Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whami,

wanneer komt Oxy elite pro bij B&F?
Lol, kan niet alles weten hé :p

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 23:12 ----------

Snap ik Whami. Alleen wat is het nut van zo weinig CLA? Of is het enkel voor de benaming?
Durf ik me niet volledig over uitlaten. CLA is een vetzuur en vet zorgt voor betere opname van voedingsstoffen, mogelijk is er gekozen om CLA als gezond vet te voegen om de opname van andere ingrediënten te verbeteren. Het kan ook gebruikt zijn als bindmiddel ofzo... dit is wat giswerk. Natuurlijk staat het idd ook mooi op de ingrediëntenlijst. Als 3g de optimale dosis is betekend dat ook niet meteen dat 300mg niets doet. Nou ja, ik laat het best aan B&F over om te antwoorden :D

Body en fit, ik had gisteren een bestelling geplaatst (4kg whey isolaat + 2 kg afslankeiwit), vandaag kreeg ik deze bestelling reeds toegestuurd maar zat er een verkeerde pot van 2 kg in, dit was een pot whey perfection.

mijn referentienummer is: 321134

klantnummer: 151583

Super opgelost van bodyenfit! Wat een klantenservice :) alweer een zeer tevreden klant erbij ;)

Gisteren zowel bij jullie als XXL besteld en hun goederen zijn al hier (DPD), jullie pas gemeld bij TNT?
Misschien overwegen om over te stappen naar DPD?

Hey B&F

Zijn jullie misschien van plan om Oxi Elite Pro ooit in jullie assortiment op te nemen? Het krijgt echt uitstekende reviews:

http://supplementreviews.com/usp-labs/oxyelite-pro
Dat zat vroeger in het assortiment van de B&F. Ik heb het zelf gebruikt en het was echt een prima burner, echter, door de stof "Rauwolscine" is dit verboden. Dus het wordt niet meer verkocht.

Het bewijs: http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/usp-labs/oxyelite-pro

Hey B&F!

Enkele vragen, zou fijn als jullie dit kunnen beantwoorden:

- Jullie Muscle & Diet Pack bevat maar 300mg CLA.
Normaal gesproken hoor je toch 3x1gr pe dag binnen te krijgen toch? Dan is de CLA hierin verwaarloosbaar voor het gewenste effect?
- Raden jullie Vitamine D3 aan in de cut?
- Kun je Magnificent ook gebruiken in de cut? Carbs na de training is geen probleem i.v.m. insulinepiek?
- Komt er nog een smaak aan de PeptoPro?

Alvast bedankt voor reply!

CLA heeft ook de werking om de stoffen beter op te nemen. De dosis is inderdaad niet zo hoog als CLA los, maar ik vrees dat we anders straks zakjes van 25 pillen krijgen. ;)

Vitamine D3 heeft invloed op het testosteron aanmaak. Ik persoonlijk zweer erbij ( 1500 IU ) voor het slapen gaan in combinatie met D-Aspartic Acid en ZMA. Omdat vitamine D al zo weinig voorkomt bij gewone mensen ( meen dat iets van 80% een tekort heeft ) raad ik het zeker aan tijdens een cut-periode.

Magnificent kan je zowel in de bulk- als in de cut gebruiken. Ik vind insuline geen slecht hormoon, maar je moet alleen de timing goed uitvoeren tijdens de cut. Wanneer ik in de cut ga is de post-workout routine eigenlijk het enige wat niet wordt aangepast. Direct na de training Magnificent, WMS of Vitargo en 20 minuten later Whey Perfection (Isolate).

Smaak PeptoPro komt wel, maar nog niet op korte termijn. :)

Whami,

wanneer komt Oxy elite pro bij B&F?

:trollface:

@ B&F,

van plan om deze op te nemen in het assortiment?

Hey B&F

Zijn jullie misschien van plan om Oxi Elite Pro ooit in jullie assortiment op te nemen? Het krijgt echt uitstekende reviews:

http://supplementreviews.com/usp-labs/oxyelite-pro

Dat zat vroeger in het assortiment van de B&F. Ik heb het zelf gebruikt en het was echt een prima burner, echter, door de stof "Rauwolscine" is dit verboden. Dus het wordt niet meer verkocht.

Het bewijs: http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/usp-labs/oxyelite-pro

Klopt, misschien dat er nog een EU versie komt, maar de oude Oxy Elite Pro mag helaas niet meer verkocht worden. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 08:44 ----------

Morgen Leon. Je zou nog terugkomen op het scoop verhaal. Zie quote. :p

Ook hier klopt deze. Zal je even p.m sturen. :)

-Leon

Vitamine D3 heeft invloed op het testosteron aanmaak. Ik persoonlijk zweer erbij ( 1500 IU ) voor het slapen gaan in combinatie met D-Aspartic Acid en ZMA.

Neem je deze supps op een nuchtere maag? Ik heb deze 3 supps ook nog liggen maar heb gelezen dat de opname van o.a. zink wordt tegengehouden wanneer dit genomen wordt in combinatie met calcium. En aangezien ik normaal gezien een kwartier voor het slapen gaan een halve kilo kwark eet vrees ik dat de zma zijn effect verliest. De supplementen nemen vóórdat ik kwark eet? Of de kwark anderhalf uur voor het slapen nemen en net voor het slapen deze supps?

Ik ben wel benieuwd of Body & Fitshop een zelfde soort product verkoopt als Rice & Protein van Bodylab. Zo ja welk(e) product(en)?

Denk dat Lean gain het dichtste in de buurt komt, beide zijn maaltijd vervangende shakes, met complexe carbs en eiwit.

Neem je deze supps op een nuchtere maag? Ik heb deze 3 supps ook nog liggen maar heb gelezen dat de opname van o.a. zink wordt tegengehouden wanneer dit genomen wordt in combinatie met calcium. En aangezien ik normaal gezien een kwartier voor het slapen gaan een halve kilo kwark eet vrees ik dat de zma zijn effect verliest. De supplementen nemen vóórdat ik kwark eet? Of de kwark anderhalf uur voor het slapen nemen en net voor het slapen deze supps?

+- half uur na mijn laatste maaltijd. :)

Ik ben wel benieuwd of Body & Fitshop een zelfde soort product verkoopt als Rice & Protein van Bodylab. Zo ja welk(e) product(en)?

Lean Gain inderdaad. We zijn ook bezig met een malto-vrije vorm. :)

Body en Fit, kun je voor mij iets nazoeken:

Ik heb laatst in een impulsieve bui wat besteld, en bedacht me later dat ik er ook nog maar een doos verschillende isolaat-smaken bij wilde hebben. Deze later die dag ook besteld.
Beide bestellingen zijn op dezelfde dag betaald en van mijn rekening afgeschreven (betaald via bankoverschrijving).
De betaling van isolaat is echter volgens B&F nog niet doorgekomen (heb vorige week gemaild), terwijl beide bestellingen toch echt 21 december zijn afgeschreven.
De andere bestelling was diezelfde week al binnen.
Het gaat om bestelling 315596.

Krijg straks de betalingen van de Belgen binnen. Zal het gelijk controleren voor je. :)

Excuus voor het ongemak. :)

-Leon

K*t kom er net achter dat ik van die single serving satchets geen mix heb maar alleen banaan :( ( eigen fout btw ) maar kan ik hier nog wat aan doen of is het kwaad al geschied? Gr peerebaum

nutriplaza is erg slechte service & altijd problemen,
niet bestellen daar bro. hardcorenutrition is wel oké ;)

K*t kom er net achter dat ik van die single serving satchets geen mix heb maar alleen banaan :( ( eigen fout btw ) maar kan ik hier nog wat aan doen of is het kwaad al geschied? Gr peerebaum

We hebben alleen nog de variety pack, dus geen zorgen. :)

nutriplaza is erg slechte service & altijd problemen,
niet bestellen daar bro. hardcorenutrition is wel oké ;)

Uhm, dit is het Body En Fitshop topic? ;)

-Leon

Uhm, dit is het Body En Fitshop topic? ;)

-Leon
Was eigenlijk zijn fout niet. Er had iemand links gepost naar enkele andere winkels :rolleyes: Mod heeft die postjes snel verwijdert :D Was idd niet erg vriendelijk van de persoon die het oorspronkelijk hier gezet had:rolleyes: Nog maar net reported of ze waren alweer weg :p

Oh dacht al! :D

-Leon

Had wat problemen met mijn computer afgelopen dagen. :( Sorry. Ik stuur even een reply als het zover is. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven