AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon, kan je de muscle protection zo opdrinken , of is t beste er dextrose bij te nemen ?

Waarom is jullie smaakloze whey perfection even duur als de varianten met smaak?

Meeste shops hanteren een lagere prijs voor smaakloos.

Wij kopen en verkopen al zo scherp dat wij gewoon voor alles dezelfde prijs aanhouden. Natuurlijk verkopen de smaken ook veel meer. :)

Body en fit,

Is deze bestelling al verzonden??

Referentie nummer: 319568

Ja, via pakjesgemak. :)

@ B&F

vorige week een pot met B&F casseine binnengekregen en een shake beker pro. gisteravond wou ik de pot aanbreken en mijn nieuwe shake beker gelijk maar even gebruiken maar ik ben er achter gekomen dat hij lekt, hoe goed ik hem ook dicht draai er blijft water uit komen bij het schudden, ook de dop zit er goed op..

is er een mogelijkheid om een nieuwe shake beker te krijgen? normaal had ik het niet zo erg gevonden maar mijn andere beker staat op mijn werk en daar kom ik over 2 weken pas weer langs :p

als dit mogelijk is dan hoor ik het wel zodat ik mijn gegevens even door kan sturen! :)

Stuur maar via de p.m. Dan kan ik even kijken wat ik kan doen. :)

Leon, kan je de muscle protection zo opdrinken , of is t beste er dextrose bij te nemen ?

Je kan het gewoon opdrinken zonder dextrose. De smaak is dan ook top! :)

-Leon

Heb mijn Orbitape artikel binnen! Werkt ook goed, thx bf!

Krijgt deze gemotiveerde bb'er van jullie korting als hij belooft om de 2 maanden een isolaat whey te bestellen? (a)

Edit:

Oke, ik weet dat ik nog een aantal kilo's te gaan heb, maar wtf? Volgens verschillende calcs heb ik een bf van 21.5%!

Ik weeg 69-70kg, lengte 167cm en heb tegenwoordig spieren. Voel mijn abs ook en als ik span (soms zonder spannen), zie ik mijn bovenste 2/4 abs. Hoe de f kan dat bij 21.5% bodyfat? Iets klopt er toch niet?

En dat heb ik berekend met de Orbitape measurements en formules waar nek en taille bij nodig is.
Moet je niet berekenen met Orbitape ;) voot verpercentage heb je bodyfat caliper nodig. Als je via omtrek van bepaalde lichaamdelen gaat berekenen dan gaat het vetpercentage omhoog naargelang je omtrek vergroot maar je omtrekt kan niet enkel vergroten door vet maar ook door spieren en nog andere dingen ;). Die resultaten kloppen mss grofweg voor de gemiddelde mens maar zullen ook zeer vaak fout zijn.

Orbitape of meetlint moet je gebruiken om je vooruitgang in grootte te volgen, niet bodyfat te berekenen. Hoop dat dit je vraag beantwoord.

Zal ook even een betere manier om fat% te meten opzoeken voor je, geef me even de tijd :)
Optie 1: 3 punten bodybuilding.com
Optie 2: 9 punten, is correcter, ik ga er vanuit dat de calculator op de gelinkte site correct is. anders kan je een andere site zoeken met 9 punt meeting. Je kunt ook me 6 punten berekenen op nog andere sites.

Laatst bewerkt:
Wordt de afslankeiwit ook zo dik als de casseïne? Anders bestel ik eens zo'n pot ipv de perfection mix...

Moet je niet berekenen met Orbitape ;) voot verpercentage heb je bodyfat caliper nodig. Als je via omtrek van bepaalde lichaamdelen gaat berekenen dan gaat het vetpercentage omhoog naargelang je omtrek vergroot maar je omtrekt kan niet enkel vergroten door vet maar ook door spieren en nog andere dingen ;). Die resultaten kloppen mss grofweg voor de gemiddelde mens maar zullen ook zeer vaak fout zijn.

Orbitape of meetlint moet je gebruiken om je vooruitgang in grootte te volgen, niet bodyfat te berekenen. Hoop dat dit je vraag beantwoord.

Zal ook even een betere manier om fat% te meten opzoeken voor je, geef me even de tijd :)
Optie 1: 3 punten bodybuilding.com
Optie 2: 9 punten, is correcter, ik ga er vanuit dat de calculator op de gelinkte site correct is. anders kan je een andere site zoeken met 9 punt meeting. Je kunt ook me 6 punten berekenen op nog andere sites.

Ahh, that's right. Thx!

Toevallig heb ik een calliper thuis van dezelfde maker als Orbitape, alleen kreeg ik daar vaak een te lage meting uit. Eens zelfs 14%, maar dat geloof ik dus niet.

Orbitape is dan wel leuk om te kijken hoeveel vet er om het middel weg is, dus daar heb je gelijk in.

Ahh, that's right. Thx!

Toevallig heb ik een calliper thuis van dezelfde maker als Orbitape, alleen kreeg ik daar vaak een te lage meting uit. Eens zelfs 14%, maar dat geloof ik dus niet.
Waarom geloof je 14% niet? :p als je zegt dat je je abs deels kan zien zal je vet% wellicht zeker niet veel hoger zijn. Maar of je je abs kan zien is ook niet echt goeie referentie, bij sommige mensen kan je zelfs tot 20% zien :eek: bij andere slechts zichtbaar bij hele lage %'s.
Het resultaat dat je uitkomt met 9punts meeting zou heel dicht bij het juiste % moeten komen.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 13:27 ----------

Wordt de afslankeiwit ook zo dik als de casseïne? Anders bestel ik eens zo'n pot ipv de perfection mix...
Zal mn sample even aanboren...:D

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 13:35 ----------

Ok het resultaat:
Heb 30g ervan met aardbei smaak gemengd met 175ml melk (minder dan aangeraden maar doe ik ook steeds met casseine, voor goede vgl gelijke hoeveelheid gebruikt).
Het wordt niet zo dik als casseine maar zeker dikker dan whey/protein perfection. Kwa dikte dus iets tussen casseine en protein perfection :)
Smaak: sjammie! :p
Als je iets diks zoekt zal je er tevreden van zijn denk ik :)
Je kan bij je volgende bestelling eventueel een sampletje vragen :)

Laatst bewerkt:
Net idd me bestelling gekregen... Helemaal blij de doos opengemaakt zit er geen A-DH in... Ordernr 318451

Vandaag alweer het derde pak binnen de 7 dagen binnengekregen. Alledrie binnen <24u ! :thumbup:

@ Topsycret: Als je even terug leest kan je zien dat de Shakebeker pro's op zijn! Als ik het goed begrepen heb komen er wel nieuwe aan, dus dan wordt het uiteindelijk vast wel goed opgelost ;)

dat komt eigenlijk wel mooi uit, ik wou ook gaan vragen of het dan de oude shake beker kon zijn voor mij. de nieuwe geeft namelijk ontzettend af zodra ik hem in mijn afwasmachine stop! de laatste keer dat ik dat deed zat ik helemaal onder het Body en Fitshop logo haha!

ik wacht nog wel even een reactie af :)

Zitten eigenlijk tussen de Whey Perfection en Casein in. :)

Ahh, that's right. Thx!

Orbitape is dan wel leuk om te kijken hoeveel vet er om het middel weg is, dus daar heb je gelijk in.

Klopt, daar is het inderdaad ook voor. En natuurlijk om te weten hoeveel cm spiermassa erbij is gekomen. ;)

Net idd me bestelling gekregen... Helemaal blij de doos opengemaakt zit er geen A-DH in... Ordernr 318451

Dat is niet de bedoeling! Ik ga het even dubbelchecken en nasturen. :)

Vandaag alweer het derde pak binnen de 7 dagen binnengekregen. Alledrie binnen <24u ! :thumbup:

Top! Dank je wel! :)

-Leon

Zou je even de track&trace kunnen doorsturen van volgend referentienummer:317738? Het gaat om een nazending van de low carb vital drink, zat er jammer genoeg niet bij :(

Ziet ernaar uit dat het vandaag nog niet zal toekomen. Heb deze week reeds 2 keer naar de info gestuurd maar ik krijg nooit een antwoord. Ik hoop dat het toch verzonden is. Zaterdag zeiden ze dat ze het in orde gingen maken.

Kan jij dit even nakijken Leon, en misschien mijn track&trace doorsturen, zo hoef ik het niet elke keer weer te vragen.

bestelling zit net in de afleverroute dus
vandaag zal die wel niet meer in belgië
worden geleverd denk ik :p hopelijk morgen
wel :D

Ziet ernaar uit dat het vandaag nog niet zal toekomen. Heb deze week reeds 2 keer naar de info gestuurd maar ik krijg nooit een antwoord. Ik hoop dat het toch verzonden is. Zaterdag zeiden ze dat ze het in orde gingen maken.

Kan jij dit even nakijken Leon, en misschien mijn track&trace doorsturen, zo hoef ik het niet elke keer weer te vragen.

Hetzelfde nog eens naar de info gestuurd, krijg nu ineens 2 track&traces waarvan de zending nog niet is aangemeld. Dus blijkbaar is het zaterdag helemaal niet verzonden geweest... Jammer maarja, hoop dat het goedkomt.

Even een vraagje,

IK heb een maand Creapure van B&F gebruikt, maar kreeg er veel acné (hoeveel water ik ook dronk) van dus ben ik er maar mee gestopt. Vooralleer nooit last gehad creatine (CEE, ...), wel eerste keer dat ik mono nam... IK ging er in ieder geval wel goed op!

Nu wil ik die Kre-Alkalyn van jullie eens proberen, maar ik heb niet veel zin in die acné terug. (is toch ook terug mono?) Iemand ervaring hiermee?

Creatine en acne.. hmm.. zie niet hoe je daar acne van kan krijgen, maar nvm

Even een vraagje,

IK heb een maand Creapure van B&F gebruikt, maar kreeg er veel acné (hoeveel water ik ook dronk) van dus ben ik er maar mee gestopt. Vooralleer nooit last gehad creatine (CEE, ...), wel eerste keer dat ik mono nam... IK ging er in ieder geval wel goed op!

Nu wil ik die Kre-Alkalyn van jullie eens proberen, maar ik heb niet veel zin in die acné terug. (is toch ook terug mono?) Iemand ervaring hiermee?
Lijkt me eerder ook aan slechte voeding te liggen.
Vroeger zelf ook nog erg last van gehad, sinds mn eten goed zit geen last meer van, ook supplementatie met zinc kan helpen, kost toch weinig. Was ook een b vitamine die help maar ben ik even vergeten :p Leon / Ilco kan mss aanvullen

Lijkt me eerder ook aan slechte voeding te liggen.
Vroeger zelf ook nog erg last van gehad, sinds mn eten goed zit geen last meer van, ook supplementatie met zinc kan helpen, kost toch weinig. Was ook een b vitamine die help maar ben ik even vergeten :p Leon / Ilco kan mss aanvullen

vitamine b5

maar een goed voedingsschema, met de nodige complexe carbs , gezonde vetten en variërend aanbod aan eiwitten zal veel beter zijn dan vitamine b5 supplementeren .

vitamine b5

maar een goed voedingsschema, met de nodige complexe carbs , gezonde vetten en variërend aanbod aan eiwitten zal veel beter zijn dan vitamine b5 supplementeren .
Jep, maar dat is vaak het probleem om dat op orde te krijgen :p voor sommigen is een hoopje kip eten dagelijks goeie voeding:rolleyes: met goeie voeding krijg je die b5 en zink ook meteen binnen met voeding.

Aiai, per ongeluk "beetje" te veel geranamine genomen, 150mg of nog ietsje meer ipv 50mg, wordt goed slapen deze n8 :rolleyes: hartrate: kwartier nu na inname en gaat al vlotjes :p sjanche dat ik nog geen cafeïne binnen had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven