- Waardering
- 563
We hebben alleen nog de variety pack, dus geen zorgen.
Uhm, dit is het Body En Fitshop topic?
-Leon
Topper! Zelfs als ik een fout maak corrigeren jullie het! Superservice!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben alleen nog de variety pack, dus geen zorgen.
Uhm, dit is het Body En Fitshop topic?
-Leon
Geen probleemHad wat problemen met mijn computer afgelopen dagen.Sorry. Ik stuur even een reply als het zover is.
-Leon
Ok thanks 
Geen zorgen, je staat vast nog niet op de naughty listTopper! Zelfs als ik een fout maak corrigeren jullie het! Superservice!

Ik zie dat creatinol-o-phosphate weer op de site te vinden is, dus ik ga er van uit dat deze weer op voorraad is![]()

Leon, enig idee wanneer ref:316716 de deur uit gaat? Gaat om een backorder van voor de feestdagenIk zie dat creatinol-o-phosphate weer op de site te vinden is, dus ik ga er van uit dat deze weer op voorraad is
![]()
Alles gaat er vandaag uit. 

Mag hoor, is alleen van toepassing op bepaalde dingen, vraag me nu niet wanneerZag bij "verwacht" bij jullie dat er binnenkort een supp komt met 10.000ie Vitamine D3,
( http://bodyenfitshop.nl/vitamine-d/natrol/vitamin-d3-10-000iu ) Echter is het in Nederland toch maar toegestaan tot 5.000ie per supplement? of zit ik er nu naast?
Ben ook wel benieuwdHad wat problemen met mijn computer afgelopen dagen.Sorry. Ik stuur even een reply als het zover is.
-Leon
kan niet wachten om het uit te testen!
Jep. Heel hard dichtschroeven en zacht schudden houd het droog bij mij.zijn er meer mensen die last hebben van een lekkende shakebeker?
het gaat om een gewone die een week geleden bij mijn bestelling zat.
het hele keukenraam en mijn witte tshirt hing vol whey perfection, zonde van de whey ofc
hij was volledig vastgeschroefd en alles was gesloten zoals het hoort.
vraagje, komt n-acetyl-l-glutamine nog binnen??
ben erg tevreden over en jammer genoeg vind ik het niet meer :-(
CLA heeft ook de werking om de stoffen beter op te nemen. De dosis is inderdaad niet zo hoog als CLA los, maar ik vrees dat we anders straks zakjes van 25 pillen krijgen.![]()
Vitamine D3 heeft invloed op het testosteron aanmaak. Ik persoonlijk zweer erbij ( 1500 IU ) voor het slapen gaan in combinatie met D-Aspartic Acid en ZMA. Omdat vitamine D al zo weinig voorkomt bij gewone mensen ( meen dat iets van 80% een tekort heeft ) raad ik het zeker aan tijdens een cut-periode.
Magnificent kan je zowel in de bulk- als in de cut gebruiken. Ik vind insuline geen slecht hormoon, maar je moet alleen de timing goed uitvoeren tijdens de cut. Wanneer ik in de cut ga is de post-workout routine eigenlijk het enige wat niet wordt aangepast. Direct na de training Magnificent, WMS of Vitargo en 20 minuten later Whey Perfection (Isolate).
Smaak PeptoPro komt wel, maar nog niet op korte termijn.![]()

Zag bij "verwacht" bij jullie dat er binnenkort een supp komt met 10.000ie Vitamine D3,
( http://bodyenfitshop.nl/vitamine-d/natrol/vitamin-d3-10-000iu ) Echter is het in Nederland toch maar toegestaan tot 5.000ie per supplement? of zit ik er nu naast?
Edit:
Gelijk nog maar even een vraag d'r achteraan:
Mag Yohimbe weer in Nederland verkocht worden:
http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/dymatize/dyma-burn-xtreme![]()
Zag bij "verwacht" bij jullie dat er binnenkort een supp komt met 10.000ie Vitamine D3,
Edit:
Gelijk nog maar even een vraag d'r achteraan:
Mag Yohimbe weer in Nederland verkocht worden:
http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/dymatize/dyma-burn-xtreme![]()
Je hebt gelijk van de Yohimbe. Ik zie dat we nog het oude label op de website hebben, terwijl er nu een EU versie in de schappen ligt. Ga het direct veranderen. 
zijn er meer mensen die last hebben van een lekkende shakebeker?
het gaat om een gewone die een week geleden bij mijn bestelling zat.
het hele keukenraam en mijn witte tshirt hing vol whey perfection, zonde van de whey ofc
hij was volledig vastgeschroefd en alles was gesloten zoals het hoort.

Bedankt voor de toelichting! Dat over CLA snap ik nu, zou natuurlijk zijn bizar om zoveel zakjes te verkopen. Alleen ik had vernomen dat CLA pas in hogere dosissen zijn werking doet, vandaar mijn vraag. Dan houd ik Magnificent erin, goed product! Vitamine D3 schaf ik dan aan in de volgende bulk.
Welke smaak vind je trouwens lekker van Xtend, Leon? Want wil liever geen braakneigingen tijdens KT/cardio door de BCAA's![]()

hej body en fitshop,
net bestelling geplaatst en vergeten bij opmerking erbij te zetten maar kunnen jullie nog een paar extra sample's bij doen als julie nog over hebben
alvast bedankt
ref:324049

Hey B&F
Kunnen jullie de gifts van order 318771 even nazenden, deze zaten er namelijk niet bij.
Bedankt

vraagje, komt n-acetyl-l-glutamine nog binnen??
ben erg tevreden over en jammer genoeg vind ik het niet meer :-(