraf je mono in je mond te scheppen en door te slikken met slokje water en dan je shake te drinken.
Neem nu jack3d voor de training, zit creatine monohydraat in. Maar dit enkel op trainingsdagen. Dus als ik het dan goed begrijp dan moet ik op trainingsdagen enkel 's ochtends en na de training creapure nemen? Op andere dagen neem ik het gewoon 3 keer, rond de periode dat ik me shake inneem?

Klopt, als je al een PWO neemt, zou ik ook het eruit laten. :) Dan alleen 1 dosering in de ochtend en na de training. :)

-Leon

Klopt, als je al een PWO neemt, zou ik ook het eruit laten. :) Dan alleen 1 dosering in de ochtend en na de training. :)

-Leon
Heb Hard! ook besteld, maar met het kerstweekend is die nog onderweg :p zal eens kijken hoe het gaat met die Creapure. 1ste 5 dagen pak ik dan 15-20 gr per dag :)

Heb Hard! ook besteld, maar met het kerstweekend is die nog onderweg :p zal eens kijken hoe het gaat met die Creapure. 1ste 5 dagen pak ik dan 15-20 gr per dag :)
Is ondertussen al bewezen dat je niet extra moet nemen de eerste dagen ;). Als je extra neemt ga je wel minimaal vlugger creatine in je spieren krijgt maar het effect van creatine zal zo ook sneller afnemen.

En je maag (slappe *** :p) zou het ook niet zo leuk kunnen vinden als je zo veel creatine gaat nemen en je nieren ook niet.

Laatst bewerkt:
heb trouwens mijn bestelling gedaan, maar ik heb andere bestelling gedaan voor onderbroeke hihi, die kome met dpd. zal wss niet samen kome met mijn paketje van jullie denk ik of niet?

toch maar gewoon een pot whey perfection (cookies en cream) besteld.

wel spijtig dat ik geen shaker pro kon kiezen, alleen een gewone shakebeker :(

(krijg ik nu toch niet wat extra samples ter compensatie? :D)
^hoeft niet hoor :p

Krijg via de e-mail helaas geen reactie, vandaar maar ff via het forum.

Wacht nog op een nalevering van een bestelling, 304939. Was benieuwd wanneer ik dit kan verwachten of dat ik het kan verrekenen met een nieuwe order.

Gr.

heb trouwens mijn bestelling gedaan, maar ik heb andere bestelling gedaan voor onderbroeke hihi, die kome met dpd. zal wss niet samen kome met mijn paketje van jullie denk ik of niet?

Geen idee, maar natuurlijk gewoon morgen in huis. :)

toch maar gewoon een pot whey perfection (cookies en cream) besteld.

wel spijtig dat ik geen shaker pro kon kiezen, alleen een gewone shakebeker :(

(krijg ik nu toch niet wat extra samples ter compensatie? :D)
^hoeft niet hoor :p

Shakebeker Pro is helaas helemaal op. :)

Krijg via de e-mail helaas geen reactie, vandaar maar ff via het forum.

Wacht nog op een nalevering van een bestelling, 304939. Was benieuwd wanneer ik dit kan verwachten of dat ik het kan verrekenen met een nieuwe order.

Gr.

Beste Maniac,

Ik ga het morgen direct even controleren voor je. Ik stuur je dan een p.m hier op DBB. Sorry voor het ongemak. Mijn persoonlijke e-mail is leon@ . Daar kan je mij altijd persoonlijk bereiken. :)

Dan komt het goed. :)

-Leon

Is ondertussen al bewezen dat je niet extra moet nemen de eerste dagen ;). Als je extra neemt ga je wel minimaal vlugger creatine in je spieren krijgt maar het effect van creatine zal zo ook sneller afnemen.

En je maag (slappe *** :p) zou het ook niet zo leuk kunnen vinden als je zo veel creatine gaat nemen en je nieren ook niet.

Pfff, zoveel broscience in slechts 2 posts. Ik raad je aan om dit te bekijken en dan pas mensen advies te geven ivm creatine monohydraat. Hoewel je misschien gelijk hebt dat je 'maagproblemen' kan krijgen wanneer je je creatine inneemt op de manier waarop jij dit doet.

Sayer, je bekijkt best ook eens deze filmpjes. Zo heb je meteen correcte informatie.

Pfff, zoveel broscience in slechts 2 posts. Ik raad je aan om dit te bekijken en dan pas mensen advies te geven ivm creatine monohydraat. Hoewel je misschien gelijk hebt dat je 'maagproblemen' kan krijgen wanneer je je creatine inneemt op de manier waarop jij dit doet.

Sayer, je bekijkt best ook eens deze filmpjes. Zo heb je meteen correcte informatie.
Weet niet welk deel volgens jou fout is maar ik haal mn info uit wetenschappelijke artikels, niet vanuit forum posts en dergelijke.
Als je het hebt over het loaden van creatine, hier bestaan er vele meningen over.
Ik heb vroeger artikel gelezen -op ergogenics d8 ik- en onderzoek over mono en load fase die duidelijk aantoonde dat een loadfase sneller het creatinegehalte in de spieren verhoogd maar na een paar weken (herinner me exacte termijn niet meer) het creatinegehalte bij mensen met loadfase het creatinegehalte in spieren meer was afgenomen. Het is niet omdat iemand een filmpje maakt van zijn mening dat die correct is. Als je wilt bewijzen dat ik fout ben doe dat dan met onderzoeksresultaten.
(en snap al helemaal niet waarom je dan nog eens verwijst naar filmpje of cafeïne het effect van creatine blokkeert) Bovendien dan nog van iemand die zelf dingen verkoopt en precies gesponsord wordt door L.E.F. = niet onafhankelijke bron = niet direct betrouwbaar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven