FrankSnip
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 122
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe verandert het schepje dat er in wordt gestoken, best eens wegen of een van je oude schepjes gebruiken. (Btw: Cookies en CREAMvraagje: de maatschep die bij de potten whey perfection zit, daar staan zo streepjes op met grammen. nu is het wel moeilijk om daar 28gram van de nemen.
een volledige maatschep zou 50gram zijn?
heb ik toevallig geen verkeerde maatschep ofzo?
(eerste shake ooit, cookies en crunch, was best lekker, wel zoet)
)vraagje: de maatschep die bij de potten whey perfection zit, daar staan zo streepjes op met grammen. nu is het wel moeilijk om daar 28gram van de nemen.
een volledige maatschep zou 50gram zijn?
heb ik toevallig geen verkeerde maatschep ofzo?
(eerste shake ooit, cookies en crunch, was best lekker, wel zoet)
Dat gaat toch ook wel verwat is dat toch met mensen en hun maatscheppen , ik weeg al jaren alles af op een weegschaal .
Maatscheppen gebruiken is zo lui en niet serieus zijn in je hoeveelheden dat je eet .
Ik weeg alles , zelf mijn vlees , rijst , noten , eiwit , havermout ...
ik neem gewoon het grootste stuk biefstuk dat ze bij slager hebben, eet ong 1/2 tot 1/4 van potje noten en zo met alles
supps weeg ik 1x af en weet ik erna steeds hoeveel ik ong binnen heb. Echt alles gaan afwegen vind ik stap te ver, is bijna obsessie
als jij dat graag doet geen probleem natuurlijk 

Dat gaat toch ook wel verik neem gewoon het grootste stuk biefstuk dat ze bij slager hebben, eet ong 1/2 tot 1/4 van potje noten en zo met alles
supps weeg ik 1x af en weet ik erna steeds hoeveel ik ong binnen heb. Echt alles gaan afwegen vind ik stap te ver, is bijna obsessie
als jij dat graag doet geen probleem natuurlijk
![]()

Zou wel kunnenWie weet als jij ooit zolang bezig bent als mij met voeding als ik dat je ook zo komt , never say never![]()
. Om eerlijk te zijn heb ik vroeger problemen gehad met voeding in die mate dat je wel boulimie en anorexia kunt noemen (ooit nog BMI gehad van 30+ en later BMI van <16)
nu ligt dat allemaal ver achter me en probeer ik gewoon goed en gezond te eten zonder er te ver mee te gaan, snap je
In B4 superdude ecto
weeg ondertussen 'normaal' en eet goed en train nu iets meer dan jaar en zijn toch wel goeie kilo's aan spiermassa bijgekomen en vetmassa gelijk
(mijn doel blijft natuurlijk wel om nog spieren bij te kweken)Aiai, per ongeluk "beetje" te veel geranamine genomen, 150mg of nog ietsje meer ipv 50mg, wordt goed slapen deze n8hartrate: kwartier nu na inname en gaat al vlotjes
sjanche dat ik nog geen cafeïne binnen had.
gezond voor je hart bro. overdrijven met doseringen is ook een kunst natuurlijk.wat is dat toch met mensen en hun maatscheppen , ik weeg al jaren alles af op een weegschaal .
Maatscheppen gebruiken is zo lui en niet serieus zijn in je hoeveelheden dat je eet .

Overdosis 1.3D gaf mij een crash waar ik zo ziek van werd dat ik heel angstig werd. Voelde alsof ik ieder moment naar de eeuwige jachtvelden kon vertrekken. Echt geen fijne ervaring. Hoeveel dat was weet ik niet, maar ik zou het inderdaad niet overdrijven..
had ik ook eens toen ik in 3u tijd 5x200mg cafeïne genomen had tijdens de examens en in de 24u ervoor ook nog 2-3x200mg genomen had
nooit meer. Toen express te veel genomen, nu niet, maar valt uiteindelijk precies nog redelijk mee, hart gaat wel serieus te keer maar minder dan toen met cafeïne.Ongelukje, zal ik wel niet van doodgaan150mg,gezond voor je hart bro. overdrijven met doseringen is ook een kunst natuurlijk.
had 50mg genomen, wou dan nog iets nemen maar had in mn haast per ongeluk de geranamine gepakt
zie nu net dat er in mn PWO sample dat ik er voor genomen had ook nog eens 100mg cafeïne zat, maar dat zal wel niet veel extra op die geranamine hebben toegevoegd 
Die van sci-fit? Vroeger hadden ze alleen dezeB&F, welke Caffeine raden jullie aan? zag geen huismerk B&F caffeine op de site?
is de goedkoopste per dosis
. Gaat lang mee voor maar 8€. Cafeïne = Cafeïne, denk niet dat er noemenswaardige verschillen zijn met andere merken.
Die van sci-fit? Vroeger hadden ze alleen dezeis de goedkoopste per dosis
. Gaat lang mee voor maar 8€. Cafeïne = Cafeïne, denk niet dat er noemenswaardige verschillen zijn met andere merken.
Van cafeïne is er niet meteen nood aan een huismerk, zijn sowieso al goedkoop genoeg![]()
Topper dankjewelDat is niet de bedoeling! Ik ga het even dubbelchecken en nasturen.
-Leon

ik doe dat ook altijd, dat gedoe met die maatscheppen is onhandig vind ik.wat is dat toch met mensen en hun maatscheppen , ik weeg al jaren alles af op een weegschaal .
wat is een beetje een makkelijke weegschaal om je eten mee te wegen? kwil er met het nieuwe jaar toch maar aan gaan ...ik doe dat ook altijd, dat gedoe met die maatscheppen is onhandig vind ik.
lekker alles afwegen op de weegschaal & het is nog makkelijk ook, voor mn voeding net hetzelfde, pure gewoonte is het geworden
Is COP al uitverkochtZie het niet meer op de site staan
![]()