MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die shakebeker als kado van 2,95, dat is zeker die oude weer?

Laatst bewerkt:
thx, nu kan ik weer voort :D

Nu zag ik dat er als dosering bij TMS stond: 2 maal daags (trainingsdagen) 2 scheppen, 1 keer voor en 1 keer na de training.
Nu, ik neem aan dat op deze dagen Creapure niet meer nodig is (aangezien creatine hier ook in zit) of toch nog even 5 gr voor het slapengaan?

Wat met de load fase, als je 15 gr crea op een dag moet inneme?

En ik neem ook altijd PWO voor mn training (Hard! of Jack3d) dit dan bij TMS te nemen of? (ik bedoel niet samen mixen)

Iemand die hier een antwoord op weet?

hoe raden jullie dit aan: ik heb anadraulig gt, tms, magnificent, whey perfection, protein perfection, creapure :P en heb niet echt een idee hoe/wat ik het beste kan innemen op trainingsdagen en niet trainingsdagen. :D

Leon of Ilco komen er van de nieuwe smaken van de whey perfection ook dadelijk samples? Of komen die pas later? :D.

Is er al zicht op B&F hooded sweaters? :D
edit: apart te kopen, niet in het kadosysteem :p

Hoe werkt die low-price guarantee precies? Moet ik hiervoor bellen of kan dat ook via mail?

Hoe werkt die low-price guarantee precies? Moet ik hiervoor bellen of kan dat ook via mail?
Meestal is het principe dat je gewoon bestelt, bericht stuurt, en het verschil dan terugbetaald krijgt. (algemene principe, dunno of ze bij B&F dit ook op deze manier doen)
Maar als je het meld zullen ze mss ook prijs verlagen naar gelijke prijs waarna je kan bestellen.

Net mijn bestelling binnengekregen maar dit keer ben ik er niet tevreden over.

1 mijn pot creapure lag open waardoor de hele doos volzat met creapure, volgens mij omdat het in een te kleine doos zat omdat mijn pot met whey helemaal ingedukt was daarom is het dekseltje van de craepure onderweg opengegaan denk ik.

2. en geen shakebeker bij gekregen

Ik neem jullie het niet kwalijk maar ik hoop dat jullie dit gaan rechtzetten.

ref: 324049

(foto's van gemaakt indien nodig)

Ik gebruik gewoon ZMA van ons eigen merk. :) Dan krijg ik bijna 400 mg per dag binnen. :)

-Leon

Hey Leon,
maar een vraag hoor,maar zou jouw supp-schema wel eens willen zien.
Wàt je neemt en hoeveel ervan,ben gewoon benieuwd.
Ben een trouwe B&F fan,maar dit terzijde..
grts FG

Net een bestelling gedaan: Referentie nummer: 324610

Eventueel een PWO probeersel erbij, als t er niet is, pech :p

alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 19:57 ----------

Is er al zicht op B&F hooded sweaters? :D
edit: apart te kopen, niet in het kadosysteem :p

Dit wil ik.

1. Pamspray komt weer terug inderdaad ( binnen 2 weken )
2. Gebruik van Creapure staat op de pot ( Load-fase en onderhoud )

Als je er niet uitkomt help ik je graag. :)

-Leon

Dus als ik het goed begrijp: de eerste 5 dagen 4x per dag 5 gram en daarna 1x per dag vijf gram?
en wanneer moet ik het dan innemen

Dus als ik het goed begrijp: de eerste 5 dagen 4x per dag 5 gram en daarna 1x per dag vijf gram?
en wanneer moet ik het dan innemen

Ik zou op niet trainingsdagen gewoon 's ochtends 5 gram nemen en op trainingsdagen 's ochtends de helft en na je workout de helft.

Just my 2 cents :)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 21:16 ----------

hoi vraagje ,

Is de pure muscle bcaa powder van body en fitschop uit jullie assortiment?

Smaakt wel echt vies ma was het goedkoopste alternatief voor bcaa's:)

Smaakte inderdaad vreselijk slecht :roflol:

Maarja, dat is normaal met pure BCAA's, die smaken nu eenmaal niet zo goed. Als ze pure BCAA's aanbieden is het logisch dat er geen smaakje aanzit.

Net en bestelling gedaan ref 324735.
Ik ben benieuwd naar de werking van de agmatine.
De muscle protect test ik ook maar meteen uit.

Grtzz

b&f,

krijgen jullie nitric pure en phentamine 375 binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven