Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleemOk thanks
---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 16:34 ----------
Geen zorgen, je staat vast nog niet op de naughty list![]()

1. Komt binnenkort teruggeen probleem.
ik had nog 2 vragen.
1. is de PAM cookingspray uit jullie assortiment, zo ja komt die nog terug?(was er zeer tevreden over) en hebben jullie nog andere cookingspray's?
2. hoe moet ik de creatine van creapure gebruiken?

Hey, er staat een fout bij de beschrijving van ANIMAL PAK:
Er is maar 1 beest zijn op de sportschool ... zorg ervoor dat dit beest ook UW trainingsparter wordt !. Lijkt me niet echt correct?![]()

geen probleem.
ik had nog 2 vragen.
1. is de PAM cookingspray uit jullie assortiment, zo ja komt die nog terug?(was er zeer tevreden over) en hebben jullie nog andere cookingspray's?

B&F,
Ik ga binnenkort beginnen met cutten. Ik wil dan Muscle protect gebruiken. Is het dan verstandig om magnificent te laten voor wat het is? of kan ik die bijv na het trainen nemen en muscle protect ervoor?
En welke vitamine raad je aan voor haarstimulatie en haargroei.
Bedankt
Het zorgt er juist voor dat je extra spiermassa kan behouden.
Voor haargroei zou ik zeggen een goede B-Complex en Vitamine E. 
(3x daags nemen, ochtend - voor training - na training, op niet trainingsdagen 3x verspreid over de dag)geen probleem.
ik had nog 2 vragen.

Oeps, zal het even aanpassen.
1. Pamspray komt weer terug inderdaad ( binnen 2 weken )
2. Gebruik van Creapure staat op de pot ( Load-fase en onderhoud )
Als je er niet uitkomt help ik je graag.
Magnificent kan je prima blijven gebruiken.Het zorgt er juist voor dat je extra spiermassa kan behouden.
Voor haargroei zou ik zeggen een goede B-Complex en Vitamine E.
-Leon
Zou na het trianen toch ook nog halve dosis Muscle protect bijnemen (mijn mening)Dus:
Muscle protect voor het trainen, magnificent na het trainen?
) en daar staat ook een opladefase op alleen bereken ik um zelf
. Maar igg waarom geen oplaadfase?Oplaadfase ga je sneller het creatinegehalte in je spieren verhogen en dus sneller meer van merken maar op lange termijn vermindert dit het effect (minimaal).Hoezo geen oplaadfase? Kheb ook creapure alleen geen caps ( wel van Body&Fit) en daar staat ook een opladefase op alleen bereken ik um zelf
. Maar igg waarom geen oplaadfase?
. Maar zelfs dan is het niet per se nodig.Dus:
Muscle protect voor het trainen, magnificent na het trainen?

Leon, ga je toevallig nog Na R-ALA inslaan? Volgens mij heeft 'doctor's best' het wel.

Vrij weinig reviews van te vinden maar zie gem scores van 4,5/5. Niet dat het veel zegt maar toch niet slecht zo op eerste zicht.Ik zal er eens naar kijken. Had je er goede ervaringen mee?
-Leon
hey leon
mag ik eigenlijk een uur na mijn antidepressieva L-Tryptofaan nemen ?
want er stond bij dat je ze niet samen mocht nemen, betekend dat gewoon
niet op dezelfde dag of na elkaar nemen ? ben wat verward![]()

bedanktHelemaal niet combineren.
L-Tryptofaan heeft hier teveel invloed op.
-Leon
btw, ik ben op zoek naar een goed magnesium supp, maar ik weet niet echt welke te nemen bij jullie, welke zou je aanraden ?