bedanktbtw, ik ben op zoek naar een goed magnesium supp, maar ik weet niet echt welke te nemen bij jullie, welke zou je aanraden ?
Ik gebruik gewoon ZMA van ons eigen merk.
Dan krijg ik bijna 400 mg per dag binnen. 
-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedanktbtw, ik ben op zoek naar een goed magnesium supp, maar ik weet niet echt welke te nemen bij jullie, welke zou je aanraden ?
Dan krijg ik bijna 400 mg per dag binnen. 
Ik zal er eens naar kijken. Had je er goede ervaringen mee?
-Leon
hmm kan ik misschien eens overwegen dan, zijn die magnesium supps met andere dingen erbij van now foods ook goed ?Ik gebruik gewoon ZMA van ons eigen merk.Dan krijg ik bijna 400 mg per dag binnen.
-Leon

hmm kan ik misschien eens overwegen dan, zijn die magnesium supps met andere dingen erbij van now foods ook goed ?![]()

Die shakebeker als kado van 2,95, dat is zeker die oude weer?
Zonder het balletje.
(de Pro Shaker komt wel weer terug eind van de maand ongeveer..Nu zag ik dat er als dosering bij TMS stond: 2 maal daags (trainingsdagen) 2 scheppen, 1 keer voor en 1 keer na de training.
Nu, ik neem aan dat op deze dagen Creapure niet meer nodig is (aangezien creatine hier ook in zit) of toch nog even 5 gr voor het slapengaan?
Wat met de load fase, als je 15 gr crea op een dag moet inneme?
En ik neem ook altijd PWO voor mn training (Hard! of Jack3d) dit dan bij TMS te nemen of? (ik bedoel niet samen mixen)

Meestal is het principe dat je gewoon bestelt, bericht stuurt, en het verschil dan terugbetaald krijgt. (algemene principe, dunno of ze bij B&F dit ook op deze manier doen)Hoe werkt die low-price guarantee precies? Moet ik hiervoor bellen of kan dat ook via mail?
Ik gebruik gewoon ZMA van ons eigen merk.Dan krijg ik bijna 400 mg per dag binnen.
-Leon

Is er al zicht op B&F hooded sweaters?
edit: apart te kopen, niet in het kadosysteem![]()
1. Pamspray komt weer terug inderdaad ( binnen 2 weken )
2. Gebruik van Creapure staat op de pot ( Load-fase en onderhoud )
Als je er niet uitkomt help ik je graag.
-Leon
Dus als ik het goed begrijp: de eerste 5 dagen 4x per dag 5 gram en daarna 1x per dag vijf gram?
en wanneer moet ik het dan innemen

hoi vraagje ,
Is de pure muscle bcaa powder van body en fitschop uit jullie assortiment?
Smaakt wel echt vies ma was het goedkoopste alternatief voor bcaa's![]()