Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet welk deel volgens jou fout is maar ik haal mn info uit wetenschappelijke artikels, niet vanuit forum posts en dergelijke.
Als je het hebt over het loaden van creatine, hier bestaan er vele meningen over.
Ik heb vroeger artikel gelezen -op ergogenics d8 ik- en onderzoek over mono en load fase die duidelijk aantoonde dat een loadfase sneller het creatinegehalte in de spieren verhoogd maar na een paar weken (herinner me exacte termijn niet meer) het creatinegehalte bij mensen met loadfase het creatinegehalte in spieren meer was afgenomen. Het is niet omdat iemand een filmpje maakt van zijn mening dat die correct is. Als je wilt bewijzen dat ik fout ben doe dat dan met onderzoeksresultaten.
Load fase kan je kiezen. Ofwel load je en heb je sneller 'resultaat' van je crea monohydraat ofwel load je niet en heb je hetzelfde resultaat na circa 30 dagen. Dat is correct wat je ook vermelde. Maar dat je daarna gaat vertellen dat het effect van creatine vermindert wanneer je een loadingfase hebt toegepast is niet correct.

Crea neem je ook best in op een andere manier dan gewoon 'crea in je mond scheppen en een slokje water daarna'. Ook vertel je over nierproblemen bij inname tijdens de loadfase. Ik moet niet met bronnen aankomen om dit te ontkrachten. Jij moet met bronnen aankomen om zo'n stelling hard te maken anders is dit broscience van de bovenste plank.

En dan nog even dit, die filmpjes waar ik naar verwijs zijn niet de man zijn mening maar het resultaat van het nagaan van onderzoeken allerhande mbt creatine. Maar dat kon je niet weten als je de filmpjes niet bekeken had natuurlijk.

Ik vind het goed en aardig van je dat jij mensen wilt helpen, maar bezorg ze dan ook correcte info.

Load fase kan je kiezen. Ofwel load je en heb je sneller 'resultaat' van je crea monohydraat ofwel load je niet en heb je hetzelfde resultaat na circa 30 dagen. Dat is correct wat je ook vermelde. Maar dat je daarna gaat vertellen dat het effect van creatine vermindert wanneer je een loadingfase hebt toegepast is niet correct.

Crea neem je ook best in op een andere manier dan gewoon 'crea in je mond scheppen en een slokje water daarna'. Ook vertel je over nierproblemen bij inname tijdens de loadfase. Ik moet niet met bronnen aankomen om dit te ontkrachten. Jij moet met bronnen aankomen om zo'n stelling hard te maken anders is dit broscience van de bovenste plank.

En dan nog even dit, die filmpjes waar ik naar verwijs zijn niet de man zijn mening maar het resultaat van het nagaan van onderzoeken allerhande mbt creatine. Maar dat kon je niet weten als je de filmpjes niet bekeken had natuurlijk.

Ik vind het goed en aardig van je dat jij mensen wilt helpen, maar bezorg ze dan ook correcte info.
Dude je slaat wartaal uit.

1. Wat ik zei:
“Mono kan je in shake mengen, ga je lichtjes smaken maar het is leuker om vooraf je mono in je mond te scheppen en door te slikken met slokje water en dan je shake te drinken.”
 Dit gaat over de SMAAK, smaak is iets wat voor iedereen anders is, moet ik wetenschappelijk artikel zoeken hoe creatine in een whey shake smaakt.... !!!

2. Nu wil je dat ik bewijs wat ik zeg correct is omdat jij het tegendeel niet kan bewijzen... nou ik ga niet nog eens uren gaan besteden aan alles nog eens opzoeken. Jij trekt wat ik zeg in twijfel dus jij mag gaan zoeken.

3. Als je zelfs al niet weet dat de inname van creatine je nieren extra stress geeft... Loop eens naar je docter en vraag of je creatine mag nemen als je voordien al problemen hebt gehad met je nieren...

4. “Load fase kan je kiezen. Ofwel load je en heb je sneller 'resultaat' van je crea monohydraat ofwel load je niet en heb je hetzelfde resultaat na circa 30 dagen. Dat is correct wat je ook vermelde. Maar dat je daarna gaat vertellen dat het effect van creatine vermindert wanneer je een loadingfase hebt toegepast is niet correct.”
Duidelijk zegt hetgeen jij gelezen hebt dat het resultaat gelijk is na 30 dagen maar zegt het ook iets over erna? Tot die 30 dagen zijn we het eens. Ik zei paar weken, dat zal mogelijk die 30 dagen zijn geweest. Wel na die periode daalt bij beide groepen het creatine gehalte in spieren traag MAAR bij de groep met load fase daalt het BEETJE STERKER (maar nog steeds traag) zodanig dat na die 30 dagen of whatever het is er een verwaarloosbaar minimaal hoger creatine gehalte in de spieren is van de groep zonder laad fase maar naar mate de tijd vordert blijft dit verhogen tot een significanter verschil. Of de gebruiker er iets van gaat merken, waarschijnlijk niet. MAAR op lange termijn is geen laadfase beter.
Als je dit wilt ontkennen kom dan met onderzoeksresultaten, niet met iemand die beweert dat het zo is.

5. "die filmpjes waar ik naar verwijs zijn niet de man zijn mening maar het resultaat van het nagaan van onderzoeken" die nog steeds door iemand geïnterpreteerd zijn en mogelijk niet eens betrouwbare onderzoeken zijn omdat ze mogelijk gesponsord werden door die supplementen fabrikant die op zijn site staat... En ik zie nergens raw data onderzoeksresultaten of interpretaties ervan, enkel de mening die iemand er uit gehaald heeft...

Heb atm facepalm gevoel, zoek even naar de gif uit hawaii five-0 die het goed beschrijft

Laatst bewerkt:
vecht dit even via de pm uit, en spam niet dit topic vol..

2. Nu wil je dat ik bewijs wat ik zeg correct is omdat jij het tegendeel niet kan bewijzen... nou ik ga niet nog eens uren gaan besteden aan alles nog eens opzoeken. Jij trekt wat ik zeg in twijfel dus jij mag gaan zoeken.
Kwestie van de rollen om te draaien kan dit wel tellen. Als je stellingen aanhaalt moet je deze hard maken jongen. Als ik zeg dat Afrikanen meer criminaliteit plegen dan Europeanen dan moet iemand anders het tegendeel niet gaan bewijzen. Lol. Dan moet ik dit onderzoeken en de resultaten voorleggen ofwel moet ik andere onderzoeken gebruiken die deze stelling reeds onderzochten.
3. Als je zelfs al niet weet dat de inname van creatine je nieren extra stress geeft... Loop eens naar je docter en vraag of je creatine mag nemen als je voordien al problemen hebt gehad met je nieren...
Kom toch eens met bewijzen man als je zo'n uitspraken doet.

Heb atm facepalm gevoel, zoek even naar de gif uit hawaii five-0 die het goed beschrijft
Dan zijn we met twee.
5. "die filmpjes waar ik naar verwijs zijn niet de man zijn mening maar het resultaat van het nagaan van onderzoeken" die nog steeds door iemand geïnterpreteerd zijn en mogelijk niet eens betrouwbare onderzoeken zijn omdat ze mogelijk gesponsord werden door die supplementen fabrikant die op zijn site staat... En ik zie nergens raw data onderzoeksresultaten of interpretaties ervan, enkel de mening die iemand er uit gehaald heeft...

Ik laat iedereen vrij om te beoordelen wie het geloofwaardigst is. Will brink of een random dude op een internetforum.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 21:55 ----------

Sorry, net te laat. Maar dit was dan ook mijn laatste post. Ik laat het nu over aan anderen om te beoordelen wie het geloofwaardigst is.

Zeg dat aan amokmaker...
heb reported want vind het respectloos ten opzichte van een boardsponsor en tegenover mij terwijl hij het niet eens kan aantonen dat ik fout ben. Is slecht voor mijn geloofwaardigheid terwijl ik niets fout zei...
Is voor zover ik het mij herinner al 2de maal dat hij dit doet, bij geen van beide het respect om het in PM te zetten of ergens anders maar het publiekelijk doet. Volgens mij is dit gewoon puur om de persoon gericht.
Zo iemand hoort volgens mij niet thuis op dit forum.
Kwestie van de rollen om te draaien kan dit wel tellen. Als je stellingen aanhaalt moet je deze hard maken jongen. Als ik zeg dat Afrikanen meer criminaliteit plegen dan Europeanen dan moet iemand anders het tegendeel niet gaan bewijzen. Lol. Dan moet ik dit onderzoeken en de resultaten voorleggen ofwel moet ik andere onderzoeken gebruiken die deze stelling reeds onderzochten.
Dat ik bij alles wat ik zeg een link naar een onderzoek zou moeten zetten is belachelijk. Bij wetenschap geld altijd dat het geld tot het tegendeel bewezen is... jij valt wat ik zeg aan dus jij mag bewijzen. En btw Will brink fanboy, zelf nergens in zijn filmpjes staat er iets dat wat ik zeg tegenspreekt. Ik heb al genoeg tijd gestopt in je zever.

Laatst bewerkt:
Jonge, ik heb de 21ste besteld, nu pas aangekomen, deze dinsdag.
Allemaal fouten van PostNL.
Echt wat een gasten.
jongen loop eens niet te mierenken :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 23:38 ----------

Gister was het tweede kerstdag, dus toen heeft de TNT natuurlijk geen ronde gedaan. Vandaag gaat alles mee van zaterdag, zondag en maandag. :) Komt goed! :)

Het is erg druk in het sorteercentrum van de PostNL. Erg vervelend voor onze klanten inderdaad. :(

-Leon
excuses, was zo met mezelf bezig dat ik was vergeten dat het ook voor de post & jullie kerst was ! :o :p

Zondag besteld, Hij is gister aangemeldt bij de PostNL en wordt vervolgbaar, vandaag niks aan gedaan niet gesorteerd en is geen kerstdag meer dus denk dat ze wel hele ophoping hebben van bestellingen. Nu hopen dat ik hem voor vrijdag binnen heb. Lijkt me sterk als morgen de sortering, distributie en de aflevering wordt gedaan. Toch ben ik heel tevreden met de service, zogoed als altijd optijd en als iets ontbreekt sturen ze nog snel het vergeten product erna :D

Zondag besteld, Hij is gister aangemeldt bij de PostNL en wordt vervolgbaar, vandaag niks aan gedaan niet gesorteerd en is geen kerstdag meer dus denk dat ze wel hele ophoping hebben van bestellingen. Nu hopen dat ik hem voor vrijdag binnen heb. Lijkt me sterk als morgen de sortering, distributie en de aflevering wordt gedaan. Toch ben ik heel tevreden met de service, zogoed als altijd optijd en als iets ontbreekt sturen ze nog snel het vergeten product erna :D
Bij mij EXACT hetzelfde, maar staat nu in status onderweg met postman ofzoiets, dus zou maar even gaan kijken want denk dat je vandaag de bel gaat horen gaan :D

Beste body en fit heb zaterdag wat besteld maar tis nu woensdag ( inmiddels :P ) en gisteren op dinsdag nog niks binnengehad kan ik dit dan vandaag verwachten? ( begrijp de drukte ivm kerst :) )

Normaliter ga ik ervan uit dat ze vandaag alsnog netjes je pakket aanbieden:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 08:25 ----------

Bij postnl werkten ze niet met kerst, bij B&F wel :eek: vast met de kerstmuts op en als kerstmenu enkele whey shakes :D

De kerstmuts niet maar verder klopt het beeld toch aardig:D

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 08:25 ----------

& als dessert micellar casein pudding :p

Micellar Perfection Banaan:zuip:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 08:27 ----------

Beste body en fit heb zaterdag wat besteld maar tis nu woensdag ( inmiddels :P ) en gisteren op dinsdag nog niks binnengehad kan ik dit dan vandaag verwachten? ( begrijp de drukte ivm kerst :) )

Wij hebben elke dag gewoon doorgewerkt. Het heeft te maken met de distributie van TNT. Ik ga ervan uit dat vandaag je besteling aangeboden gaat worden:)

gisteravond half 8? besteld (juist voor ik hier poste)

deze morgen 10u ontvangen IN BELGIË

TOP service!

Waarom is jullie smaakloze whey perfection even duur als de varianten met smaak?

Meeste shops hanteren een lagere prijs voor smaakloos.

24.12.2011:
Zending zit in afleverroute

Dat is de laatste notificatie

nieuw magazijn in Peru?:p

Body en fit,

Is deze bestelling al verzonden??

Referentie nummer: 319568

@ B&F

vorige week een pot met B&F casseine binnengekregen en een shake beker pro. gisteravond wou ik de pot aanbreken en mijn nieuwe shake beker gelijk maar even gebruiken maar ik ben er achter gekomen dat hij lekt, hoe goed ik hem ook dicht draai er blijft water uit komen bij het schudden, ook de dop zit er goed op..

is er een mogelijkheid om een nieuwe shake beker te krijgen? normaal had ik het niet zo erg gevonden maar mijn andere beker staat op mijn werk en daar kom ik over 2 weken pas weer langs :p

als dit mogelijk is dan hoor ik het wel zodat ik mijn gegevens even door kan sturen! :)

@ Topsycret: Als je even terug leest kan je zien dat de Shakebeker pro's op zijn! Als ik het goed begrepen heb komen er wel nieuwe aan, dus dan wordt het uiteindelijk vast wel goed opgelost ;)

Shakebeker Pro is helaas helemaal op. :)

Je kan warm water gebruiken, maar niet te heet. Dan komt inderdaad het logo ervan af. De nieuwe shakebekers zullen dit probleem niet meer hebben. :)

Van wanneer zouden deze nieuwe er zijn? Daar ik toch nog even wacht met men bestelling dan.

Dat gaat helaas nog wel 8-10 weken duren.:cool:

Heb mijn Orbitape artikel binnen! Werkt ook goed, thx bf!

Krijgt deze gemotiveerde bb'er van jullie korting als hij belooft om de 2 maanden een isolaat whey te bestellen? (a)

Edit:

Oke, ik weet dat ik nog een aantal kilo's te gaan heb, maar wtf? Volgens verschillende calcs heb ik een bf van 21.5%!

Ik weeg 69-70kg, lengte 167cm en heb tegenwoordig spieren. Voel mijn abs ook en als ik span (soms zonder spannen), zie ik mijn bovenste 2/4 abs. Hoe de f kan dat bij 21.5% bodyfat? Iets klopt er toch niet?

En dat heb ik berekend met de Orbitape measurements en formules waar nek en taille bij nodig is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven