EASYtheDUTCH
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 2m04
- Massa
- 148kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom is jullie smaakloze whey perfection even duur als de varianten met smaak?
Meeste shops hanteren een lagere prijs voor smaakloos.
Body en fit,
Is deze bestelling al verzonden??
Referentie nummer: 319568

@ B&F
vorige week een pot met B&F casseine binnengekregen en een shake beker pro. gisteravond wou ik de pot aanbreken en mijn nieuwe shake beker gelijk maar even gebruiken maar ik ben er achter gekomen dat hij lekt, hoe goed ik hem ook dicht draai er blijft water uit komen bij het schudden, ook de dop zit er goed op..
is er een mogelijkheid om een nieuwe shake beker te krijgen? normaal had ik het niet zo erg gevonden maar mijn andere beker staat op mijn werk en daar kom ik over 2 weken pas weer langs
als dit mogelijk is dan hoor ik het wel zodat ik mijn gegevens even door kan sturen!![]()

Leon, kan je de muscle protection zo opdrinken , of is t beste er dextrose bij te nemen ?

Moet je niet berekenen met OrbitapeHeb mijn Orbitape artikel binnen! Werkt ook goed, thx bf!
Krijgt deze gemotiveerde bb'er van jullie korting als hij belooft om de 2 maanden een isolaat whey te bestellen? (a)
Edit:
Oke, ik weet dat ik nog een aantal kilo's te gaan heb, maar wtf? Volgens verschillende calcs heb ik een bf van 21.5%!
Ik weeg 69-70kg, lengte 167cm en heb tegenwoordig spieren. Voel mijn abs ook en als ik span (soms zonder spannen), zie ik mijn bovenste 2/4 abs. Hoe de f kan dat bij 21.5% bodyfat? Iets klopt er toch niet?
En dat heb ik berekend met de Orbitape measurements en formules waar nek en taille bij nodig is.
voot verpercentage heb je bodyfat caliper nodig. Als je via omtrek van bepaalde lichaamdelen gaat berekenen dan gaat het vetpercentage omhoog naargelang je omtrek vergroot maar je omtrekt kan niet enkel vergroten door vet maar ook door spieren en nog andere dingen
. Die resultaten kloppen mss grofweg voor de gemiddelde mens maar zullen ook zeer vaak fout zijn.
Moet je niet berekenen met Orbitapevoot verpercentage heb je bodyfat caliper nodig. Als je via omtrek van bepaalde lichaamdelen gaat berekenen dan gaat het vetpercentage omhoog naargelang je omtrek vergroot maar je omtrekt kan niet enkel vergroten door vet maar ook door spieren en nog andere dingen
. Die resultaten kloppen mss grofweg voor de gemiddelde mens maar zullen ook zeer vaak fout zijn.
Orbitape of meetlint moet je gebruiken om je vooruitgang in grootte te volgen, niet bodyfat te berekenen. Hoop dat dit je vraag beantwoord.
Zal ook even een betere manier om fat% te meten opzoeken voor je, geef me even de tijd
Optie 1: 3 punten bodybuilding.com
Optie 2: 9 punten, is correcter, ik ga er vanuit dat de calculator op de gelinkte site correct is. anders kan je een andere site zoeken met 9 punt meeting. Je kunt ook me 6 punten berekenen op nog andere sites.
Waarom geloof je 14% niet?Ahh, that's right. Thx!
Toevallig heb ik een calliper thuis van dezelfde maker als Orbitape, alleen kreeg ik daar vaak een te lage meting uit. Eens zelfs 14%, maar dat geloof ik dus niet.
als je zegt dat je je abs deels kan zien zal je vet% wellicht zeker niet veel hoger zijn. Maar of je je abs kan zien is ook niet echt goeie referentie, bij sommige mensen kan je zelfs tot 20% zien
bij andere slechts zichtbaar bij hele lage %'s.Zal mn sample even aanboren...Wordt de afslankeiwit ook zo dik als de casseïne? Anders bestel ik eens zo'n pot ipv de perfection mix...

@ Topsycret: Als je even terug leest kan je zien dat de Shakebeker pro's op zijn! Als ik het goed begrepen heb komen er wel nieuwe aan, dus dan wordt het uiteindelijk vast wel goed opgelost![]()

Wordt de afslankeiwit ook zo dik als de casseïne? Anders bestel ik eens zo'n pot ipv de perfection mix...

Ahh, that's right. Thx!
Toevallig heb ik een calliper thuis van dezelfde maker als Orbitape, alleen kreeg ik daar vaak een te lage meting uit. Eens zelfs 14%, maar dat geloof ik dus niet.
Orbitape is dan wel leuk om te kijken hoeveel vet er om het middel weg is, dus daar heb je gelijk in.

Net idd me bestelling gekregen... Helemaal blij de doos opengemaakt zit er geen A-DH in... Ordernr 318451

Vandaag alweer het derde pak binnen de 7 dagen binnengekregen. Alledrie binnen <24u !![]()

Zou je even de track&trace kunnen doorsturen van volgend referentienummer:317738? Het gaat om een nazending van de low carb vital drink, zat er jammer genoeg niet bij![]()
Ziet ernaar uit dat het vandaag nog niet zal toekomen. Heb deze week reeds 2 keer naar de info gestuurd maar ik krijg nooit een antwoord. Ik hoop dat het toch verzonden is. Zaterdag zeiden ze dat ze het in orde gingen maken.
Kan jij dit even nakijken Leon, en misschien mijn track&trace doorsturen, zo hoef ik het niet elke keer weer te vragen.
Creatine en acne.. hmm.. zie niet hoe je daar acne van kan krijgen, maar nvm
Lijkt me eerder ook aan slechte voeding te liggen.Even een vraagje,
IK heb een maand Creapure van B&F gebruikt, maar kreeg er veel acné (hoeveel water ik ook dronk) van dus ben ik er maar mee gestopt. Vooralleer nooit last gehad creatine (CEE, ...), wel eerste keer dat ik mono nam... IK ging er in ieder geval wel goed op!
Nu wil ik die Kre-Alkalyn van jullie eens proberen, maar ik heb niet veel zin in die acné terug. (is toch ook terug mono?) Iemand ervaring hiermee?
Leon / Ilco kan mss aanvullenLijkt me eerder ook aan slechte voeding te liggen.
Vroeger zelf ook nog erg last van gehad, sinds mn eten goed zit geen last meer van, ook supplementatie met zinc kan helpen, kost toch weinig. Was ook een b vitamine die help maar ben ik even vergetenLeon / Ilco kan mss aanvullen
Jep, maar dat is vaak het probleem om dat op orde te krijgenvitamine b5
maar een goed voedingsschema, met de nodige complexe carbs , gezonde vetten en variërend aanbod aan eiwitten zal veel beter zijn dan vitamine b5 supplementeren .
voor sommigen is een hoopje kip eten dagelijks goeie voeding
met goeie voeding krijg je die b5 en zink ook meteen binnen met voeding.