amokmaker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
Load fase kan je kiezen. Ofwel load je en heb je sneller 'resultaat' van je crea monohydraat ofwel load je niet en heb je hetzelfde resultaat na circa 30 dagen. Dat is correct wat je ook vermelde. Maar dat je daarna gaat vertellen dat het effect van creatine vermindert wanneer je een loadingfase hebt toegepast is niet correct.Weet niet welk deel volgens jou fout is maar ik haal mn info uit wetenschappelijke artikels, niet vanuit forum posts en dergelijke.
Als je het hebt over het loaden van creatine, hier bestaan er vele meningen over.
Ik heb vroeger artikel gelezen -op ergogenics d8 ik- en onderzoek over mono en load fase die duidelijk aantoonde dat een loadfase sneller het creatinegehalte in de spieren verhoogd maar na een paar weken (herinner me exacte termijn niet meer) het creatinegehalte bij mensen met loadfase het creatinegehalte in spieren meer was afgenomen. Het is niet omdat iemand een filmpje maakt van zijn mening dat die correct is. Als je wilt bewijzen dat ik fout ben doe dat dan met onderzoeksresultaten.
Crea neem je ook best in op een andere manier dan gewoon 'crea in je mond scheppen en een slokje water daarna'. Ook vertel je over nierproblemen bij inname tijdens de loadfase. Ik moet niet met bronnen aankomen om dit te ontkrachten. Jij moet met bronnen aankomen om zo'n stelling hard te maken anders is dit broscience van de bovenste plank.
En dan nog even dit, die filmpjes waar ik naar verwijs zijn niet de man zijn mening maar het resultaat van het nagaan van onderzoeken allerhande mbt creatine. Maar dat kon je niet weten als je de filmpjes niet bekeken had natuurlijk.
Ik vind het goed en aardig van je dat jij mensen wilt helpen, maar bezorg ze dan ook correcte info.

Komt goed! 

vast met de kerstmuts op en als kerstmenu enkele whey shakes
) en gisteren op dinsdag nog niks binnengehad kan ik dit dan vandaag verwachten? ( begrijp de drukte ivm kerst